קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס למידה, הוראה והערכה אשר נלמד על ידי ד"ר ורד רפאלי. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר למידה, הוראה והערכה – ד"ר ורד רפאלי - עבודה סמינריונית בחינוךהנלמד.

חלק ב'-

  1. השתמש במושגי תאורית ההכוונה העצמית כדי לתאר את המוטיבציה שלך ללמידה לאורך השנה ומה שתמך או לא תמך בה. אם חל שינוי כלשהו במוטיבציה שלך תאר אותו.

 

כתיבת סמינריון בתשלום – דיני חוזים – פרופ' חנוך דגן

ב-30.8.15, 60 יום מתום תקופת השיפור, נבלו ומתו כל הוורדים בגינה. מותם של הוורדים הותיר את אנגל שבור לב, בית הארחה איבד את כל המוניטין שצבר ואורחים חדלו מלהגיע אליו. ב-14.9.15, 75 יום מתום תקופת השיפור, סגר אותו מיכאל לצמיתות. ב-15.9.15 הודיע אנגל למיכאל על ביטול החוזה, והגיש כנגדו תביעה לפיצויים בגובה 87,500₪, לפי התחשיב הבא: (1) 37,500₪, בגין הפיצוי מוסכם בגובה 500₪ ליום כפול 75 ימים; (2) 50,000₪ בגין עוגמת נפש.

דונו בטענות שני הצדדים ביחס לתביעת הפיצויים של אנגל.

2.) שפיטות: שלום ולאוניד הם סטודנטים בפקולטה לאדריכלות שהחליטו לשכור יחדיו דירה בתל-אביב. הם מכירים האחד את השני זמן רב ונהנים האחד מחברתו של האחר. עם זאת, שלום מעוניין לקיים שגרת יום קבוע כדי להצליח בלימודיו, ואילו לאוניד רוצה לשלב חיי חברה פעילים יחד עם לימודיו.

 

סקירה תיאורטית – התמחות אסטרטגיה – הקריה האקדמית-אונו

De Geus, A. (1997). The Living Company. Harvard Business Review, March-April, 51-59.

Derfus, P. J., Maggity, P. G., Grimm C. M. and Smith, K, G. (2008).  The red queen effect: Competitive action and firm performance, Academy of Management Review, Vol. 51, No. 1, 61-80.

Foster, R. & Kaplan, S. (2001). Creative Destruction. NY: Currency.

French, W. Bell, C.H., & Zawacki, R.A. (2005). Organization development and transformation: Managing effective change. Chicago, IL: US, Irwin.

Greenberg, J., & Baron, R.A. (1997). Behavior in organization. UK:  Prentice Hall International.

Greiner, L.E. (1998). Evolution and Revolution as Organizational Grow. Harvard Business Review, May-June, 55-66.

Hormann, S. and Vivian, P. (2005). Toward An Understanding of Traumatized Organizations and How to Intervene in Them, Traumatology, Vol. 11, No. 3, PP. 159-169.

Hrebiniak, Lawrence. Making strategy work: leading effective execution and change. Wharton School Pub, 2005. [658.4012]

Immelt, J.R. (2017). How I remade GE and what I learned along the way. Harvard Business Review, September-October, 42-51.

Kotter, J.P. (1995). Leading change: Why transformation effects fail. Harvard Business Review, March-April, 59-67.

Kegan, R. and Laskow, L.L. (2001). The Real Reason People Will not Change. Harvard Business Review, November, 85-93.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב למידה, הוראה והערכה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות