קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה אקדמית אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה ע"י ד"ר לילי צ'רניאק-חי. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תרגיל 3

בתרגיל זה הנכם מתבקשים לכתוב סקירת ספרות לעבודה אקדמית.

זה יכול להיות פרק "מבוא" מקוצר בהצעה למחקר (עבודה אמפירית)

או

פרק "רקע" כפי שכותבים בעבודה עיונית

בשני המקרים: יש צורך להסתמך על 6 מקורות (תיאורטיים ו/או מחקריים) מ-10 השנים האחרונות. חלקם יכולים להיות לה ששימשו אתכם בתרגיל 2 וחלקם חדשים.

 

דיני תאגידים – המכללה למינהל

נושא 9

חווה את דעתך הביקורתית בשאלה אם תקנון חברה הוא חוזה.

מקורות רלוונטיים:

  1. ספר – יש להיעזר בספר אחד לפחות מרשימת הספרות הכללית המופיעה בסילבוס.
  2. פסקי הדין –

א.         ד"נ 80/39 ברדיגו נ' ד.ג.ב .9 טקסטיל בע"מ, פ"ד לה)4( 197 )1981(.

ב.         ע"א 468/89 קידרון )קינדרמן( נ 'בורסת היהלומים הישראלית בע"מ, פ"ד מה)5( 907

.)1991(

  1. מאמר – נילי כהן "תקנון כחוזה וכחוזה אחיד "הפרקליט מד 286 )1999(.

 

סמינריון בכלכלה – מבוא לאתיקה ואחריות תאגידית – המכללה למינהל

2)         הקפידו על הסגנון (5 נק'):

  • קישור למקורות: כאשר יש התייחסות בגוף הפוסט למקור כלשהו קשרו אליו באמצעות היפר-קישור (סימון המילה הרלוונטית והוספת היפר קישור לאתר המתאים).
  • בהירות הכתיבה: ערכו הגהה על הכתיב והניסוח. בידקו שהפוסט מציג פיתוח הגיוני וברור של הרעיונות כאשר השאלה המרכזית ברורה וכל פיסקה תומכת בפיתוח השאלה המרכזית.
  • סגנון אישי: כתיבה בפוסט מאפשרת להציג ידע מקצועי בסגנון אישי וקריא. הפוסט צריך לבטא שילוב הידע הקיים למשהו חדש על ידי חיבור אישי שלכם בין מקורות שונים וביטוי קולכם האישי והייחודי. באפשרותכם לבחור כותרת רלוונטית ומסקרנת ולהוסיף תמונה אחת או יותר בין הפסקאות.

לרשותכם בנספח לקובץ זה דוגמאות לפוסטים שניתן להיעזר בהם. תוכלו לראות דוגמאות נוספות בבלוגים שונים באינטרנט. אל תהססו להיעזר בעוזרי ההוראה שלכם בכל שלב.

 

סמינריון במשפטים – דיני עונשין – הקריה האקדמית קרית אונו

מקרה מס '1:

)היקף התשובה לא יעלה על 30 שורות בסך הכל לכל חלקי התשובה(

אורי טייל ברחובות תל אביב כאשר פגש בגבריאל אשר עובד עמו. בין אורי וגבריאל התגלע ויכוח בנוגע למטלה שהוטלה עליהם על ידי מנהלם וכתגובה לדברים שאמר אורי ,גבריאל הוציא מתיקו גז מדמיע וריססו הישר לעיניו של אורי. בעקבות המעשה נפגעה ראייתו של אורי.

האם היסוד העובדתי של סעיף 380 לחוק העונשין מתקיים לגבי גבריאל?

מקרה מספר 2:

)היקף התשובה לא יעלה על 30 שורות בסך הכל לכל חלקי התשובה(

מורן שיתפה את אורלי חברתה ברצון לשדוד את ביתה של סופי, שכנתה, לאחר שזו תחזור מהבנק עם כסף מזומן המיועד לקניית רכב .על מנת לסייע לחברתה, נתנה אורלי למורן סיכת ראש דקה במיוחד על מנת שתפרוץ את המנעול בביתה של סופי בעזרתה.

האם היסוד העובדתי של סעיף 498)א( לחוק העונשין מתקיים לגבי אורלי?

 

תורת המשפט – הקריה האקדמית קרית אונו

  1. קראו את מאמרה של עירית נגבי "על הרגולציה המשפטית של מגדר ומיניות בע"פ 5019909 חליווה נ' מדינת ישראל" 82 מבזקי הארות פסיקה 5 )7015( ]נמצא באתר הקורס[ והשיבו על השאלות הבאות:

א.         מדוע נגבי סבורה שהתייחסות לקשר החברתי בין האנס לנאנסת מהווה שיקול פסול בקביעת אחריות פלילית ובקביעת חומרת העונש?

ב.         נגבי מתארת שלוש רמות של אי הסכמה שנידונו בחקיקה ובפסיקה לגבי שאלת קיומם של יחסי מין ללא הסכמה. מהן?

ג.          נגבי טוענת בע' 18-17 שזיכוי הגבר על ידי ערכאת הערעור ממעשה הסדום בו הואשם נבע מתפיסה שגויה של בית המשפט לגבי ההסכמה של האישה באותו מקרה. מהן השגיאות ששגה בית המשפט לגישתה?

 

לסיכום, עבודות סמינריוניות ב כתיבה אקדמית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות