קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאקונומטריקה אשר נלמד ב אוניברסיטת תל אביב על ידי אלמה כהן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

מטרת העבודה הינה לאמוד מודל, באמצעות שימוש בנתוני פאנל של מכירי דירות על מנת לזהות, בין היתר ,האם מעבר של שכן רע (בדוגמא זו פושע מין לשעבר) לאזור מביא לירידה במחירי הדירות באזור והאם הקשר (אם קיים) נובע מסלקציה בשכונות אליהם עוברים "שכנים רעים". העבודה תבוצע תוך שימוש בכלים: רגרסיות ומבחני מובהקות.

1.) הצגת שאלת המחקר וחשיבותה הכלכלית, עבודה זו עושה שימוש בנתונים שנאספו למטרת ביצוע המחקר:

Estimates of the Impact of Crime Risk on Property Values from Megan’s Laws” by Leigh Linden and Jonah Rockoff (AER, Vol. 98, No. 3, June 2008)

 

סמינריון – יישום בקהילה א' וב' – ד"ר מרים גולן

Kirst- Ashman, K. & Hull, G.H. (2012). Introduction to generalist practice with organizations and communities. In: K. Kirst- Ashman G.H Hull (eds.). Introduction to generalist practice with organizations and communities, (Pp. 2-18). New- York: Change learning reserves.

McCabe, A., & Davis, A. (2012). Community development as mental health promotion: principles, practice and outcomes. Community Development Journal, 47(4), 506-521.

Moxley, D. P., Feen-Calligan, H., & Washington, O. M. (2012). Lessons learned from three projects linking social work, the arts, and humanities. Social Work Education, 31(6), 703-723.

Ohmer, M. L., & Korr, W. S. (2006). The effectiveness of community practice interventions: A review of the literature. Research On Social Work Practice, 16(2), 132-145.

Wagner, E. F., Swenson, C., & Henggeler, S. W. (2000). Practical and Methodological Challenges in Validating Community-Based Interventions. Children's Services: Social Policy, Research & Practice, 3(4), 211-231.

 

סמינריון בכלכלה – ניהול השיווק – המרכז האקדמי פרס

ג. ניתוח מתחרים – הגדירו את המתחרים המרכזיים של המותג, באיזו רמת תחרות הם מתחרים ואת עיקרי הפעילות השיווקית של המתחרים הללו.

ד. ניתוח צרכנים – הגדירו את מאפייני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים של המותג, תוך התייחסות גם למשתנה המעורבות במוצר.

ה. ניתוח גורמים נוספים בסביבה השיווקית – הגדירו גורמים משמעותיים ותפקידם הפוטנציאלי בסביבה השיווקית של המותג.

4.) מודל SWOT:

א. הציגו ניתוח של מודלSWOT   למותג, תוך התייחסות לארבעת מרכיבי המודל.

ב. הגדירו את הפוקוס האסטרטגי הנדרש למותג על פי מודל SWOT.

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא לאקונומטריקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות