קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ליווי מורים אשר נלמד ב אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א.         עליך לבחור סוגיה מסוימת ממערכת ביה"ס המהווה עבורך בעיה או אתגר

( לדוגמה : בעיות משמעת ,חרם חברתי, ניהול כיתה, שיעורי בית, התמודדות עם שונות בכיתה, עיצוב התנהגות , מוטיבציה , לקויות למידה  ודחייה חברתית. )          או כל נושא רלוונטי אחר.

ולציין  :

  1. הגדרת האתגר

א.         מה הרציונל בבחירת הסוגיה \אתגר  ?

ב.         תיאר את הסוגיה \ אתגר ?

ג.          איך התמודדת עם האתגר ? ואיך אתה מתאר את ההתמודדות שלך ( מה עזר או לא עזרה ? .

  1. בדיקת הספרות \המציאות

ד. לבחור מאמר (אפשר שנים ) שדן בסוגיה , לתמצת אותו בעמוד או עמוד וחצי ולכתוב במה המאמר עזר לך ( למשל להבין את סיבות הסוגיה , פתרונות ודרכי ההתמודדות ).

  1. רפלקציה

ה. מה למדתי על הסוגיה ? על עצמי ? איך הייתי מתמודדת עם הסוגיה היום ? מה אני מציעה למורים חדשים ?

הערות

  1. יש לכתוב את העבודה על פי הסדר , אין לערבב בין החלקים השונים
  2. המאמר \מאמרים צריך להיות עדכני .

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

נושאים שהוצעו על-ידי ד"ר גיא הרפז

  1. ישראל והמשפט הבינלאומי
  2. פסק הדין בקשר לגדר ההפרדה
  3. מהות המשפט הבינלאומי
  4. מקורות המשפט הבינלאומי
  5. ארגונים בינלאומיים
  6. אחריות המדינה
  7. חסינות
  8. דיני אמנות
  9. משפט בינלאומי והשטחים
  10. הסכמי סחר
  11. ישוב סכסוכים
  12. איכות סביבה
  13. האיחוד האירופאי

 

עבודות סמינריוניות – שיווק מדיה

הנחיות כלליות לכתיבת מצגת

  • המצגת תציג בקצרה השוואה בין שתי תכניות, על פי הקריטריונים שנותחו.
  • יש לבסס את המצגת על נושא העבודה הכתובה ולדון בקצרה בכל אחד מהנושאים בהם דנתם במהלך העבודה תוך המחשתם בוידיאו במקומות הנדרשים.
  1. מעבר לכותרת ,כל שקף יחולק לשניים, צדו הימני יהיה כתוב צדו השמאלי – ויזואלי.
  2. כל מצגת תעשה שימוש בויזואליה, סרטוני וידיאו להמחשת הטיעון וכו'
  3. במהלך הפרזנטציה, כל קבוצה תלבש ביגוד רלוונטי וייצוגי המתאים לנושא המוצג או אחיד המשותף לכל חברי הקבוצה .
  4. יש לעשות שימוש בוידיאו כאשר מדובר בתוכן השיווקי, ביחסי ציבור ועוד.

 

יסודות הסיעוד – המכללה האקדמית לישראל ברמת גן

הנחיות כלליות:

  1. העבודה תוגש בתיקיה .
  2. התרגיל יכלול דף שער, תוכן עניינים, בנוסף לחלקי העבודה המפורטים לעיל.
  3. כל פרק בעבודה יתחיל בעמוד חדש, עם כותרת ראשית ממורכזת, תתי כותרות – בצד ימין של הדף.
  4. הדפסה תתבצע על צד אחד של הדף.
  5. רווח בין שורות – 1.5 .
  6. שמות התיאורטיקניות יופיעו בלועזית ולא בעברית.
  7. מספרי עמודים–

          מספור העמודים מתחיל במבוא, לאחר תוכן העניינים. יש לציינו בחלקו העליון של הדף מצד שמאל.

  1. דף השער– יש לכתוב על פי הכללים שנלמדו בשיעורי כתיבה מדעית
  2. נספחים– פירוטם יופיע בתוכן העניינים. יש להפנות לנספח מגוף העבודה.

הנספחים יכללו את המאמר עליו התבססתם בעבודה.

ספרות חובה , לתיאור התיאוריות :

  1. Berman, A., & Snyder, S.J. (2012).Kozier&Erb's fundamentals of nursing: Concepts, processand practice (9thed.). Upper Saddle River, NJ: Pearson

ספרות מומלצת :

  1. Roper, N., Logan, W., & Tierney, A. (1996).The elements of nursing (4thed.). London: Churchill, Livingstone.
  2. Tomey, A.M., &Alligood M.R. (2002).Nursing theorists and their work (5thed.). St. Louis, Missouri: Mosby.

 

סקירה תיאורטית – ניהול יכולות – המכללה למינהל

חלק 2: (40%)

לאור הנושא אותו בחרתם בחלק 1, יש להביא דוגמא בו את/ה נדרש לפיתוח הנושא

  • תארי את המצב המצוי – המצב הקיים כיום
  • הגדירי את המטרה אותה את רוצה לפתח (על פי הכללים להגדרת מטרה)
  • בני תכנית פעולה לקידום הנושא – יש לקחת בחשבון כלים מקצועיים ומיומנויות אישיות ובין אישיות

כמנהלת משאבי אנוש / מנהלת טלנטים :

  1. מה הם הכישורים המקצועיים להם את/ה נדרש/ת לצורך בניית התכנית (שגרות ניהול, שיחות הערכה ומשוב, כלים אובייקטיביים……) – יש לפרט כיצד יקדמו את הטמעת התכנית והשינוי.
  2. מהם המיומנויות האישיות בהם תשתמשי לקידום והטמעת התכנית – יש לפרט מדוע וכיצד עשויים לסייע

 

לסיכום, עבודות סמינריוניות ב ליווי מורים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות