קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס  כתיבה אקדמית אשר נלמד  אצל גב' לימור זיו במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 

מטרת העבודה: כתיבת עבודה אקדמית קצרה המבוססת על יישום החומר הנלמד במצגות הבאות:

-מבנה עבודה אקדמית -כללי כתיבה אקדמית

-כללי אזכור ודיווח מקורות על פי APA בגוף העבודה ובביבליוגרפיה -סוגי מאמרים -מבנה פסקה

 

יש לבחור אחד מהנושאים הבאים:

  • עבודת צוות
  • התנהגות צרכנים
  • מנהיגות או ניהול

 

נושאים מתקדמים בניתוח רשתות חברתיות – המרכז הבינתחומי הרצליה

 

  • היעזרו במושגים אותם הגדרנו בכיתה בהתייחסותם לשתי הנקודות לעיל (כך למשל, ציינו שאתם לומדים רשת אגו Ego, ולא רק שאתם בוחנים את נתוני הסקר שלכם).

תיאור רשת הקשרים החזקים שלכם, ורשת הקשרים החלשים (20%):

  • תארו את המאפיינים של הקשרים החברתיים שלכם (חוזק קשר ממוצע, קירבה משפחתית, גיוון הקשר, מידת התמיכה לה אתם זוכים).
  • תארו את המאפיינים של מבנה הרשת שלכם (הומופיליה מבחינת גיל, גיוון/ הומופיליה מבחינת עיר מגורים של חברי הרשת, והגודל של הרשת שלכם).

ניתוח (50%):

  • נתחו את הרשתות אותן תיארתם מעלה, ונסו להסביר מדוע הן נראות כפי שהן נראות.
  • השוו את רשת הקשרים החזקים והחלשים שלכם, ונסו להסביר את הדימיון והשוני בינהן (מאחר ויש לכם מגבלת מקום אני ממליץ להתמקד ב 3 נקודות שוני או דמיון).

מסקנות (20%):

  • תארו ממצא אחד או שניים מרכזיים.
  • תארו את המגבלות של עבודתכם (לדוגמא: היבטים שלא נבחנו בסקר וכתוצאה מכך לא נכללו בעבודה שלכם).

 

התנהגות ארגונית – האוניברסיטה העברית

ב. ציין שני מצבי תקשורת, שבהם נוצרת תקשורת לא אפקטיבית לפי אריק ברן (שני שילובי אגו לא מתאימים), והדגם כל אחד מן המצבים האלה, באמצעות תכתובת דמיונית בין שני אנשים.

הערה: בתכתובת הכוונה לשני "שחקנים" שמחליפים מיילים אחד עם השני (כלומר, לפחות כל אחד מהם אומר לשני משהו פעם אחת – אפשר יותר)

סה"כ עליך לכתוב ארבע תכתובות מייל שונות.

 

סדנה באסטרטגיה תקשורתית ובמיתוג מדינות – המרכז הבינתחומי הרצליה

 

  1. חובה לשלב 5 סקרי דעת קהל בנייר העמדה (סקרים המופיעים בעיתונים גם כן נחשבים).
  2. יש לצטט מקורות על פי שיטת הציטוט באקדמיה.
  3. יש לשלב בדיון – בכל חלקי נייר העמדה – מושגים שנלמדו בכיתה ומהספרות המקצועית חובה!) של הקורס בהתאם.
  4. יש למקד את הדיון האסטרטגי על בסיס מודל המותג, מודל פורצי המחסומים, ניהול משברים, ספין תקשורתי, והאינטגרציה ביניהם (יש להתבסס רק על אותם תכנים שנלמדו עד סיום הקורס, ושרלוונטיים לעבודה).
  • היקף נייר העמדה: כ- 5,000 מילה; כ- 10 עמודים (לא כולל תוכן עניינים, וביבליוגרפיה).

 

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב כתיבה אקדמית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות