קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס למסגר זמן ומרחב סיפור וויזואליזציה בקולנוע אשר נלמד ב האוניברסיטה העברית בירושלים על ידי ד"ר טוביאס אברכט-הרטמן. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

:Part 1: What is Framing/ the Frame in Cinema

.Define briefly the terms “framing” and “frame” both in a general sense and in relation to cinema

 

סקירה תיאורטית – ספרות נשים במלחמה – המכללה האקדמית ספיר

2.) איני לאה, "החווה הסינית", הקשב! אנתולוגיה של סיפורי צבא בעריכת: ירון אביטוב ורן יגיל, ירושלים: כרמל ומשרד הביטחון, 2002 (2002): עמ' 101 -119

הנדל יהודית, "זכרונו נפגע", אנשים אחרים הם, תל אביב: הקיבוץ המאוחד, 2000 (1420), עמ' 161 -122

קסטל-בלום אורלי, "הבריגדות השחורות", הספר החדש של אורלי קסטל-בלום, ירושלים: כתר, 1441: עמ' 94 -91

ראב אסתר, "גן שחרב", כל הפרוזה, הוד השרון: אסטרולוג, 2001 (1449): עמ' 291 -224

 

סמינריון – היוצר ביצירתו – יצירתם של שלושה יוצרים סקנדינביים – איבסן, סטרינדברג, ברגמן – אוניברסיטת תל אביב

1.) דמות האשה ותפקודיה בקונפליקט הדרמטי ובעיצוב משמעות המחזה– ניתוח השוואתי- ביצירות שניים מהיוצרים: באחד המחזות של איבסן– הדה גבלר, בית בובות, האישה מן הים; באחד מהמחזות של סטרינדברג – מדמואזל ז'ולי, האב, מחול המוות; או באחת מן היצירות הבאות של ברגמן– פרסונה, שתיקה, תמונות מחיי נישואין.

2.) יחסי המינים, ובניית עולמם הפנימי של הגבר והאישה, בשתיים מן היצירות הבאות: ברווז הפרא מאת איבסן, נושים מאת סטרינדברג, ותמונות מחיי נישואין של ברגמן. התייחס למרכיבי העיצוב: מבנה העלילה, הלשון, האמצעים החזותיים– התייחסויות בטקסט לחלל, לתלבושות, לתאורה ולאיפור.

 

שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים – אורנים המכללה האקדמית לחינוך

אין שאלון אחיד, כל זוג יכול לבנות את הראיון כראות עיניו. המטרה היא להכיר את התלמיד/ הסטודנט, להבין מהי לקות הלמידה שלו וכיצד השפיעה עליו לאורך השנים, מהם הקשיים והחוזקות שלו, אלו תגובות קיבל מסביבתו ביחס ללקות, תמיכה/ אי תמיכה, כיצד התייחסו לאבחון שלו וכו'. להתייחס בשאלותיכם לכלל התחומים, כגון: פסיכו-פדגוגיה, קשר והיכרות עם המורים, אפיוני לקויות הלמידה, דרכי הוראה מותאמות וכו'. להתייחס לתקופות שונות בחיים- ילדות מוקדמת, בי"ס יסודי, בי"ס על יסודי, צבא, עבודה, לימודים אקדמיים.

מבוא למנהל ציבורי – האקדמית גליל מערבי

5.) בכתבה זו שר התקשורת, גלעד ארדן, מייצג את- דרג אסטרטגי, תפעולי, מנהל ציבורי או פוליטיקה?

6.) על פי כץ וקאהן, מהו סוג הארגון בו עובד מר משה לוי- ארגוני יצור ושירות, תחזוקה, הסתגלות או ארגון מדיניות?

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב למסגר זמן ומרחב סיפור וויזואליזציה בקולנוע הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות