קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יזמות עסקית אשר נלמד בהקריה האקדמית אונו אצל   ד"ר גיל אבנימלך. במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

במסגרת העבודה כל קבוצת סטודנטים (2-3 סטודנטים) תבחר חברת היי-טק ישראלית ותסקור אותה ואת המודל העסקי שלה לפי רכיבי ה- BMC.

החברה צריכה להיות חברת היי-טק ישראלית שקמה בין השנים 2006-2015. החברה צריכה להיבחר על בסיס העובדה שיש עליה מספיק מידע לצורך כתיבת הסקירה (ממקורות שונים כגון: מקורות אישיים, אתר החברה, דוחות החברה, מקורות מידע בספריה כולל IVC, עיתונות כלכלית, ואתרי אינטרנט שונים).

כלכלה ישומית –  אוניברסיטת תל-אביב

סך הסקירה לכל מאמר – עד עמוד אחד.

  1. בעזרת קבצי העולים אמוד מודל שכר לגברים ונשים בנפרד עם תיקון הקמן להשתתפות

בשוק העבודה.  השווה את התוצאות עם התיקון לתוצאות ללא התיקון.

  1. בעזרת קבצי העולים אמוד מודל שכר נפרד לגברים ונשים בשיטת OLS עם משתני דמי

למצב המשפחתי.

הסבר מדוע יש חשש שאמידה בשיטת OLS תניב אומדים מוטים להשפעת הנישואין על

 

סקס סמים ורוקNרול – קולנוע אמריקני 1965-1980 –  במכללת ספיר

אופציה ב. ביחרו את אחד מהכוחות המוזכרים לעיל (לדוגמה: הגל הצרפתי החדש, מלחמת וייטנאם, הרציחות הפוליטיות בארה"ב, וכו') תארו אותו והסבירו כיצד הוא בא לידי ביטוי באופנים שונים בשלושה סרטים שנעשו בארצות הברית בין השנים 1965-1980. (לגבי סרטים העוסקים במלחמת וייטנאם התקופה מתרחבת ל 1965-1989) בנו את  טענתכם באמצעות דוגמאות מפורטות מתוך הסרטים הנוגעות לעלילה, למבע הקולנועי ולמסרים.  חזקו טענותיכם בהסתמך על שני מאמרים/ פרקים מתוך ספרים  לפחות שאינם ביקורות עיתונאיות.

 

ניהול מערכות רכש ((Management of Purchasing Systems – אוניברסיטת בר-אילן

  1. ניהול משא ומתן
  2. ייבוא
  3. מבדקי איכות לספקים ולאספקה.

דיני קניין – הקריה האקדמית אונו

האם הפעולות שאהוד עשה ו/או מתכוון לעשות עולות בקנה אחד עם הדין והפסיקה? אם לאו, כיצד על אהוד לפעול כדי להכשיר פעולות אלו? מה ההשפעות שיהיו לפעולותיו של אהוד על הזכויות הקנייניות של בעלי הדירות? דונו בשאלות העולות בארועון תוך שימוש בחוק ובפסיקה.

דמוקרטיה ליברלית, דמוקרטיה טוטליטארית – אוניברסיטת תל-אביב

  1. א. עמדו על מאפייני הדמוקרטיה הליברלית כפי שהם עולים ממחשבתו של לוק. ב. במה נבדלת המחשבה הדמוקרטית של רוסו מן הגישה הליברלית? הסבירו.

 

 צילום ישראלי – דיוקן של מקום – המכללה האקדמית ספיר

  1. בחרו שתי עבודות (או גופי עבודות) של שתי/שני אמניות/ים שונות/ים שיצירתן/ם עוסקת במדיום הצילום עצמו.

א. נתחו כל אחת מן העבודות, הסבירו מה נראה בה וכיצד נעשתה (כלומר במה היה כרוך תהליך יצירתה).

 

פמיניזמים מזרחיים בראשית המאה ה-21 – מכללת בית ברל.

רשימת המאמרים

ליטל לוי, "מיהו יהודי-ערבי? עיון משווה בתולדות השאלה, 2010-1880", תיאוריה וביקורת 41, 2013, עמ' 135-101/.

 

שוחט, א (2001) "זהויות שסועות: הרהורים של יהודייה-ערבייה", בתוך: זכרונות אסורים – לקראת מחשבה רב-תרבותית, הוצאת בימת קדם לספרות, קשת המזרח 13, עמ' 242-251

 

פנינה מוצפי-האלר, בקופסאות הבטון, נשים מזרחיות בפריפריה הישראלית, מאגנס, ירושלים, 2012, פרקים 6-5.

חביבה פדיה, "שרטת הזהות: אמנות מזרחית – כרוניקה ופרובלמטיקה", בתוך קציעה עלון ושולה קשת (עורכות): שוברות קירות: אמניות מזרחיות עכשוויות בישראל, אחותי, 2013, עמ' 108-61.

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב יזמות עסקית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות