קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס לקויות למידה- שפה וקריאה אשר נלמד ב אוניברסיטת חיפה על ידי פרופ' רפיק אברהים. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

נושא: התפתחות שפה מהבט בלשני

  • היקף העבודה בין 10 12 עמודים.

רווח 1.5.

  • רקע על הנושא כולל דוגמאות
  • העבודה תכלול מבוא, גוף עבודה עיונית, וסיכום
  • שלושה מאמרים

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

  1. סוגיות במיסוי דירת מגורים

א.         הגדרת הנכס

ב.         תנאי סף לפטור- התא המשפחתי כמוכר; מכירת מלוא הזכויות; בקשת פטור

ג.          הפטורים הכלליים: ס' 49ב(1), ו- ס' 49ב(1).

ד.         הפטורים הספציפיים: ס' 49ב(5); ס' 49ב(6); ו- ס' 49ה

ה.         תקופות הצינון לדירת מתנה – ס' 49(ו)

ו.          פיצול דירת מגורים ממרכיבים אחרים

ז.          דירת מגורים בעסקת קומבינציה

ח.         דירת מגורים בנסיבות מיוחדות: בתאגיד, במשק חקלאי;בחיי התא המשפחתי; בחו"ל ובאזור.

ט.         מס רכישה ומס מכירה על דירות מגורים.

  1. עסקאות נדל"ן של מוסדות ציבור
  2. פירוק איגוד מקרקעין
  3. סוגיות במס רכישה
  4. מיסוי ירושות
  5. שיעורי המס על השבח
  6. פרק תשיעי לחוק – תשלום המס וגבייתו – תוך השוואה לחוקי מס מקבילים
  7. מיסוי בינלאומי בעסקאות נדל"ן.
  8. ממשקים בין מס שבח למס הכנסה
  9. עידוד בנייה להשכרה – חוק עידוד השקעות הון
  10. מיסוי הנדל"ן בישראל מנקודת מבט כללית – נטל המס העודף על עסקאות נדל"ן בישראל.
  11. מע"מ בעסקאות נדל"ן.

 

נושאים נבחרים בפילוסופיה של החינוך – אוניברסיטת בר-אילן

אם השאלה מבקשת מכן להסביר רעיון אחד אזי יש להסביר רעיון אחד;  לא לסכם או לפרשן דברים שונים שלמדתן בקורס ובוודאי לא להעתיק שורות כמעט מילוליות מהשיעורים. שימו לב: ככל שההסבר כללי יותר, כך הקורא מתרשם שאינכן מבינות אותו. לדוגמא "פריירה מקנה חשיבות רבה לדו-שיח". אם זהו הנושא, אז עליכן לפרט ולהיכנס לעומק הענין של תפיסת פריירה את תפקיד דו-שיח, ומאפייניו. וכמובן שאין להשליך את תפיסותיכן האישיות על דו-שיח בשלב זה, שהרי הן עשויות להיות שונות מאלה של פריירה.

כדי לסייע לעצמכן במהלך הכתיבה, ניתן לעשות שימוש במשפטים מבהירים כדוגמת:

  • XXX" ,הוא מושג שפירושו …" [ולהשלים במילים שלכן]
  • הוספה של פאראפרזה מיד אחרי ציטוט ישיר: "הנה כי כן, במילים אלה טוען בובר כי…"
  • "לשון אחר, בשימוש במושג זה רוסו מתכוון לומר ש…" [ולהשלים במילים שלכן]

ועוד: אין לכתוב משפטים כגון "כמו X , אני גם מאמינה ש…" שימו לב: כל עוד שהשאלה בודקת הבנה אז אין הקורא מעונין לשמוע על "הזדהות" ו/או "אישור".

כאשר אתן מתבקשות להביע את דעתכן, אזי הקפידו שלא לכתוב אמירות סתמיות כגון "אני מסכימה עם בובר שהדו-שיח הוא חשוב מאד בחינוך, כי קשר בין מורה לתלמיד הוא דבר חשוב מאד".

בוודאי תסכימו אתי כי משפט כזה משדר: "אין לי מה לומר ו/או אין לי כוח לחשוב, אז אני רק חוזרת על הדברים מבלי לנמק ולהסביר מתוך המחשבה שלי."

  1. תנו ביטוי לחשיבה העצמאית שלכן (רק) במקום שתתבקשו לעשות כן. חשיבה עצמאית עשויה ללבוש לבושים שונים כמו: טענה, תהייה, שאלה על הדברים, קישור פורה עם דברים אחרים הידועים לכן, הערה, שאלה חדשה העולה בעקבות הדברים.

 

כתיבת עבודות לסטודנטים – מבוא לפוליטיקה וממשל – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

 אורך הדו"ח לא יעלה על עמוד וחצי מודפס רווח שורה וחצי ושוליים סטנדרטיים.

 

סמינריון בחינוך – קונפליקטים בין קבוצות ודרכי פיוס בין קבוצות – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

לעבודה יהיו מספר חלקים מרכזיים:

  1. סקירת ספרות מתחום הקונפליקטים והפיוס: בחלק זה עליכם להציג מספר תיאוריות

שישמשו אתכם במהלך העבודה. אין צורך להרחיב. פרק זה נועד לעצב את המסגרת

התיאורטית של העבודה, ולכן אין להכניס בו תיאוריות בהן לא תעשו שימוש ) 01 נק'( ]עד

עמוד[

 

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב לקויות למידה- שפה וקריאה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות