קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות ארגונית אשר נלמד ב המכללה האקדמית תל אביב-יפו. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לבחור אירוע חדשותי או אירוע בדיוני מפורסם (מפורסם מספיק בכדי שנכיר אותו) מתוך יצירת ספרות, סרט או סדרת טלוויזיה.

 

כתיבת סמינריון – חקר האושר – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

  1. 16. Lyubomirsky, S., Sheldon, K. M. & Schkade, D. (2005). Pursuing Happiness: The Architecture of Sustainable Change. Review of General Psychology, 9, 111- 131.
  2. Myers, D. G., & Diener, C. (1996) Who is Happy? Psychological Science, 6, 10- 91.
  3. Peterson, C., Park, N., Seligman, M. E. (2005) Orientations to Happiness and Life Satisfaction: The full Life Vs. The Empty Life, Journal of Happiness Studies, 6, 25- 14.
  4. Park, N., Peterson, C. and Seligman, M. E. P., (2004) Strengths of Character and well-being. Journal of social and Clinical Psychology, 23, 603- 916.
  5. Pennebaker, J. W. (1997). Opening Up: The Healing Power of Expressing Emotions. Chapter 3, 12-28.  Guilford Publications
  6. Seligman, M. E. P. (2002). Positive Psychology, Positive Prevention, and Positive Therapy. In C. R. Snyder and S. J. Lopez (Eds.), Handbook of Positive Psychology, 528-540.  Oxford University Press.
  7. Seligman, M. E. P. & Csikszentmihalyi, M. (2000). Positive Psychology. American Psychologist, 55, 5- 14.
  8. 23. Seligman, M. E. P., Parks, A. C. A., & Steen, T. (2004). Balanced Psychology and a Full Life. The Royal Society, 1379- 1381.
  9. Vaillant, G. E. (2000) Adaptive mental mechanisms: Their Role in Positive Psychology. American Psychologist, 55, 89- 98.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – דילמות מוסריות במקורות היהדות – מכללת לוינסקי לחינוך

– ניתוח:

א) ניתחו את הדילמה שבחרתם בעזרת המושגים והרעיונות שבמאמרים התיאורטיים. חשוב לציין באופן המקובל ציטוטים והפניות ביבליוגרפיות.

ב) בחרו שני טקסטים מארון הספרים היהודי:

 

תאוריות מודרניות במדעי החברה – המכללה האקדמית בית ברל

1.) אייזנשטדט, ש.נ. (2010). ריבוי המודרניות. ירושלים: מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד. עמ': 56-11.

באומן, ז. (1996). "מודרניות ושואה: על הרציונליות האינסטרומנטלית של מנגנון ההשמדה", תיאוריה וביקורת 9 (חורף): 146-125.

Eisenstadt, S.N. (2001). "The Vision of Modern and Contemporary Society", pp. 25-47 in E. Ben-Rafael with Y. Sternberg (eds.), Identity, Culture and Globalization. Leiden: Brill.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב התנהגות ארגונית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות