קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשית אשר נלמד ב האוניברסיטה העברית אצל המרצה שי בר יעקב. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

שאלות:

1)         המחזאות של חנוך לוין החלה מתוך תפיסה סאטירית/פוליטית (ברכטיאנית) ועברה לאחר מכן להשפעה מובהקת של תיאטרון האבסורד. נסה לנתח את המרכיבים הללו כפי שהם באים לידי ביטוי באחד המחזות הפוליטיים היותר מאוחרים של לוין, "שיץ" (1974), "הפטריוט" (1982) או "רצח" (1995). נסה להראות כיצד השימוש במרכיבים הללו והיחס ביניהם מבנים את חוויית הצפייה הפוטנציאלית של הקורא או הצופה בהצגה.

2)         ערוך השוואה קצרה בין שתי הפקות של קומדיות של לוין מתוך החומרים המצולמים שיש בספריית המדיה, בארכיון לתיאטרון או הקלטות שמופיעות באתרים באינטרנט (יו-טיוב, האתר החדש של חנוך לוין, וכו.). מה המאפיינים של השפה הבימתית של כל הפקה? האם ניתן להבחין בסגנון בימתי שונה בין שתי ההפקות? האם ניתן לשייך את ההבדלים הללו לתפיסות התיאורטיות של יצירת לוין שנידונו בקורס? (ההצגות שיש לגביהן שתי גרסאות בספריית המדיה: "יעקובי ולידנטל", "סוחרי גומי"*. אפשר גם לערוך השוואה בין שתי הצגות של שני מחזות שונים, אבל מומלץ יותר ללכת על שתי הפקות של אותו מחזה).

חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשית | האוניברסיטה העברית | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשית | האוניברסיטה העברית | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

 

קורס יזמות  – המרכז האקדמי פרס

ניתוח SWOT:  סה"כ 5 נק'

{סיכום של ניתוח העסק החדש והסביבה העסקית: יש לציין לפחות 3-4 נקודות בכל אחת מ-4 הקטיגוריות. בנוסף, יש לציין מסקנות והמלצות מרכזיות}.

 

אסטרטגיה עסקית ושיווקית – של המצב החדש:  סה"כ 30 נק'

  • מטרות ויעדים אסטרטגיים 3 נק'

{יש לציין 3 מטרות ויעדים}

  • אסטרטגיה עסקית 6 נק'

{יש להתייחס לאסטרטגיות צמיחה לפי מודל אנסוף ואופן היישום שלהן. יש להציג לפחות 2 חלופות ליישום, כולל לפחות 2 יתרונות וחסרונות לכל חלופה, וכן להמליץ על החלופה העדיפה יותר לדעתכם ולנמק. כמו כן, יש להתייחס למודל העסקי ןלהסבירו.}

 

 

  • אסטרטגיה שיווקית  3 נק'

{יש לציין את שווקי היעד, מיצוב ובידול לכל שוק יעד}

  • תמהיל השיווק – P's4 8 נק'

{יש לדון בכל אחד מה-Ps בנפרד}

  • תחזית המכירות 10 נק'

{תחזית המכירות ל-5 השנים הבאות: שנת 2015 – 2019. שימו לב, עליכם לבנות גם תחזית מכירות של החברה מצמיחה אורגאנית וגם כתוצאה מהמהלך החדש ולחברם. כמובן שיש לציין לכל אורך בניית התחזית את כל הנחות העבודה.}

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

מבוא לסוציולוגיה ב'המכללה האקדמית בית ברל

 

שאלה 4 (30 נקודות)

  • קראו את הקטע הבא העוסק במחאה החברתית בישראל בקיץ 2011 (ומעבר לכך נא לקרוא בויקיפדיה את הערך העוסק במחאה החברתית בישראל 2011):

 

המחאה החברתית בישראל 2011 (מכונה גם מחאת הדיור, מחאת יוקר המחיה, מחאת מעמד הביניים ומחאת האוהלים) היא סדרת הפגנות ופעולות מחאה שהתקיימו ברחבי ישראל בקיץ 2011. המחאה שהחלה עם תביעות צרות יחסית, בעיקר בתחום הדיור והיעדר פתרונות לדיור בר השגה לכלל תושבי ישראל, התרחבה וכללה גם נושאים כמו יוקר המחיה, מערכת החינוך והבריאות, העלויות העקיפות של גידול ילדים ("מחאת העגלות") ועוד נושאים הנוגעים לסדר היום החברתי והכלכלי בישראל.

המחאה החלה כקבוצת מחאה בפייסבוק, שהובילה להקמת מאהל בשדרות רוטשילד בתל אביב. בהמשך קמו מאהלים בערים ירושלים, באר שבע, חיפה, חולון, אשדוד וישובים נוספים. הקמת האוהלים עוררה שיח ציבורי על יוקר הדיור, יוקר המחיה, וצדק חברתי בישראל. במסגרת המחאה התקיימו מספר הפגנות המונים ברחבי הארץ, בהן השתתפו מאות אלפי אנשים. למחאה היו כמה פעילים בולטים בהם דפני ליף, סתיו שפיר, איציק שמולי ואחרים.

בעקבות המחאה הודיעה הממשלה על שורת צעדים שיינקטו לפתרון מצוקת הדיור, חלקם כבר היו בהליכי תכנון ואשרור וחלקם צעדים חדשים שהוצגו כמענה לדרישות המוחים. בנוסף, הקים ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, את ועדת טרכטנברג בראשות פרופ' מנואל טרכטנברג – במטרה לבחון ולהציע פתרונות לדרישות הכלכליות והחברתיות של המפגינים ובעיקר למצוקת המחיה במדינת ישראל ולפער שבין המעמדות.                                המקור: ויקיפדיה

 

נתחו את תנועת המחאה הזו על פי הסעיפים הבאים:

 

  • כיצד ניתן לנתח את המחאה הזו על פי השלבים השונים של התיאוריה של סמלסר להיווצרות תנועה חברתית?
  • הסבירו בקצרה את השלבים המאפיינים את התפתחותן של תנועות חברתיות. אלו מהשלבים הללו עברה, לדעתך, המחאה החברתית בישראל בשנת 2011?
  • הסבירו בקצרה ארבע תיאוריות העוסקות בתנועות חברתיות (זולת התיאוריה של סמלסר שנדונה בסעיף א של השאלה). מבין ארבע התיאוריות הללו, לדעתך, איזו היא המתאימה ביותר להסברת מחאת 2011 בישראל ואיזו הכי פחות מתאימה? נא לנמק.
  • האם ניתן לתאר את תוצאות מחאת קיץ 2011 בישראל כהצלחה או ככישלון? נא להיעזר במיונו של גאמסון.

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשית היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות