קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאמנות חזותית אשר נלמד ב המכללה האקדמית לחברה ואמנויות על ידי אביבית בלס ברנס. במסגרת הכנת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. השוואה בין יצירות המייצגות התייחסות שונה לדמות האדם.

 

סמינריון בחינוך – שאלת הרוע והשלכותיה החינוכיות – האוניברסיטה העברית בירושלים

כיצד החשיבות המוענקת לכוונות משפיעה על דרך התגובה הראויה? התייחסו להגותם של קאנט, קקס וזימברדו.

הציעו דרכים קונקרטיות ככל האפשר להתמודדות עם תופעה זו אשר מבוססות על רעיונותיהם של ההוגים בהם דנתם.

 

סמינריון – תיאוריות פמיניסטיות – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

בחרו ותארו תופעה חברתית, כפי שזו מתוארת בכתבה, מאמר או סרט. דונו בה על פי תיאוריות, תוך השוואה וביקורת ביניהן.

אמנות חזותית

עבודה של ד"ר תמר אלמוג – אוניברסיטת חיפה

5.) להסביר את הערך המוסף הייחודי של מאמר: תוכן, צורה, חדשנות וישימות.

 

שיטות מחקר כמותניות – אוניברסיטת אריאל בשומרון

  1. רקע תאורטי צריך להיות בנוי בצורה "משפכית".
  • במושג "דגימה הסתברותית" הכוונה לניסיון לגוון ולמנוע בחירה תכליתית של נדגמים ככל הניתן. למשל: לפנות למספר מעגלים חברתיים ולהפיץ באמצעותם את השאלונים על מנת לשמור על גיוון דמוגרפי גבוה ככל הניתן.

א. מבנה השאלון:

  • מה היו אפשרויות התשובה בכל חלק? (האם השאלות היו כן/ לא? סולם ליקרט?).
  • כיצד הגדלתם את מהימנות השאלון (למשל: חזרה על מספר היגדים, ניסוח מהופך וכו') ומה היתה האלפא של קרונבאך בשאלון הסופי שלכם. יש לחשב אלפא של קרונבאך עבור כל אחד ממשתני המחקר. למשל:

א. שאלון סגנונות הורות- חלק זה כלל 15 היגדים המבוססים על שאלון סגנונות ההורות של כהן, 1992. שאלון זה מזהה שלושה טיפוסי הורות: מגוננת, מאפשרת ומשלבת, באמצעות ציונים להיגדים כגון: "אני סומך על הילד/ה שלי", "אני נוהג לשאול את הילד/ה שלי איך עבר עליו היום" וכו'. מהימנות השאלון של כהן היא 0.87.

  1. פרק הממצאים יכלול 2 חלקים: חלק המוקדש לסטטיסטיקה תיאורית וחלק המוקדש לסטטיסטיקה הסקתית.

 

אנתרופולוגיה ומודעות שדות החיים של תיאוריית התרבות – פרופ' טובה גמליאל

להעמיד טענה בעלת משמעות אנתרופולוגית/ סוציולוגית באמצעות פרשנות מאשררת ו/או ביקורתית של ספרות תיאורטית.

לנסח טענה המתייחסת לנושא שדה חיים, הנתונים לבחור (פוליטי, דתי, מגדרי, טקסי, ארגוני). השדה יכול להיות אמיתי או דמיוני, אקדמי או לא, של התכנסות, דיון, הפגנה וישיבה.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לאמנות חזותית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות