קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התנהגות ארגונית אשר נלמד ב הקריה האקדמית אונו על ידי הדס שושני. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • העבודה תיאורית/ ניתוחית ולא ביקורתית, למעט שאלה 3ג'.

 

סמינריון – מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

סבירסקי, ש. 1990. חינוך בישראל: מחוז המסלולים הנפרדים, תל-אביב: ברירות. עמ' 87-102.

צמרת, צ. 2005. "זלמן ארן והפרודוקטיביזציה של בני 'עדות המזרח'." בתוך א. בראלי, ד. גוטויין, ט. פרילינג (עורכים) חברה וכלכלה בישראל: מבט היסטורי ועכשווי. ירושלים וקריית שדה בוקר: יד יצחק בן- צבי ומכון בן-גוריון לחקר ישראל, הציונות ומורשת בן-גוריון.

פרנקנשטיין, ק. 1984. הגדרת המושג 'טעון טיפוח'. עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך 39: 5-16.

  1. אינטגרציה 1968 – 1990:

רש. נ. וכפיר, ד. 2004. מיזוג חינוכי בישראל: שלושים שנים של מדיניות הססנית בצל אידיאולוגיה משתנה. מגמות מ"ג (1): 33-63.

הוועדה הפרלמנטרית לבחינת מבנה החינוך היסודי והעל יסודי בישראל. 1971. דו"ח הוועדה הפרלמנטרית לבחינת מבנה החינוך היסודי והעל יסודי בישראל  1966-1968.

סבירסקי, ש. 1990. חינוך בישראל: מחוז המסלולים הנפרדים, תל-אביב: ברירות. עמ' 139-158.

  1. ביזור, הפרטה וסטנדרטים חינוכיים 1990 – 2010:

יוגב, א. 2007. אידיאולוגיה, פדגוגיה ומדיניות החינוך בישראל. ירושלים : מרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל.

דוברת, ש. 2006. התוכנית הלאומית לחינוך: חזון, עקרונות ועיקרי ההמלצות. בתוך: ד. ענבר (עורך) לקראת מהפכה חינוכית? ירושלים: מכון ון ליר בירושלים והוצאת הקיבוץ המאוחד.

איכילוב, א. 2010. כינון החינוך הציבורי והנסיגה ממנו. בתוך א. איכילוב (עורכת) הפרטה ומסחור בחינוך הציבורי בישראל. תל אביב: הוצאת רמות – אוניברסיטת תל אביב.

 

סקירה תיאורטית – ניהול משברים בארגונים – הקריה האקדמית אונו

  • כלים לניתוח והבנת מצבי משבר ארגוניים.
  • כלים להתמודדות עם מצבי משבר ארגוניים.

היערכות למצבי משבר וחירום הפכה בשנים האחרונות לנושא המקבל תשומת לב ניהולית רבה. זאת לנוכח הנזקים הכבדים העלולים להיגרם לארגון עקב היערכות בלתי מספקת או ניהול כושל של המשבר. הנזקים העלולים להיגרם אינם רק ברכוש או חס וחלילה בנפש. הם עלולים גם לפגוע בתפעול התקין של הארגון, בנכסיו העסקיים ובמוניטין שלו.

יש צורך במיפוי סוגי המשברים, בהבנת מאפייני מצבי המשבר השונים, באסטרטגיות לניהול משברים ארגוניים, ובתפקידי היועץ בשלבים השונים של ניהול המשבר: ההיערכות למשבר, ניהול המשבר והתאוששות ממשבר.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב התנהגות ארגונית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות