קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא למידה, הוראה והערכה אשר נלמד אצל ורד רפאלי. במסגרת עבודות האקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק א': תכנון שיעור והערכה

תכננו שיעור במקצוע ההוראה שלכם. בתכנון התייחסו להבטים אלה:

מהן מטרות השיעור בהבט של התוכן ובהבט של רמת החשיבה? מדוע בחרתם במטרות אלה? (עד חצי עמוד)

מה תעשו בשיעור כדי להשיג מטרות אלה? הסבירו כיצד מה שתכננתם רלוונטי למטרות ההוראה הנ"ל. (בין חצי עמוד לעמוד אחד)

למידה, הוראה והערכה  | ורד רפאלי | עבודות אקדמיות

למידה, הוראה והערכה | ורד רפאלי | עבודות אקדמיות

ניהול אסטרטגי האוניברסיטה הפתוחה

 

corporate strategy

Performance Measurement

GREEN SUPPLY CHAIN STRATEGY

competitive strategy

competitive environment,

Location strategy

SME Success in a Developing Country

Strategic alliance

Outsourcing

Offshore Software Development

Innovation and Entrepreneurial

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

פמיניזמים מזרחיים בראשית המאה ה-21 – מכללת בית ברל

 

הטקסטים לניתוח:

 

 

מירב אריאלי, "קינה על חלב שנשפך", בתוך (עורך יגאל נזרי): חזות מזרחית, הווה הנע בסך ערבו הערבי, תל אביב: בבל, 2004, 194-189.

 

אני רוצה לדבר על אמי. בוער לי לספר עליה, לאוורר את כוויותיה ולאפשר לעצמי להיפרד מגורלה. אני רוצה לנסות למשש את גבולות הבחירה שלה. בחירה אישית, כמובן, אבל גם כללית ומאירת עיניים בהשלכותיה. בחירה פוליטית. אמי שהוכפפה פעמיים – פעם בשל היותה מזרחית ופעם בשל היותה אישה – לא חדרה אל הישראליות כמו שהיה נדמה לה, אלא הישראליות היא ששאבה אותה אליה. מבלי דעת, הפעילה עלינו, בחזרה, את אותו דיכוי תרבותי שהוחל עליה. "עלינו" זאת אומרת, משפחתה, הארגון היחיד שאותו יכלה לנהל ביד חזקה ובזרוע נטויה […] […] אמי הועלתה מביירות לישראל בשניים בנובמבר 1960. היא הייתה בין חמשת הילדים הנותרים מתוך אחד עשר שהושמו במטוס לאיסטנבול ומשם הובאו לישראל. שנים אחדות קודם לכן נמלטה משפחתה מחלב לביירות. היא עצמה איננה יודעת אם נולדה בחלב או בביירות. אמה לא ידעה לומר לה. גם תאריך לידתה לא נרשם. היא הייתה עוד ילדה-נקבה שנולדה. לא בן זכר ולכן חשובה רק מעט יותר מבעל חיים.

 

 

 

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

 

ניהול קשרי לקוחות המרכז ללימודים אקדמיים

 

הנחיות כלליות:

חלקו את העבודה לפרקים ופרקי משנה שיכללו את המתודולוגיות הרלוונטיות כנדרש,

השימוש במקורות אקדמיים חשוב והכרחי! עם זה אין להגדיר מונחים גנריים.

העבודה צריכה להיות ממוקדת, תמציתית ולקונית, בצורה של דו"ח מנהלים. יש להימנע מתשובות גנריות ומשימוש ברשימות של גורמים/נושאים כלליים (סיסמאות).

על המסקנות וההמלצות להיות ספציפיות, מנוסחות ומנומקות היטב. קטע זה חייב! להתבסס על התשתית שהניחה העבודה.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

אימון הלכה למעשה ב  המרכז ללימודים אקדמיים

מתוך כלי הרתימה הבאים בחרו שניים ופרטו כיצד אתם משתמשים בהם בחייכם:

דיעה שונה

טיפול באכזבות

הקשר תוכן

מבנה סכסוך

מה הוא סגנון התקשורת שלך? במה הוא משרת אותך? במה הוא מעכב אותך? הסבר נמק והדגם.

לסיכום, עבודות האקדמיות ב למידה, הוראה והערכה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות