קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס התערבויות ייעוציות מערכות אסטרטגיות אשר נלמד ב המכללה למנהל במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 

דמיינו כי הנכם יועצים ארגוניים העוסקים בליווי ייעוצי של תהליכי מאקרו-ויישומם בארגונים.

הנהלת "CellPhone", אחת מבין שלושת חברות הסלולר המובילות במדינה, החליטה לשכור את שירותכם כיועצים ארגוניים מיומנים, על מנת לקבל סיוע בקבלת ההחלטות על המשך דרכה של החברה במציאות ה"חדשה" (/ישנה) של שוק הסלולר הישראלי.

הנחיות לאיתור מידע:

  1. בחרו אחת מבין שלושת חברות הסלולר המובילות בישראל כנקודת התייחסות ודליית מידע.
  2. ציינו בתחילת העבודה לאיזו חברה הנכם מתייחסים כ-Cellphone.
  3. מקורות מידע חובה: אתר החברה, לפחות 3 כתבות עיתונאיות

על החברה ועל השוק ונתונים פיננסים מפורסמים (נתוני הבורסה וכתבות כלכליות).

 

ספרות ופוליטיקה – יחיד וחברה במחשבה הביקורתית  – המכללה האקדמית תל-אביב יפו

.iii תרומתה הייחודית של  היצירה לדיון הביקורתי  בסוגיות החברתיות-פוליטיות אשר להן היא מתייחסת.

 

סמינר ניהול מותגים – המכללה למנהל

יש לפרט המידע אודות החברה והמוצר תוך פירוט נתונים רלוונטיים . (למשל: שנת הקמה , היקפי פעילות , משאבים, חזון, פעילויות עסקיות עיקריות) .

תיאור מאפייני המותג:

תארו את 3 הרבדים של המותג (תפקיד המותג תוך שימוש במודל Sencydiam, סוג המותג ורמת הנאמנות )

תארו את מרכיבי ערך המותג- זהויות ואסוציאציות ואפיון המיצוב והבידול.

תארו את אסטרטגיית המיתוג והפעילות השיווקית ההוליסטית של הארגון התומכת במותג.

העריכו את נכסיות המותג העכשווית.עשו שימוש במודל רלוונטי להערכת נכסיות המותג .(ניתן להתייחס לכל מודל שמוצג בחומר הקורס או ספרות אקדמית- לאתר הקורס העליתי גם מאמר המתייחס לשיטות להערכת נכסיות המותג של דר' מיכל סר).

ראו פירוט בפרק 2 בספר הקורס:

Kevin, Lane Keller (2013), Strategic Brand Management: building, measuring, and managing    brand equity, Boston, MA :  Pearson  )

 

 

יזמות וחדשנות חברתית המרכז ללימודים אקדמיים

  1. ניתוח שוק – סקירת סביבה הכוללת מיפוי ותיאור שחקנים מרכזיים בזירה (שותפים פוטנציאליים, מתחרים, מקבילים, משלימים) וניתוח SWOT המחדד את הייחודיות וערך מוסף של המיזם. אם יש שני קהלי יעד (חברתי ועסקי) יש לנתח את הסביבה של המיזם בהתאם.
  2. שיתופי פעולה אסטרטגיים – מתוך ניתוח שוק תסמנו עם אלו גורמים חשוב לשתף פעולה על מנת שהמיזם יצליח.
  3. תיאור מטרות על והמודל הלוגי של המיזם.

 

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב התערבויות ייעוציות מערכות אסטרטגיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות