קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יישומים סטטיסטים אשר נלמד ב המכללה האקדמית תל אביב-יפו. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

1) א. בחרו את אחד ממשתני הסקאלה ואת אחד המשתנים מבין משתני המחקר או המשתנים הדמוגרפיים, ובצעו ניתוח שונות חד כיווני.

נתחו את הממצאים ודווחו על כל הערכים הרלוונטיים (סטטיסטי המבחן, ד"ח, מובהקות התוצאה, גודל אפקט). בצעו השוואות מרובות, דווחו על ממוצעים וסטיות התקן של הקבוצות. לוו את הממצאים במסקנה מילולית. בין אלו קבוצות נמצאו הבדלים מובהקים.

ב. בחרו קונטרסט מסוים אותו תרצו לבחון. הציעו הסבר תיאורטי מדוע נבחר קונטרסט זה מלכתחילה.

 

סמינריון – ניהול טכנולוגיה וחדשנות – האוניברסיטה הפתוחה

  1. המלצר האחראי לשולחן יחלק לכל סועד כרטיס אלקטרוני שמוטבע בו מספר השולחן. כל סועד ייגש באופן עצמאי לעמדות המטבח ויזמין לעצמו את המנות. בעת ההזמנה מסביר הסועד לטבח את העדפותיו ובסוף התהליך מעביר את הכרטיס המגנטי בעמדת ההכנה. המלצר האחראי לשולחן יקבל חיווי כאשר המנה מוכנה ויגיש לכל סועד את המנות שהזמין. בסוף הארוחה, מוצעות לסועדים שתי אפשרויות תשלום: חשבון כולל לשולחן או חשבון נפרד לכל סועד.

ב. מבין 4 שיטות לקיצור זמנים: ניתוב אסטרטגי, ניתוב טקטי, עבודה בערכה מלאה, JIT. איזה שיטות לקיצור זמנים באות לידי ביטוי בהצעות מסעיף קודם?

1.) קראו את הכתבה "כך נצחה דומינוס את ההאטה בארה"ב". נתחו את הקשיים עימם מתמודד שוק המזון המהיר בארה"ב. לגבי כל אחד מהגורמים פרטו האם שייך לסביבת המיקרו או לסביבת המאקרו ואיזה מרכיב בסביבה הוא מייצג? (לדוגמה: גורם A הוא מקור קושי לתעשייה. גורם זה שייך לסביבת המיקרו והוא מבטא איום הנובע מכוח המיקוח של הלקוחות).

2.) בצעו השוואה בין בחינת ביצועי הארגון באמצעות מדדי ביצוע גלובליים, לעומת יישום שיטת BSC.

3.) קראו את הכתבה "הרחפן שיביא לכם את הפיצה הביתה". האם משלוח באמצעות רחפן מהווה חדשנות תומכת או חדשנות משבשת? אם מדובר בחדשנות משבשת: האם מדובר בתחתית שוק או שוק חדש?

 

כתיבת עבודה אקדמית – שיווק ופרסום בדיגיטל – המכללה למינהל

  1. תנו דגשים עבור SEO – שונים מהמצגת. לרשום מהם הדברים שתעשו באתר, שמטרתם קידומו למקום גבוה בתוצאות האורגניות במנוע החיפוש של גוגל, לאחר שביצוע מחקר מילים.
  2. האם לארגון יש נכסים דיגיטליים נוספים (מלבד אתר)? אם כן, פרטו את רשימת הנכסים ומה יש בהם. אם לא, פרטו מדוע אין לארגון נכסים דיגיטלים נוספים. (נכסים דיגיטליים כגון: בלוג/ אתר חיצוני לאתר הארגון, דפי נחיתה, ערוץ You Tube, דף פייסבוק, אינסטגרם. אם לארגון אין נכס דיגיטלי כלשהו, אך מן הראוי שיהיה לו, ציינו כדאי לעשות).

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב יישומים סטטיסטים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות