קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ויניקוט וביון ותרומתם לפסיכואנליזה אשר נלמד על ידי ד"ר גדי בן שפר. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

2.) השוואה בין התיאוריה של ביון לשל ויניקוט דרך המושג תקשורת בלתי מילולית.

 

סקירה תיאורטית – מדינת ישראל ממלחמת ששת הימים לראשית המלניום – פרופ' גולדשטיין יוסי

ט. יחסי חוץ:

יוסף הלר, ישראל והמלחמה הקרה ממלחמת העצמאות למלחמת ששת הימים: ארצות הברית, ברית המועצות, הסכסוך הישראלי-ערבי ובעיית יהודי רוסיה, שדה בוקר 2010.

איתן בנצור, הדרך לשלום עוברת במדריד, תל-אביב 1997.

שמואל ברקוביץ, מלחמת המקומות הקדושים, המאבק על ירושלים והמקומות הקדושים בישראל, יהודה, שומרון וחבל עזה, ירושלים 2000.

הנרי קיסינג'ר, שנותיי בבית הלבן, תל אביב 1980.

הנרי קיסינג'ר, משבר, ניהול מדיניות החוץ במלחמת יום כיפור וביציאה מווייטנאם, ירושלים 2004.

אבנר יניב, פוליטיקה ואסטרטגיה בישראל, תל-אביב 1994.

י. מלחמת לבנון הראשונה:

ראובן אבי-רן, מלחמת לבנון – מסמכים ומקורות ערביים, כרך א', הדרך ל'מלחמת שלום הגליל'; כרך ב', המלחמה, תל-אביב 1997.

ויניקוט וביון ותרומתם לפסיכואנליזהיוסי ביילין, המדריך ליציאה מלבנון, תל-אביב 1998.

זאב שיף ואהוד יערי, מלחמת שולל, תל-אביב 1984.

יוסי גולדשטיין, רבין, ביוגרפיה, תל אביב, ירושלים 2006

אבי שליים, קיר הברזל: ישראל והעולם הערבי, תל אביב 2005.

גיורא רוזן (עורך), מלחמת לבנון – בין מחאה להסכמה, תל אביב 1983.

גד ברזילי, דמוקרטיה במלחמות: מחלוקת וקונצנזוס בישראל, תל אביב 1992.

דניאל סובלמן, כללי משחק חדשים: ישראל וחזבאללה לאחר הנסיגה מדרום לבנון, מרכז יפה למחקרים אסטרטגיים, אוניברסיטת תל אביב, 2003.

שמעון שיפר, כדור של"ג, תל אביב 1984.

יא. הסכמי אוסלו:

בני מוריס, מדינה אחת, שתי מדינות: ישראל ופלסטין,  תל אביב 2012.

 

סמינריון – פרוצדורה – פרופ' איסי רוזן צבי

ליאור והדס הן חובבות צפית רצף (binging) מושבעות, וגם חברות טובות. מדי סוף שבוע, נפגשות השתיים לצפייה משותפת באמצעות שירות וידאו לפי דרישה (הידוע בכינוי VOD). הדס התקבלה לאחרונה לעבודה כסמנכ״לית כספים בחברת “Mess”, ובשל כך היא נהנית מכלל השירותים אותם מציעה החברה, ללא תשלום. על מנת למקסם את מבחר הסדרות בהן יוכלו לצפות, הסכימו השתיים זה מכבר, כי כל אחת מהן תשכור את שירותיה של ספקית טלוויזיה אחרת; ולכן, עם קבלתה של הדס לעבודה, התקשרה ליאור עם חברת “Not” ורכשה מנוי מסוג טריפל פלוס, המבטיח גישה בלתי מוגבלת לשירות ה-VOD של החברה.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב ויניקוט וביון ותרומתם לפסיכואנליזה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות