קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יסודות ביולוגיים של ההתנהגות אשר נלמד ב המכללה למינהל על ידי יהונתן שוורץ. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. משה לקה בשבץ, אחריו החל לסבול מ'ראייה עיוורת' (Blindsight), לכן כנראה יש לו נזק:
  1. במערכת הראייה 'הפרימיטיבית'.
  2. ברשתיות העיניים.
  3. במערכת הראייה, אשר מקושרת לדיבור והתנהגויות מורכבות.
  4. במערכת הראייה 'היונקית'.
  5. בכפיס המוח (corpus callosum).

 

  1. הצוואר הארוך של הג'ירפה, המסייע לה לאכול מעלי צמרות העצים, הנו דוגמא טובה ל:
  1. מודל של דקארט, להסברת רפלקסים.
  2. לטיעון טחנת הרוח של לייבניץ.
  3. עיקרון הפונקציונליזם, בתורת האבולוציה של דארווין.
  4. ממצא הסותר את תורת האבולוציה של דארווין.
  5. חוק האנרגיות העצביות המיוחדות של מילר.

 

  1. מהו תפקידו של הליזוזום?
  2. העברת חומרים בין שני צדי הממברנה.
  3. הובלת הנוירוטרנסמיטרים מגוף התא אל הכפתורים הסופיים.
  4. ייצור חלבונים.
  5. פליטת נוירוטרנסמיטרים אל המרווח הסינפטי.
  6. פירוק חומרי פסולת בתא באמצעות אנזימים.

 

  1. איזה מהבאים הוא יון בעל מטען חיובי, וריכוזו בתוך התא גבוה מריכוזו מחוץ לתא?
  2. יון אשלגן (K).
  3. יון נתרן (Na).
  4. אניון אורגני (A).
  5. יון כלור (Cl).
  6. יון אצטיל-כולין (Ach).

 

  1. מה נכון לגבי המערכת המוטורית?
  1. בקורטקס המוטורי הראשוני יש ייצוג שווה בגודלו לכל איברי הגוף.
  2. המידע המוטורי מגיע מהקורטקס לצד הנגדי של הגוף.
  3. המידע המוטורי מגיע מהקורטקס לאותו צד של הגוף.
  4. המידע המוטורי מועבר מהמערכת ההיקפית (PNS) לחוט השדרה.
  5. כל התשובות נכונות.

 

———————————————

הידעת? עבודה סמינריונית בחינוך יכולה להיות גם על נוער בסיכון.

 

סמינריון במשפטים – סדר דין פלילי – דר' אריאל צמח

– בש"פ 11109/03 שקארנה נ' מדינת ישראל, פ"ד נח (2) 350.

– בש"פ 10928/03 ג'עפרי נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 9694/02 רביזדה נ' מדינת ישראל, פ"ד נז (1) 176.

– בש"פ 6829/07 פרנקל נ' מדינת ישראל (טרם פורסם)

– בש"פ 5851/00 רבינוביץ נ' מדינת ישראל, פ"ד נד (3) 666.

– בש"פ 9032/04 ספר נ' מדינת ישראל (טרם פורסם).

– בש"פ 5431/98 פרנקל נ' מדינת ישראל פ"ד נב (4) 268 (פסק הדין עוסק במעצר לאחר הגשת כתב אישום, ואולם, הדיון בנוגע לעילת "המסוכנות" רלוונטי גם ל"מעצר ימים").

 

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב יסודות ביולוגיים של ההתנהגות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות