קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לאקונומטריקה אשר נלמד ב מכללה אקדמית הדסה ירושלים. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

עבודה מסכמת-

הנחיות כלליות:

          את העבודה יש להגיש במזכירות סטודנטים.

          העבודה תוגש בזוגות .

          משקל העבודה מהווה %20 מהציון הסופי. על  מנת לקבל ציון עובר בקורס יש לקבל ציון עובר גם במבחן וגם בעבודה.

          יש לצרף Do File עם כלל הפקודות ששימשו להכנת התרגיל כנספח .

          יש להציג בגוף העבודה את הפלטים המתאימים מתוכנת –  STATA. לפני כל פלט רשמו מהי המשוואה הנאמדת.

          בכל שאלה שבה יש לבדוק השערה – נסחו את המבחן הפורמלי )השערת אפס והשערה אלטרנטיבית(, בצעו את המבחן הסטטיסטי ברמת מובהקות של %5, הציגו את התוצאות שהתקבלו והסבירו את המסקנות.

 

משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

ה.                     יחסי ממון

  1. חזקת השיתוף ועקרון איזון המשאבים – כללי, יתרונות, חסרונות והצגת פתרונות.
  2. הסכמי ממון – אשור ובטול – תיאוריה ופרקטיקה.
  3. הילכת בבלי- יישומה בביה"ד הרבני- תיאוריה ופרקטיקה.

ו.                      דיני ירושה

  1. הרשם לענייני ירושה ובית המשפט לענייני משפחה – סמכויות ויחסי גומלין – בענייני ירושה
  2. האפוטרופוס הכללי והרשם לענייני ירושה – ראש אחד- שני כובעים – בתיאוריה ובפרקטיקה.
  3. ניהול עיזבון על ידי מנהל עיזבון ומנגד ניהול עיזבון על ידי היורשים – יתרונות וחסרונות.
  4. עוולות בניהול עיזבון ואחריות מנהל העיזבון / היורשים לתוצאותיהן.
  5. השפעת דיני הצורה על דיני המהות בדיני צוואות לאור תיקון 11 לחוק הירושה, תשס"ד – 2004.
  6. צוואות הדדיות ועיקרון ההסתמכות- תיקון תשס"ה לחוק הירושה.

ז.          נישואין וגירושין

  1. תוקפם המהותי של נישואי חו"ל והזכויות האישיות והממוניות הנובעות מנישואין אלה.
  2. התרת נישואין (מקרים מיוחדים), תשכ"ט-1969 – הלכה למעשה (התיקון משנת תשס"ה).

ח.         הידועה בציבור כאשתו' – זכויותיה מחיים ומחמת מיתה.

ט.         חוקי היסוד – השפעתם על דיני המשפחה בישראל.

י.          הזוגות החד מינים במשפט הישראלי.

יא.        סוגיות שונות בדיני אימוץ ילדים.

 

כתיבת עבודות לסטודנטים – מורשת המחול בישראל

ניקוד העבודה יתבסס על הפרמטרים הבאים :

10%בחירת נושא והפגנת התמצאות וידע

10% ניסוח בהיר וכתיבה תקינה

10% מהלך הגיוני לכיד וחסכוני

30% שימוש נכון בתאוריות ובחירה מוצדקת של מקורות מידע רלוונטיים

10% שימוש בציטוטים במהלך העבודה

25% ניתוח משמעותי  של הנושא.

5% כתיבה תקינה של ביבליוגרפיה

 

סמינריון בכלכלה – ניתוח דוחות כספיים

  1. ניתוח הדוחות הכספיים

ניטרול קוסמטיקה של הדוחות הכספיים

ניתוח הסטורי של הדוחות הכספיים

ניתוח מגמות והשוואה ענפית

ניתוח היחסים הפיננסיים

  1. סיכויים לעתיד

סיכויי ההשרדות של החברה (עפ"י מודלים לחיזוי פשיטות רגל)

  1. נספחים ומקורות מידע

 

ליווי מורים – אוניברסיטת בן גוריון בנגב

  1. רפלקציה

ה. מה למדתי על הסוגיה ? על עצמי ? איך הייתי מתמודדת עם הסוגיה היום ? מה אני מציעה למורים חדשים ?

הערות

  1. יש לכתוב את העבודה על פי הסדר , אין לערבב בין החלקים השונים
  2. המאמר \מאמרים צריך להיות עדכני .
  3. יש לשלוח את המאמר \מאמרים (או הקישור במייל )  ולקבל  אישור כתיבה. אין להתחיל את העבודה לפי קבלת אישור .

 

לרוץ עם ילדים זיגזג – מכללת לוינסקי לחינוך

ניתן לענות על השאלה שבחרתן על פי רומן אחד למבוגרים מאת דויד גרוסמן שבסילבוס (כולל מישהו לרוץ אתו), או לענות על פי שלושה מספרי הילדים של גרוסמן המופיעים בסילבוס, כאשר לפחות אחד מהספרים יהיה כזה שלא נלמד בכיתה. ועוד אפשרות: לשלב בתשובתכן בין רומן אחד של גרוסמן למבוגרים לספר אחד לילדים. ועוד אפשרות: לכתוב על פי שניים-שלושה סיפורים מן הקובץ "רץ". אין לענות על פי הרומן יש ילדים זיגזג

להלן השאלות (כאמור, יש לענות על אחת מהן בלבד)

  1. תמאטיקה ופואטיקה ביצירת דויד גרוסמן: הסבירי כיצד נושא אחד לפחות (תמאטיקה), ודרך כתיבה אחת לפחות (פואטיקה) האופייניים ליצירתו של דויד גרוסמן, באים לידי ביטוי ברומן אחד למבוגרים של גרוסמן, או בשלושה ספרי ילדים, או בשילוב ביניהם.
  2. תארי את סיום היצירה (או היצירות) שבחרת והסבירי מהו אופיו של הסיום, וכיצד סיום זה מאיר את משמעות היצירה (או היצירות). הדגימי דברייך.

כתבי על פי רומן אחד למבוגרים, או על פי שלושה ספרי ילדים או על פי שילוב ביניהם.

 

לסיכום, עבודות סמינריוניות ב מבוא לאקונומטריקה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות