קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס למידה, הוראה והערכה אשר נלמד ב  אוניברסיטת בן גוריון בנגב על ידי ורד רפאלי. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

חלק א'- נסו לזהות, בלמידה של התלמידים ובהוראה של המורה, מושגים הקשורים לסוגים של למידה, למוטיבציות ללמידה, לסוגים של ידע שהתלמידים מראים, להוראה מכוונת העברה, שימוש בשאלות גדולות/ מהותיות וכו'.

 

סמינריון בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

תקוותנו היא, שעצם הדיון בשאלת המורה הטוב "הרצוי" האידיאלי ובהכשרתו והעיון בתכונותיו ובמרכיבים הנעדרים בהן, יהיה בהם כדי לפרוץ מעגל זה ולקדם עיצוב של מורה טוב יותר.

הערות שוליים:

[1] המושגים שנשתמש בהם לאורך המאמר: "פרח הוראה" – סטודנט להוראה במכללה להכשרת מורים.

[2] במובן מושג ה- Ideal type שטבע מקס וובר.

[3] סביבה לימודית היא תכנית לימודים, חומרי למידה ושאר הגורמים הסביבתיים המקיפים את התלמיד ואת המורה בממדי הזמן והמרחב במהלך ההתרחשות בכיתה.

[4] הניסוח בלשון זכר הוא מטעמי נוחות, ומכוון הן לגברים והן לנשים.

[5] תאורית הדיסוננס עשויה להסביר נטייה זו לתיאום בין מציאות לעמדות (Cooper, 1999).

 

סמינריון במשפטים – גישות תיאורטיות למשפט – אוניברסיטת תל אביב

 Gideon Parchomovsky & Alex Stein, The Distortionary Effect of Evidence on Primary  Behavior, 124 HARV. L. REV (1102) 815

.(David Gilo, Passive Investment, in 3 ISSUES IN COMPETITION LAW AND POLICY 1637 (2008 *

  • שי נ. לביא "גלגל המזל: כיצד לחלק את קופת הפיצוי בתובענות ייצוגיות?" (טרם פורסם).

 

אוכלוסייה מעורבת – מכללת תל חי

ב. קראו שוב את המאמר: אביבה חלמיש, "ארץ ישראל המנדטורית: חברה דואלית או מציאות קולוניאלית", זמנים 92 (2005), 25-1.

האם אחד המודלים שמסבירה חלמיש לניתוח היחסים בין יהודים וערבים בתקופת המנדט מתאים לדיון של גרינברג בשביתת הנהגים?

ג. שביתת הנהגים נחשבה להצלחה גם מבחינת שיתוף הפעולה בין יהודים לערבים וגם משום שבסופה הפחיתה ממשלת המנדט את התשלום על רשיונות הנהגים.

 

משפט מנהלי – הקריה האקדמית אונו

בג"ץ 281/11 ראש מועצת בית איכסא נ' שר הביטחון, פסקאות פתיחה, 11-32 (טרם פורסם, 6.9.2011)

בג"ץ 70/50 מיכלין נ' שר הבריאות, פ"ד ד 319, 323-324 (1950)

בג"צ 91/2709 חפציבה נ' מינהל מקרקעי ישראל, פ"ד מה(4), 428.

בג"ץ 3490/90 יקב הגליל יוסף גולד ובניו בע"מ נ' מדינת ישראל, פ"ד מח(1) 11, 14-20 (1993).

בג"ץ 389/80 דפי זהב בע"מ נ' רשות השידור, פ"ד לה(1) 421, 425-450 (1980).

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב למידה, הוראה והערכה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות