קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאנתרופולוגיה אשר נלמד על ידי ד"ר שרון רמר ביאל. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לפניכם שתי אתנוגרפיות שנערכו בירושלים בשנות האלפיים אשר פותחות אשנב לזירות חברתיות אשר מפגישות בין פרטים ממעמדות שונים בחברה הישראלית, במרחבים ציבוריים המתארגנים סביב אוכל. חלק א: תמאטי.

 

סמינריון – ניהול טכנולוגיה וחדשנות – האוניברסיטה הפתוחה

3.) א. בגישת ניהול לפי אילוצים הכרנו שישה מדדי ביצוע גלובליים (תפוקה, הוצאות תפעוליות, מלאי, זמן תגובה, איכות, עמידה בלוחות זמנים). פרטו 2 מדדי ביצוע גלובליים חשובים ביותר לשיפור ביצועי ה"הבית האיטלקי".

ב.  בגישת ניהול לפי אילוצים הכרנו ארבע סוגי אילוצים (אילוץ משאבים, אילוץ שוק, כשל מדיניות ואילוץ סרק). פרטו אילו אילוצים פוגעים ביכולתה של המסעדה להשיג את מטרתה.

4.) א. צוות מסעדת  "הבית האיטלקי" התכנס לישיבת צוות כדי לנסות ולהקל על עבודת המלצרים. במפגש עלו שלושה רעיונות משמעותיים. התייחסו לכל אחד משלוש הרעיונות ופרטו האם מדובר ב"ניצול ומיצוי האילוץ", "הכפפת המערכת לאילוץ", או "הקלה ופריצה של האילוץ"?

  1. במרכז כל שולחן יונחו תפריטים, כלי כתיבה לסימון על התפריט ופעמון חשמלי הקורא למלצר. כל סועד יוכל לתכנן את ההזמנה שלו לפרטי פרטים כך שכאשר יגיע המלצר תהליך ההזמנה יהיה קצר ומהיר.
  2. בשעות העומס נוסיף עוד שני מלצרים לצוות.

 

כתיבת עבודה סמינריונית בתשלום – שיווק ופרסום בדיגיטל – המכללה למינהל

ג.) בניית תכנית פרסום לקידום הארגון/ בית העסק:

  1. בהנחה שיש לעסק תקציב של 200,000 ₪ לקמפיין שיווקי – כיצד יחולק התקציב? מהי המטרה השיווקית המרכזית של הפרסום? מהו המסר המרכזי? באילו כלים פרסומיים תשתמשו (דסקטופ וסלולר)? באילו אתרים תבחרו להציג את הפרסום? מדוע? מהו אופן התשלום של בית העסק בעבור הפרסום?
  2. מדידת הפעילות – באיזה אופן? (כיצד תמדדו את הצלחת הפעילות? על פי אילו מדדים? עם איזו מערכת/ מערכות?)
  3. בהנחה שהנכם עושים פרסום ממומן במנוע החיפוש של גוגל – מה יהיה גודל התקציב שתקצו למשימה זו? באילו מילות מפתח מרכזיות תבחרו לקידום הפעילות שלכם? הציגו סקיצה פרסומית, עבור 2 מודעות שונות. מהו ה- CTR הצפוי לפעילות? מהי נקודת האיזון מבחינת ההשקעה בפרסום?
  4. פעילות תוכן – מה תבצעו? כיצד תפיצו את התוכן שיצרתם? באילו כלים? לאיזה קהלים? מה יגרום לקהל להגיע לתוכן הזה?

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא לאנתרופולוגיה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות