קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם אשר נלמד ב המכללה האקדמית בית ברל על ידי ד"ר תהל בן צבי. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א.) מבוא ומושגי יסוד: פתולוגיה נפשית; מיתוסים על אודות חולי נפשי; הפרעות נפשיות בראי ההיסטוריה:

  1. אליצור, א', טיאנו, ש', מוניץ, ח' ונוימן, מ' (2010). פרקים נבחרים בפסיכיאטריה (מהדורה חמישית). תל אביב: דיונון. (עמ' 87 -90, 695- 712).
  2. איגוד הפסיכיאטריה בישראל ומשרד הבריאות. (1996). ICD-10: הסיווג והאבחון הפסיכיאטרי לפי ארגון הבריאות העולמי. תל אביב: דיונון.
  3. אדד, מ' (1973). על בריאות הנפש. ניב המדרשיה, קע"א – קע"ח.
  4. Raine, A. (2013). The psychopathology of crime: Criminal behavior as a clinical disorder. Elsevier, 3 -18.

ב.) הפרעות חרדה (נוירוזות), הפרעות סומטופורמיות והפרעות דחק:

  1. זומר, א' (2004). להיות או לא להיות – טראומות ילדות והפרעות ניתוק. בתוך צ' זליגמו וז' סלומון, הסוד ושיברו: סוגיות בגילוי עריות (עמ' 192 -164). תל אביב: הקיבוץ המאוחד.

ג.) הפרעות מצב הרוח- דכאון ואובדנות, מאניה דיפרסיה:

  1. יאנקו, י', רצוני, ג' וטיאנו, ש' (1993). עצבות ודיכאון לאחר לידה. הרפואה, 125(ט'), 291- 288.
  2. Mishra, S., & Novakowski, D. (2016). Personal relative deprivation and risk: An examination of individual differences in personality, attitudes, and behavioral outcomes. Personality and Individual Differences, 90, 22 -26.

ד.) תוקפנות, אלימות והפרעות אישיות- אנטי סוציאלית, נרקיסיסטית,  גבולית, פרנואידית, פסיכופתיה:

  1. סינגלטון, נ' (2016). הפרעות אישיות בבתי הכלא, הרפואה, 182(י"ג), 4- 12.

 

כתיבת סמינריון – קימעונאות ולוגיסטיקה – המרכז ללימודים אקדמיים

2.) כיצד מגיעה החברה ללקוחות שלה בערוצים מסורתיים ולא מסורתיים?

3.) איזו מספקת אסטרטגיה יותר נכונה- המתאימה לקונספט של אומני-צ'אנל?

4.) בצע בחינת ערוצים ל- 2 החברות.

5.) איזו חווית לקוח אינטגרטיבית ונכונה יותר התקבלה?

6.) לפי המאמר: http://sloanreview.mit.edu/article/competing-in-the-age-of-omnichannel-retailing /

א. איזו חברה בארץ משתמשת ברוב/ חלק מהאסטרטגיות?

ב. באלו אסטרטגיות החברה משתמשת.

 

סמינריון – עבודה מסכמת של דר' אריה גרוניק

2.) באיזו מידה יש למאפיינים אלה השפעה על יכולת סוגי המשטרים השונים לפתור קונפליקטים?

 

עבודת גמר בכלכלה – המכללה למינהל

את פעילות המנטליסט באתר http://www.laravakot.co.il/  הוצאה של כ 300 ש"ח בחודש

את פעילות הקוסם באתרים: http://www.karamel.co.il/, ו http://www.yomuledet.com/ הוצאה של 350 ש"ח בחודש סה"כ (מחולקת חצי חצי).

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב ליקויים נפשיים, עבריינות ומה שביניהם הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות