קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה אקדמית אשר נלמד על ידי ד"ר לילי צ'רניאק-חי. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

* כל משתנה צריך לקבל סקירה תיאורטית ו/או מחקרית במבוא- למשל: סטודנט שהמציע לבחן את השפעת הדימוי העצמי (גבוה/חיובי או נמוך/שלילי) על הישגי הילדים הצעירים בתחומים הריאליים (ממוצע ציוני בחינה במתמטיקה בכיתות א' ג'), צריך לפתוח את המבוא בהצגה כללית של שני התחומים. – יש לסקור את הספרות (תיאוריות ו/או מחקרים שנעשו בעבר) בנושא דימוי עצמי, אח"כ צריך לסקור ספרות (תיאוריות ו/או מחקרים שנעשו בעבר) בנושא הישגי ילדים צעירים בבתי ספר, בפרט בתחומים הריאליים. אח"כ לקשר עצמאית בין הנושאים לכתוב מדוע עשוי להיות קשר – בין שני המשתנים הנ"ל, ואז להגדיר את מטרת המחקר, את תרומת המחקר, לכתוב במפורש את השערות המחקר.

שיטה-

* כזכור, מטרת פרק ה"שיטה" הנו תיאור אופן ביצוע המחקר. פרק "שיטה" אמור לכלול תיאור

מערך המחקר, משתתפי המחקר, כלים, הליך.

* ראשית יוצג מערך מחקר המחקר מה יהיו המשתנה/ים הבלתי תלוי/ים ומה יהיה/יהיו –

המשתנה/ים התלוי/ים?

* תיאור המשתתפים (הנבדקים) במחקר. כמה משתתפים ישתתפו במחקר? באיזה טווח

גילאים? האם סטודנטים? האם גם גברים וגם נשים?

* תיאור כלי המחקר, הן לגבי המשתנה/ים הבלתי תלוי/ים והן לגבי המשתנה/ים

התלוי/ים: לגבי כל כלי מחקר-  באיזה כלי מדובר (שאלון, ראיון, תצפית, מניפולציה?) מהיכן הכלים האלה לקוחים? כלומר, במידה והכלי שימש חוקרים מסוימים בעבר אלו חוקרים השתמשו בו קודם במחקרם? (תוך ציון שמות – החוקרים ושנת המחקר לפי כללי ציטוט). במידה ומדובר בשאלון שיצטרך להיות מתורגם לעברית לציין זאת.

 

כתיבת סמינריון – ניהול שינוי ארגוני – הקריה האקדמית אונו

  1. לאור השינוי, נתח/י את תהליך השינוי (האופן בו בוצע השינוי) בעזרת אחד מהמודלים לניהול שינוי ארגוני. יש להציג אילו שלבים התקיימו לדעתך בתהליך ואילו שלבים לא בוצעו או לא נוהלו נכון. האם לדעתך מנהלי השינוי פעלו נכון? מספיק להתייחס ל-3 שלבים בלבד מתוך המודל שנבחר!

* הערה: אין להציג את המודל/ים אלא לנתח את האירוע לאורם. יש להתאים את המודל/ים שבחרתם לאירוע השינוי שאתם מנתחים ולנתונים שיש בידכם.

 

סקירה תיאורטית – חשבונאות – המרכז האקדמי כרמל

  1. האם סדרת הנתונים שיצרת הוא מחקר חתך או סדרה עתית? מה ההבדל בין שני הסוגים

של סדרות הנתונים?

  1. יש ליצור גרף המתאר את מחיר מניית "טבע" לאורך זמן. הגרף יכלול את אינדקס הזמן

על הציר האופקי ואת מחיר מניית "טבע" על הציר האנכי.

  1. ליצור סדרה פיקטיבית של מחירי מניות על בסיס מהלך מקרי (random walk) ולהשוות את הסדרה הפיקטיבית לסדרת המחירים האמיתיים של מניית "טבע" (לדוגמה: עמ' 271 וגרף 11.1 בספר של Brealey, Myers & Allen).

 

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב כתיבה אקדמית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות