קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס לוחמת מידע אשר נלמד ב האקדמית גליל מערבי על ידי יובב עשת. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

תיאור מקרה בו התבצעה פשיעה בסיוע אמצעים טכנולוגים- לבצע ניתוח מקרה של כתבה מהעיתונות היומית בישראל, שפורסמה במהלך שנת 2016 ומתארת עבירה על החוק הישראלי בעלת מעורבות טכנולוגית (מחשב או אינטרנט).

 

סמינריון בכלכלה – שיווק בינלאומי – אוניברסיטת בן גוריון בנגב

ד. להעזר במודל Swot להצגת היתרונות, החסרונות, ההזדמנויות והאיומים ביחס לניתוח.

ה. הגדירו- מהו היתרון התחרותי המרכזי של החברה?

3) מהם האתגרים העיקריים איתם צריכה החברה להתמודד על מנת להשיג את יעדיה?

4) מה המלצותיכם לפעולות העיקריות שעל החברה לבצע לצורך השגת יעדיה בשוק הגלובלי. במידה וקיים מידע על כוונות ההנהלה- התייחסו אליהן.

 

כתיבת סמינריון – שיטות כמותיות וסטטיסטיקה ב' – המכללה האקדמית עמק יזרעאל

  1. (לאחר הזנת הנתונים ב-SPSS) נתחו את הנתונים והציגו פרק ממצאים:

– תיאור של המדגם.

– תיאור התפלגות המשתנים, כולל גרף.

– בדיקת מהימנות אלפא קרונבאך עבור השאלות מהן יצרתם אינדקס.

 

יסודות השכנוע וההשפעה – המכללה האקדמית ספיר

  1. לפי מאמרו של וורף "מדע ובלשנות" הנמצא בתיקייה 'רטוריקה מנקודת המבט של האנתרופולוג':

א. מהו הדבר שמכנה וורף בשם "רקע"? ומהי התזה שהוא מעלה ביחס אליו?

ב. מדוע ראוי שתזה זו תעניין את חוקר התקשורת? ומדוע ראוי שתעניין את חוקר הרטוריקה? (יש להציע דוגמאות מקוריות לשימוש רטורי ברקע).

 

היבטים פסיכולוגיים בקבלת החלטות – ד"ר תהילה קוגוט

  1. אינטגרציה- חלק זה יכלול מבט אינטגרטיבי על ארבעת המאמרים שקראתם. מהי התמונה המשותפת המתקבלת מהאינטגרציה ביניהם. האם הם סותרים? משלימים זה את זה? איזה שאלות נשארו פתוחות? מה הייתם מציעים לחקור כהמשך למאמרים אלו? כיצד הייתם מציעים לעשות זאת?

 

מוסדות התקשורת – המרכז הבינתחומי הרצליה

(2) הצגת מבנה המדיה במדינה: אילו אמצעי תקשורת קיימים? האם יש מגוון? מה דפוס הבעלות על התקשורת? מה מעמדו של חופש הביטוי במדינה? התייחסו לעיתונות ולשידור

(3) מדוע מבנה המדיה במדינה מתאים למודלים?

יש לכלול ביישום דוגמאות שמבססות את הבחירה. דוגמאות:

  • חוקים שקשורים לתקשורת ותקפים למדינה.
  • קיומם של גופי תקשורת או גופים מפקחים מסוימים.
  • דפוסי בעלות של אמצעי תקשורת: בעלות פרטית, ציבורית או ממשלתית/ ריכוזית או תחרותית.
  • אופן הסיקור של אירועים תקשורתיים מסוימים.

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב לוחמת מידע הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות