קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יזמות וחדשנות חברתית אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במהלך הקורס אתם מתבקשים לפתח מיזם חברתי/חברתי-עסקי. המיזם אמור לפתור איזשהי בעיה חברתית  או/ו סביבתית. את המיזם ניתן לפתח בקבוצות של עד 4 סטודנטים. בעת בחירת המיזם מומלץ לבחור נושא שמעניין אותכם באופן אישי ויש לכם בו איזשהו ידע/ניסיון קודם. את התוצרים של פיתוח המיזם יש להגיש בצורת עבודת סיום תוך כדי התייחסות לנושאים הבאים:

 

התערבויות ייעוציות מערכות אסטרטגיות –  המכללה למנהל

  1. דמיינו כי לאחר שביצעתם משוב-דיאלוג עם הלקוח, והוא התחבר לדילמה האסטרטגית שהצגתם, אתם מתבקשים להציע לנועץ את דרך הפעולה באמצעותה הוא יוכל לקבל את ההחלטה האסטרטגית שמגלמת הדילמה (שהצגתם בסעיף 1 ג'). הציעו מסגרת לתהליך ההתלבטות וההחלטה ומתודולוגיה שתסייע בקבלת ההחלטה. (25 נק')

 

  1. בהנחה כי הלקוח בחר באחת מדרכי הפעולה האפשריות שהצעתם, עליכם לנסח הצעה ייעוצית שתסייע ללקוח בתכנון מימוש האסטרטגיה בארגון.

בתשובתכם התייחסו לאלטרנטיבה שנבחרה, לסיבות והגורמים לבחירתה, ליעדים האסטרטגיים החדשים של הארגון ולאופן בו תסייעו ללקוח לבנות את האסטרטגית שנבחרה. באיזו מסגרת? מהם שלבי התהליך? ומהי המתודולוגיה שתפתחו בעבודה הייעוצית? ( 25 נק')

 

תהליכים ומגמות באולוכסיית העולם – ד"ר ניקולא אורבך

ו. נסח את הקשר בין שיעור האנשים שלא למדו בין השנים 1972-2008 לבין מספר הילדים הממוצע לאישה ולאחוז בעלי התואר האקדמי. לדוגמא, ככל שיותר אנשים רכשו השכלה, כך ירד מספר הילדים הממוצע לאישה ועלתה רמת ההשכלה האקדמית בקרב בני היישוב.

ז. שער להערכתך האם היישוב שניתחת הוא מפותח או מתפתח? כיצד היית מעריך אותו בהשוואה ליישובים השכנים לו וליתר היישובים בישראל?

 

דיני נזיקין – הקריה האקדמית אונו

חלק ב'

כעבור מספר חודשים מאירוע התקיפה, כאשר נסע משה ברכבו, זיהה את דוד הולך על המדרכה, וגמל בליבו לנקום לו על החבלות שגרם לו. משה הסיט את רכבו לעבר דוד, פגע בו ופצע אותו קשות. בעקבות כך, איבד משה את השליטה על רכבו והתנגש חזיתית בעמוד, ונפצע אף הוא קשות.

דונו לגבי משה ודוד – האם המקרה שלפנינו מהווה תאונת דרכים? ובהתאם ציינו את הגורמים שכל אחד יכול לתבוע.

אם לא ניתן לתבוע בגין חוק הפלת"ד, יש לציין מכוח אילו עוולות ניתן לתבוע, אך אין לדון ביסודות העוולה/ות החלופיות.

 

 

סמינר ניהול מותגים – המכללה למנהל

מאפייני הסביבה השיווקית

תארו המאפיינים מרכזיים בסביבה השיווקית – התייחסו להיבטי מאקרו  (למשל פירוט מגמות ע"פ מודל PEST )  ומיקרו (למשל ע"פ מודל פורטר ) , חדדו היבטים ייחודיים שנלמדו הקשורים לטכנולוגי ולזירה הקמעונאית , במידה ויש.

העריכו ההשלכות של היבטי הסביבה על 4 המרכיבים של " “VUCA” World

הלקוחות וקהלי המטרה

אפיינו את התנהגות הצרכנים בשוק בו פועלת החברה והגדירו את קהלי המטרה והאסטרטגיה לכיסוי השוק של שלה.

 

  1. חלק ב': גיבוש המלצות אסטרטגיות ותוכנית פעולה להמשך צמיחת המותג.

בחלק זה הנכם נדרשים לתת ביטוי להמלצותיכם לכיווני פעולה אפשריים לחברה בהתאם לסעיפים הבאים:

 

קביעת כיווני פעולה

הגדירו את הבעיות והפוטנציאל הגלום במותג וכיווני הפעולה האפשריים לשם מקסום יכולת הצמיחה שלו ביחס לקהל/י המטרה הנבחרים . לשם הגדרת הדברים, הציגו ניתוח SWOT ומטרות ויעדים אפשריים לפעולה.

החלטות מיתוג.

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב יזמות וחדשנות חברתית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות