קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא להיסטוריה של צילום אשר נלמד ב שנקר. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א.) לכתוב על צלם שהוזכר. לנתח תצלום ספציפי של אותו צלם, סדרת תצלומים או תקופה ספציפית ביצירתו. לדוגמא‐ מתוך עבודתו של הצלם  Alfred Stieglitz ‐ אפשר לבחור לכתוב על התצלום The Steerage או על סדרת ה‐Equivalents או על תקופת פאריס ביצירתו.

ביחס לאותו תצלום/ סדרה/ תקופה:

  1. לפרט בקצרה את ההקשר היסטורי (שנה, מקום, אינפורמציה כללית הרלוונטית בעיניכם להבנת היצירות שאותן תנתחו). אין צורך להרחיב בפרטים ביחס לאינפורמציה ביוגרפית שאינה רלוונטית לניתוח והבנת העבודה.
  2. להציע ניתוח ביקורתי של התצלום/ סדרה/ תקופה מתוך הקשר שתבחרו ‐ אמנותי, פוליטי, חברתי, כלכלי, טכנולוגי.

 

סמינריון – סמנטיקה של לשון המקרא – ד"ר עדינה מושבי

ב.) לקבוע משמעות חדשה עם קבוצת פסוקים משלה, ולהכניס את הפועל לשם.

ג.) להחליט שמדובר בשימוש חריג (שמרו אותו עד מטלה הסופית של הקורס הבאה, המתייחס לשימושים אדיומטיים ומטפוריים).

  1. הגישו את הניתוח בצורה הבאה:

אכל, משמעות 1: הכניס לפה ובלע

1.) ערכיות סמנטית= 2, תפקידים סמנטיים = עושה, מושפע

2.) ערכיות תחבירית ומשלימי הפועל

א. ערכיות תחבירית = 2: נושא, מושא ישיר

1.) וְאָכְל֥וּ אֶת־הַבָּשָׂ֖ר בַּלַּ֣יְלָה הַזֶּ֑ה (שמות יב, 8)

2.)  וַיִּתְּנוּ לוֹ לֶחֶם וַיֹּאכַל וַיַּשְׁקֻהוּ מָיִם: (שמ"א ל, יא) (השמט)

 

כתיבת עבודה אקדמית – מבוא לאנתרופולוגיה – ד"ר שרון רמר ביאל

ב.) מתודולוגיה: 1. הסבירו כיצד תורמות שיטות לאיסוף נתונים כמו תצפית משתתפת וראיונות להבנת כל אחת מהתרבויות הנחקרות מחד, ואיזה אתגרים מחקריים ומוסריים מרכזיים הן מציבות בפניהם מאידך.

2. הסבירו והדגימו בקצרה את היתרונות והמגבלות של מחקר בזירה אחת לעומת זירות מרובות.

 

הערכת התפקוד בארגון: התפתחות ושינוי – האוניברסיטה הפתוחה

1.) א. על אלו קריטריונים פסיכומטרים עונה כלי ה"לקוח הסמוי"? דונו בסוגי המהימנות והתוקף.

ב. אלו טעויות מעריך סביר שתופענה בעת הערכת מעריך סמוי?

ג. אלו מדדים ישירים של דיוק בהערכה מתאימים לבחינת הלקוח הסמוי?

2.) קראו את המאמר: Javad, S., & Sumod , S.D. (2015). It's time to bring performance appraisal into the twenty-first century. Human Resource Management International Digest, 23(7), 23-26.

א. מהם הבעיות במערכות ההערכה הנפוצות לדעתם של כותבי המאמר? אלו פתרונות הם מציעים?

ב. במאמר זה מוצגת הטיה המשפיעה בעת מתן המשוב, מהי הטיה זו וכיצד היא עשויה להשפיע על המעריך ועל המוערך?

לסיכום, הכנת עבודות אקדמיות ב מבוא להיסטוריה של צילום הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות