קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס כתיבה מדעית ב' אשר נלמד ב המכללה האקדמית עמק יזרעאל על ידי מיכל שמיר. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בירנבוים, מ' (1993). מי מפחד מעבודת מחקר: תכנון וכתיבה של הצעת מחקר ודו"ח מחקר במדעי ההתנהגות. תל-אביב: מפעלים אוניברסיטאיים.

 

סמינריון – היוצר ביצירתו – יצירתם של שלושה יוצרים סקנדינביים – איבסן, סטרינדברג, ברגמן – אוניברסיטת תל אביב

12.) בניית ציפיות (תקפות או מטעות) והתוויית משמעות המחזה בתמונה או המערכה ההתחלתית בשניים מן המחזות: הדה גבלר או ברווז הפרא מאת איבסן, האב או נושים מאת סטרינדברג.

  1. הדרמה הסקנדינבית כדרמת נפש בין קירקגור, ניטשה ופרויד– מבוא ליצירת איבסן, סטרינדברג וברגמן.
  2. "הכל או לא כלום" או "הסתפק בשלך, טרול, ובזאת– דייך"– ייצוגי היבטים פסיכולוגיים מנוגדים וסימביוטיים ביצירה הסקנדינבית: "האידיאליסט" הכפייתי, "האמן" נטול הזהות, ו"האדם" הסתגלן.
  3. האישה בבבואת המחזאי הגברי– על טיפוסי פסיכולוגיה מיגדרית: האישה המשוחררת והמתהווה, "האישה הקטלנית", האם הגדולה והאישה המסרסת, האישה כאובייקט.
  4. המיסטי, הסימבוליסטי והסוריאליסטי: רגשות אשם המושלכים על ישויות חיצוניות בעולם הבימתי- ילדים קורבניים ודמויות פנטסטיות.
  5. עיצוב חללים בימתיים כנופי נפש: בין חדר-האורחים, החדר האטום, המטבח, שמורת החי, הים והפיורד, מגדל הכנסייה, והטבע הפראי.
  6. תודעת המחלה, ההתנוונות והמוות כמנוף דרמטי ורטורי ביצירת איבסן, סטרינדברג וברגמן.
  7. מן המודע אל התת-מודע והחלום: מהמחזה הנטורליסטי, הריאליסטי, המוחצן וה"אובייקטיבי" לכאורה, אל דרמת התחנות האקספרסיוניסטית ה"סובייקטיבית" לכאורה כמסע לגאולת הנפש.

איבסן: בראנד; פר גינט; עמודי החברה; בית בובות; רוחות; אויב העם, ברווז הפרא; רוזמרסהולם; הדה גבלר; האישה מן הים; אלוף הבונים; יון גבריאל בורקמן.

סטרינדברג: האב; מדמואזל ז'ולי; נושים; היותר חזקה; מחול המוות; מחזה חלום; הפליקן.

 

סקירה תיאורטית – למסגר זמן ומרחב סיפור וויזואליזציה בקולנוע – האוניברסיטה העברית בירושלים

(a) A. Hitchcock – Rear Windwo (USA 1954

https://youtu.be/I5It0nmoYE4

(b) J. Ford – The Searchers (USA 1956

Link: https://www.youtube.com/watch?v=uoDigplUtKU&t=10s

(c) T. Tykwer – Run Lola Run (Germany 1998

Link: https://youtu.be/ppeZQ8inevE

:Part 3: Conceptualizing Frames and Framing in Cinema

:Read the following extract from the article by Des O’Rawe and write a short essay

.Summarize briefly O’Rawe’s main assumptions regarding frames and framing *

?What is “figurative framing” and how did filmmakers apply this concept; elaborate on some of the examples *

.Add your own comments, ideas and assumptions on the concept of (figurative) framing *

Des O’Rawe: Towards a poetics of the cinematographic frame (2011)

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב כתיבה מדעית ב' הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות