קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס חברה, אנרגיה ומשטר בערב הסעודית ובמדינות אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה על ידי ד"ר יוסי מן. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א.) מבוא היסטורי וגיאוגרפי של סעודיה:

  1. Madawi Al-Rasheed, A History of Saudi Arabia (Cambridge: Cambridge University Press,.2002), pp. 1-105

ב.) האסלאם הסעודי- מה היא הואהביה:

  1. Natana j. Delong-Bas, Wahhabi Islam: From Revival and Reform to Global Jihad (New.York: Oxford University Press, 2004), pp. 3- 93

.David Commins, The Wahhabi Mission and Saudi Arabia, pp. 71 -130 .2

http://ebooks.rahnuma.org/religion/Muslim_Sects/The-Wahhabi-Mission-and-Saudi

Arabia.pdf

ג.) המאבק על עיצוב דמותה של החברה הסעודית:

  1. Mordechai Abir, Saudi Arabia: Government, Society and the Gulf crisis (London and New.York: Routledge, 1993), pp. 3-32
  2. Joshua Teitelbaum, "Saudi Arabia Faces a Changing Middle East", MERIA Journal, 16:3.((September 2011

http://www.imra.org.il/story.php3?id=54307

ד.) בית המלוכה הסעודי: מעמדו של בית סעוד וגורמי הכוח הבולטים בארמון:

Joseph A. Kechichian, Succession in Saudi Arabia, pp. 1-171. .1

  1. Robert Lacey, Inside the Kingdom: Kings, Clerics, Modernists, Terrorists and the Struggle .for Saudi Arabia (London: Viking, 2009), pp. 3- 54

ה.) שוק הנפט העולמי והמזרח התיכון:

.1. M.A Adelman, "The Real Oil Problem", Regulations (Spring 2004), pp. 16-21

http://faculty.nps.edu/relooney/3040_OPEC_2.pdf

 

סקירה תיאורטית – ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם – המכללה האקדמית בית ברל

ז.) הגנת אי שפיות- האחריות הפלילית של הלוקים בנפשם ובשיכלם:

  1. אדד, מ' וחימי, ח' (2010). שפיות ואי שפיות בראי הפסיקה בארץ. צוהר לבית הסוהר, 13, 49 – 64.
  2. Fegadel, A., & Jennings, W. G. (2016). Intelligence (IQ) and Crime. The Encyclopedia of Crime & Punishment.

ח.) הערכת מסוכנות:

  1. באואר, א', בירגר , מ' ומלמד, י' (2009). כלים להערכת מסוּכָּנוּת להתנהגות אלימה כלפי האחר באוכלוסיית חולי הנפש. הרפואה, 148(1), 54 -50.
  2. וייס, י' ובן-צור, ר' (2010). כלי הערכה מובנים להערכת עבריינים, סקירת ספרות. מדינת ישראל, משרד הרווחה והשירותים החברתיים.
  3. אייזנשטדט, מ' (2007). האם המושג מסוכנות מסוכן? ביטחון סוציאלי, 75, 88-65.

ט.) נוספים:

  1. גרין ח' (1973). מעולם לא הבטחתי לך גן של ורדים (תרגום י' הלוי). מרחביה: ספרית הפועלים.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – קימעונאות ולוגיסטיקה – המרכז ללימודים אקדמיים

פרק א':

1.) מקמו את החברות במודל האסטרטגיות הגנריות של מיקל פורטר, בנו את פרופיל הצרכן הטיפוסי ,אליו פונה כל חברה: במונחי בסיסי הפילוח.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב חברה, אנרגיה ומשטר בערב הסעודית ובמדינות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות