חלומות בקולנוע

בן-שאול, ניצן. " פסיכואנליזה וקולנוע", מבוא לתיאוריות קולנועיות. תל אביב: דיונון, 2000, 117-130.

 

איגלטון, טרי: "פסיכואנליזה". מתוך: תורת הספרות והתרבות אסכולות בנות זמנינו: אסופת מאמרים. עורכת:  חנה הרציג. תל אביב: האוניברסיטה הפתוחה, 2005. 39-89.

 

מאלווי, לורה. "עונג חזותי וקולנוע נרטיבי" 1975.  בתוך ללמוד פמיניזם: מקראה. מאמרים ומסמכי יסוד במחשבה פמיניסטית. עריכה: דלית באום, דלילה אמיר, רונה ברייר-גארב, יפה ברלוביץ', דבורה גריינמן, שרון הלוי, דינה חרובי, וסילביה פוגל-ביז'אווי. תל אביב: הוצאת הקיבוץ המאוחד, סדרת מגדרים, 2006. 118-133.

 

לם, צ. "הגיונו של בית-הספר והגיונותיה של ההוראה" , בתוך: ההגיונות הסותרים בהוראה, ספ' פועלים, תל-אביב, 1973, (עמ' 9-49).

נוי, פנחס. (1999). הפסיכואנליזה של האומנות והיצירתיות. מודן הוצאה לאור. תל אביב.

פרויד, ז. (1966)מבוא לפסיכואנליזה. הוצאת דביר. תל אביב.

 

פרויד. ז (1997). מעשה היצירה בראי הפסיכואנליזה. דביר הוצאה לאור. תל אביב.

 

Altman, Charles: “Psychoanalysis and Cinema: The Imaginary Discourse”. Movies and Methods. Ed, Bill Nichols. Berkeley: University of California Press, 1985. 517-531  521-524.

 

פילמוגרפיה נבחרת

בונואל, ל. (1929) כלב אנדלוסי. צרפת.

היצ'קוק, א (1960).פסיכו. ארה"ב.

וולס. א (1941). האזרח קיין. ארה"ב

נולאן, כ (2001). ממנטו. ארה"ב.

פליני.פ.(1963). 8 וחצי. איטליה.

 

חלומות בקולנוע | עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית הוראת הקולנוע

חלומות בקולנוע | עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית הוראת הקולנוע

 

 

 

ההיסטוריה בראי הקולנוע

ביבליוגרפיה

זנד ש', הטוב, הרע וההיסטוריון, "קולנוע וזיכרון: יחסים מסוכנים?", מרכז זלמן שזר לתולדות ישראל, עמ' 33-53. 2004.

זנד ש', הקולנוע כהיסטוריה, עם עובד, עמ' 13-29, 2002.

בן-שאול נ', ניתוח תיסמונתי של סרטים כתעודה היסטורית, מרכז זלמן שזר לתולדות ישראל, עמ' 71-55), 2004.

שראל ב', אינציקלופדיה כללית כרטא, כרטא, עמ'  1998.

יעקב ש' . רב מילים: המילון השלם לעברית החדשה, סטימצקי, עמ' 427, 1997.

קייס, א', עשת, ד', היסטוריה וקולנוע: זיכרון ציבורי בעידן התקשורת האלקטרונית. זמנים: 40-39 להיסטוריה, עידית זרטל, אוני' תל –אביב , זמורה ביתן, עמ' 28-37, 1991.

ניב ק', החיים יפים אבל לא ליהודים: מבט אחר על הסרט של בניני. עמ' 13-21 נ. ב. ספרים.

 

Lewis, C., & Britch, C. (1986). WAJDA, ANDRZEJ WAR TRILOGY, A RETROSPECTIVE. Film Criticism, 10(3), 22-35.‏

פילמוגרפיה

Benigni, Roberto. "La vita è bella", Chechi Gori Group Tiger Cinematografica, 1997.

Griffith, D.W. "Birth of a nation", David W. Griffith Corp.,  1915.

Holland, Agnieszka. "W ciemności", Schmidtz Katze Filmkollektiv, 2011.

Polanski, Roman. "The Pianist", R.P. Productions, 2002.

Pontecorvo, Gillo. "La battaglia di Algeri", Igor films, 1966.

Tarantino, Quentin. "Inglourious basterds", Universal Pictures, 2009.

Vuoresnsola, Timo. "Iron sky", Blind Spot Pictures Oy, 2012.

Wajda, Andrzej. "Kanal", Zespól Filmowy "Kadr", 1957.

Zemeckis, Robert. "Forrest Gump", Paramount Pictures, 1994.

Zwick, Edward. "Defiance", Paramount Vantage, 2008.

חרסונסקי, יעל. "שתיקת הארכיון" בלפילמס, 2010.

אנחנו כמובן נשמח לעזור בכל עבודה בה תבחרו!

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות