קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס זהות בעידן הפוסט מודרני אשר נלמד במוסד המכללה האקדמית תל-אביב יפו על ד"ר דיאנה לוצאטו. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

עליך לבחור נושא שיש בו זיקה לזהויות. יכול להיות ניתוח סרט, ספר, אירועים אקטואליים, משהו שאתם חוויתם , אירוע שבו צפיתם ועוד. עדיף שיהיו בנושא 3 דמויות  (גם אם אתם עושים אטו-אתנוגרפיה) – זה פשוט מקל עליכם. אבל, אם אין, מותר פחות.

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ספרות מרחב  במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. היקף התשובה: עד 6 עמודים מוקלדים ברווח וחצי/רווח כפול, גופן David, גודל 12.
  2. הקפידו על כללי כתיבה וניסוח: חלוקה לפסקאות; פסקאות פתיחה וסיום; ציטוטים

ומראי מקום; טיעונים ברורים וניסוח בהיר.

 הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום 

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מהדימוי האנאלוגי לדימוי הדיגיטלי: תאוריות הצילום  אשר נלמד במוסד האקדמי המכללה האקדמית ספיר על ידי ד"ר מאיר ויגודר. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

3)       צילום  וטרור

על  סמך סיכומי השיעור על צילום וטרור סכמו את מאמרו של מאיר ויגודר "קוקטייל שאהיד", סטודיו 134 (יוני- יולי, 2002): 15-23 ויחד עם המאמר של רולאן בארת שקראתם/ן בשאלת החובה הראשונה, כתבו על דוגמא של תצלום ידוע של פיגוע בישראל וההשלכות שהיה לדימוי הזה כאייקון של דימויי הטרור בישראל.

קריאה:

מאיר ויגודר. "קוקטייל שאהיד", סטודיו 134 (יוני- יולי, 2002): 15-23.רולאן בארת,  "צילום הלם " בתוך  מיתולוגיות (תל אביב: בבל, 1998): 132-134.

 

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס המוזיאון המודרני אשר נלמד במוסד האקדמי "שנקר – הנדסה. עיצוב. אמנות" על ידי פרופ' מיכה לוין. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

האם הייתה מסווג את המוזיאון כמקדש או כחלל תצוגה (Showroom)

האם אתם מבחינים במוזיאון דברים שמדגישים את חשיבותו כמרכז תרבות שיש לעלות אליו לרגל, שמחייב אולי הליכה ב"מסלול תהלוכות" או כל אמצעי אחר שמדגיש אתחשיבותו כמוסד עירוני, לאומי וכו'

יש חשיבות רבה בהשוואות והבאת דוגמאות ממוזיאונים אחרים ממוזיאונים עליהם דנו במהלך השיעורים או נובעים מידע שנצבר מקריאה בבליוגרפית ובאינטרנט.

 מחרדה לאופוריה: החברה הישראלית בעקבות מלחמת ששת הימים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מחרדה לאופוריה: החברה הישראלית בעקבות מלחמת ששת הימים אשר נלמד במוסד האקדמי אוניברסיטת תל-אביב על ידי ד"ר אלון גן. במסגרתו בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. "שיח לוחמים" לעומת "חשופים בצריח":

א. ערוך/י ניתוח משווה בין פקודת עוצבת הפלדה (בפתיחה לספר "חשופים בצריח")  לדברי הפתיחה של יריב בן-אהרון ב"שיח לוחמים".  (קובץ רלבנטי – עמודי הפתיחה של שיח לוחמים וחשופים בצריח בספרייה אופוריה).

ב. סכם/י את עיקרי ההבדלים (תוך ציון הדומה והשונה) בין "שיח לוחמים" ל"חשופים בצריח".

(קבצים רלבנטיים:  חשופים בצריח – קטעים נבחרים, כל הקבצים העוסקים בשיח לוחמים בספרייה אופוריה)

לסיכום, עבודה אקדמית ב זהות בעידן הפוסט מודרני היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. WRITE2ME מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים

 

צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות

 

שירותים נוספים

שירותים נוספים

ייעוץ סטטיסטי הצעות מחקר תרגום וקלדנות

משפטים

משפטים

עבודות סמינר משפט משווה פסיקה עדכנית

מדעי החברה והרוח

מדעי החברה והרוח

חינוך תקשורת BA כללי

כלכלה ומנע"ס

כלכלה ומנע"ס

סמינריון אמפירי כלכלת ישראל MBA