קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס יסודות הניהול אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס אצל גב' טלי נחמן. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. נתח/י את הסביבה הארגונית של "מתוקי", על פי:

א. מאפייני המערכת הפתוחה – כץ וקאהן.

ב. מרכיבי המערכת של דאפט.

הסבירו את האתגרים מולם ניצבת החברה על פי ניתוח זה. (22 נק')

  1. זהה/י 3 סקטורים בסביבה הארגונית של "מתוקי" (ע"פ מודל 10 סקטורים – DAFT). נתח/י את השפעתם של הסקטורים הרלוונטיים בסביבת הארגון על התנהלותו. (15 נק')

 

ממשל לכלכלניםהמרכז הבינתחומי הרצליה

הציגו בקצרה נושאים אלה ודונו בהתאם, תוך הצגת דיון ביקורתי המנתח את המאפיינים הדמוקרטיים אל מול מאפיינים לא דמוקרטיים ואוטוריטאריים, הנובעים ממקרים אלה.

עבודה 2 –

השוו בין משטר מדינת ישראל למשטר במדינה דמוקרטית אחרת. התייחסו לסוגיות הבאות (יש להתייחס לכל סעיף בנפרד):

–  ריבונות – דונו בחשיבות הריבונות בהגדרת כל אחת מהמדינות והציגו מקרה אחד בו נפגעה ריבונות כל אחת מהמדינות.

 

משפט מנהליהמרכז הבינתחומי הרצליה

עם פרסומן של התקנות קיבל השר פנייה ממר כהן, מנהל חברת מוניות "מסיעי הבירה" בקו רמת-גן – ירושלים. בפנייתו קבל כהן על כך ש: (1) תקנות הנתיב המהיר הוחלו על ירושלים דווקא, וזאת בניגוד להמלצותיה של ועדת מומחים שמינה שר התחבורה הקודם, שהמליצה להכריז על נתיב תחבורה מהירה בכביש עכו – חיפה; (2) על כך שהאגרה למונית גבוהה מהאגרה לרכב פרטי ולאוטובוס, ובאופן כה משמעותי. לדברי מר כהן, ההסדר החדש עלול להוביל לפגיעה אנושה בנהגי המוניות.

 

שר התחבורה השיב לפנייה בציינו:

[1] הסמכות היכן לקבוע נתיב מהיר נתונה על פי חוק לסמכותו הבלעדית והמוחלטת של שר התחבורה. כרגע, לא רואה השר צורך לקבוע נתיב מהיר נוסף בשום מקום אחר.

[2] בכביש ירושלים-ת"א נוסעות מכוניות שרד רבות בדרכן לישיבות הממשלה והכנסת, ומכאן החשיבות הרבה בקביעת נתיב מהיר דווקא בכביש זה, וזאת על מנת לאפשר לשרים ולח"כים להגיע לישיבות הממשלה והכנסת במועד, כשהם רגועים, נינוחים ורעננים.

 

משפט מנהליהמרכז הבינתחומי הרצליה

ביום 1.5.15 פנה מוחמד – פעיל מוכר בתנועת החמאס ותושב השומרון – המתנגד נחרצות לתכנית ההתנתקות – בעתירה לבג"ץ נגד מפקד כוחות צה"ל ביהודה ושומרון. בעתירה ביקש שבית המשפט יקבע כי יישום התכנית אינו חוקי, שכן ממשלת ישראל אינה מוסמכת לקבל החלטה מעין זו ללא הסמכתה בחוק.

  1. השופט שאצלו הנך מתמחה ביקש את חוות דעתך האם לדון בעתירה לגופה או לדחותה על הסף.
  1. יומיים לאחר שסיימת את חוות דעתך נודע כי מוחמד נהרג בעת שהתנגד למעצרו על ידי כוח צה"לי שבא לעוצרו. האם יש במידע זה כדי לשנות מחוות דעתך?

 

רשימת הקריאה:

(ההפניה היא רק לחלקים בפסק הדין העוסקים בטענות סף)

  1. בג"ץ 320/80, קוואסמה נ' שר הבטחון, פ"ד לה (3) 113 (1980), 123, 130.
  2. בג"צ 910/86, רסלר נ' שר הבטחון, פ"ד מב (2) 441 (1988).

לסיכום, עבודות אקדמיות ב יסודות הניהול  הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות