תרגיל  נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא ב כתיבת סקירת ספרות אשר נלמד  ב המכללה האקדמית עמק יזרעל  במסגרת עבודות  אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

 

מהות התרגיל

בתרגיל זה עליכם לכתוב סקירת ספרות אינטגרטיבית בנושא מקורי שתבחרו בתחום של ׳משפחה/ שתורגל בתרגיל מספר 1. על הסקירה לכלול ידע תיאורטי ואמפירי, המוצג במבנה משפכי(מהכללי אל הפרטני), וכתוב באופן ביקורתי, אינטגרטיבי ומתחדד לכדי רציונאל מחקרי ושאלת מחקר. לצורך כך, תשתמשו במאמר מתרגיל מספר 1 ועליו תוסיפו לבחירתכם שני מאמרים נוספים (אחד חייב להיות מחקרי, והשני יכול להיות תיאורטי). קבוצה העושה בשלישייה מחויבת בארבעה מאמרים(כמו שאר הזוגות, תוספת של שני מאמרים).

  • תכנון הסקירה – בחרו שאלה /נושא וחפשו מאמרים מתאימים. לאחר מכן, תכננו את שלד הסקירה (מבנה הסקירה על פי החלקים שלמדנו) וכתבו תרשים זרימה של מבנה הסקירה. לאחר, כתבו את הסקירה לפי שלד הנושאים שקבעתם ופיתוח הכתיבה שלמדנו בהתאם למבנה של פסקה (יש להציג את התרשים בנספח).

התנהגות ארגונית – האוניברסיטה העברית

שאלה 2 – מוטיבציה (45%)

 

א. (20%) בהתבסס על תיאורית הציפיה של וורום, הביאו דוגמאות בהן היתה לך (לאחד מכם), או למישהו שהכרתם, מוטיבציה נמוכה, בהתאם לתיאוריה של וורום (הדגימו את שלושת המרכיבים בתיאוריה, וכשאתם מדגים כל מרכיב, כיתבו בסוגריים, מהו המרכיב התיאורטי, והאם הוא גבוה או נמוך).

ב. (25%) כיצד משפיעה יכולת על מוטיבציה? כיצד לדעתכם היו עונים על השאלה : (1) אדמס (תיאורית ההוגנות) , (2) האקמן ואולדהם (מודל אפיון העיסוק) , (3) וורום (תיאורית הציפיה) ו (4) קרול דואק (דפוסי חשיבה). ולבסוף (5) אתה (כתוב את דעתך בקצרה ונמק). היקף תשובה מקסימלי: 450 מילים

 

שים לב, לא תמיד יש התיחסות ישירה של התיאוריה לנושא היכולת, לעיתים יהיה עליך להסיק אותה מדברים אחרים שהתיאוריה טוענת.

 

נושאים מתקדמים בניתוח רשתות חברתיות – המרכז הבינתחומי הרצליה

 

אתם יכולים לארגן את העבודה שלכם כפי שתמצאו לנכון, ואתם יכולים לבחור האם להשתמש או לא להשתמש בכותרות לחלקים השונים. המבנה של העבודה צריך להיות כזה שיעזור לכם להציג את הניתוח שלכם בצורה הברורה ביותר. ראו את המבנה לפיו אתם מתבקשים לכתוב את עבודתכם מטה.

כאשר אתם כותבים את הניתוח שלכם, עליכם לספק תיאור מפורט של הרשתות שלכם כמו גם הסבר על המבנה שלהן, אל תציינו רק את הערך של המדדים השונים. לדוגמא, עדיף לכתוב "רשת הקשרים החלשים שלי היא בעלת הומופילית גיל גבוהה יותר, והומופיליה נמוכה יותר של ערי מגורים בהשוואה לרשת הקשרים החזקים שלי. מבחינת גיל, ברשת הקשרים החלשים שלי, 45% מהחברים הינם בטווח של 5 שנים מהגיל שלי, בעוד שברשת הקשרים החזקים רק 25% הם בטווח של 5 שנים מהגיל שלי . < הסבר לדפוס זה >", מאשר "גילם של ארבעים וחמישה אחוז מהקשרים החלשים שלי הוא בטווח של 5 שנים מהגיל שלי. גילם של עשרים וחמישה אחוז מהקשרים החזקים שלי הוא בטווח של 5 שנים מהגיל שלי."

 

כתיבה אקדמית – גב' לימור זיו

 

שלבי עבודה מוצעים:

בחירת נושא ומקורות אקדמיים המתאימים.

תכנון תוכן עניינים לעבודה על פי המקורות (רצוי לסכם לעצמכם בנקודות חשובות את המאמרים ולתכנן את הנושאים כתוכן עניינים על פיו תוכלו לבנות עבודה-תזכורת: תרגיל שטחים פתוחים )

עליכם לתכנן מראש את הצגת המושג באופן ברור בעבודה להגדירו, לאפיין אותו, ייחודיות שלו חשיבותו וכל דבר שתמצאו לנכון תוך פירוט סעיפים ותתי סעיפים בתוכן עניינים כנדרש.ואז על פי

תוכן העניינים לייצר עבודה אקדמית בהתאם למבנה עבודה אקדמי, כללי כתיבה אקדמית, כללי דיווח )על פי מצגות הקורס)

 

לסיכום, עבודות  אקדמיות ב כתיבת סקירת ספרות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות