קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יזמות וחדשנות חברתית אשר נלמד ב המרכז ללימודים אקדמיים . במסגרת עבודות אקדמיות בתשלום אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במסגרת התרגיל אתם מתבקשים לבחור מיזם חברתי-עסקי שמעניין אתכם במיוחד ולקיים אתו היכרות מעמיקה הן בעזרת סקירת חומרים קיימים (חומר פרסומי, אתר אינטרנט, כתבות, סרטונים וכו') והן באמצעות ביקור במיזם וראיון לפחות עם אחד מבעלי התפקידים המובילים בארגון. לסיכום תהליך ההיכרות עם מיזם חברתי- עסקי אתם מתבקשים לענות על השאלות הבאות:

  1. מהו שם המיזם? (במידה ויש אתר אינטרנט למיזם, אנא תצרפו כאן את הלינק)
  2. אנא תציינו את מי ראיינתם מהמיזם (שם, תפקיד) ועל אילו חומרים הסתמכתם (אתר אינטרנט/כתבה על מיזם/סרט תדמית וכו')?
  3. מה הסיפור והסיבות שהביאו להקמתו של המיזם ומתי הוקם?
  4. מהו החזון והמטרות החברתיות שהמיזם מקדם?

 

דיני משפחה – הקריה האקדמית

מזה מספר שנים, על רקע מצבם ותפקודם של הורי הבנות כפי שנקבע בחוות דעת מומחים אשר הוצגו לבית המשפט לענייני משפחה בקרית שמונה, וכן לנוכח מצב הבנות וצרכיהן, המליצו גורמי הרווחה להכריז על הבנות כבנות אימוץ כלפי הוריהן, במתכונת של אימוץ סגור (אימוץ אשר במסגרתו מנותקים כל קשריו של הקטין עם הוריו ומשפחתו הביולוגיים).

עובר להחלטה זו של גורמי הרווחה, חתמה האם – רחל על טופס הסכמת הורה לאימוץ, בעוד מנחם התנגד לכך בתחילה.

בעקבות אי הסכמתו של מנחם, הגיש היועמ"ש בקשה להכרזת הבנות כבנות-אימוץ, ואולם במהלך דיון בפני בית המשפט לענייני משפחה, הודיע עורך דינו של מנחם , כי מנחם החליט להסכים לאימוץ.

 

שינוי ופיתוח ארגוני – המרכז האקדמי פרס

  1. במהלך הסמסטר נחשפת למגוון מודלים העוסקים בתהליכי שינוי. כל מודל מוסיף היבט אחר לשינויים ומידת הטמעתם. עם זאת, בספרות קיימים מודלים רבים נוספים אשר לא הוצגו במהלך הסמסטר. בחר/י אחד שכזה, פרט והצג/י אותו, דון/י ביתרונותיו ובחסרונותיו, ונתח את הבעיה//אתגר שהצגת ואת תהליך השינוי שהצעת בעזרתו. אילו תובנות מוסיף מודל זה הן מההיבט התיאורטי, והן מההיבט הישומי?
  2. שיקוף: מה למדת בעקבות עבודה זו על תהליכי שינוי, על האתגרים העומדים בפני מי שאמור לחולל שינוי, ועל הדרך להתמודד עימם?

 

רכישת שפות בהיבטים לשוניים וקוגניטיביים – אוניברסיטת תל אביב

כתבו סיכום משלכם של המאמר החדש.

הסבירו באופן מדויק ובהיר את השיקול בבחירת המאמר בזיקה למאמר השני. כלומר, ההסבר אינו לגבי המאמר בפני עצמו אלא לגבי הבחירה בו בהשוואה למאמר המקורי.

דונו בסוג היחסים בין המאמרים; למשל, אם המאמר שבחרתם מציג סקירה תיאורטית שונה הסבירו את ההבדלים. אם המאמר מציג מחקר אקספרימנטלי העומד בסתירה או אינו מתיישב עם המאמר המקורי, הסבירו כיצד ומה יכולות להיות הסיבות להבדלים. באותה מידה אם המאמר מרחיב, תומך או מציג סוגיה דומה מנקודת מבט שונה, הסבירו כיצד.

 

סמינריון בכלכלה – ניהול קריירות בארגון – המרכז האקדמי פרס

  1. נתחו את הקריירה של המרואיין על פי מודל גרינהאוס אילו המלצות הייתם ממליצים למרואיין/ת בעקבות ניתוח זה? יש להמליץ על מטרה קונספטואלית ואופרטיבית וכן אסטרטגיות קריירה מומלצות. 2 עמודים
  2. מה תמליצו למרואיין/ת שלכם לעשות בהקשר של ניהול הקריירה שלו? בססו את המלצתכם על מודל/ים רלוונטיים, בנוסף למודל של גרינהאוס בו השתמשתם להמלצות בשאלה הקודמת.

 

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב יזמות וחדשנות חברתית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות