קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לכתיבה אקדמית אשר נלמד ב המכללה האקדמית כנרת על ידי ד"ר מיה מזור טרגרמן. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. לאתר חומרים אקדמיים במערכת חסמב"א.

 

סקירה תיאורטית – מנהל ומדיניות ציבורית – המכללה האקדמית ספיר

  1. עיין בפריטי הקריאה של: יוסי דהאן, רולס, מייקל סנדל ואייל גרוס (לחיות בכבוד)

א. ליברטיאן- מתנגד לתוכנית להבטחת הכנסה (כל אחד זכאי למה שהוא עובד עבורו).

 

סמינריון במשפטים – דיני תאגידים – הקריה האקדמית אונו

ההתקשרות בין החברות עוגנה ועוצבה במסגרת חוזה בין "המעמיק" לבין "המבצר". אין מחלוקת כי לאורך שנות הפעילות המשותפת שררה מידה רבה של אמון בין הצדדים, וכי המעמיק לא פיגרה בתשלומים שחבה למבצר. אולם, מיום 1.1.2000 החלו ההמחאות שמסרה המעמיק למבצר לחזור מן הבנק ללא כיסוי. המעמיק, שהפכה לחברה חדלת פירעון, נמכרה על כל נכסיה ופעילותה לצדדים שלישיים. התמורה שהתקבלה הועברה כולה לנושים המובטחים של המעמיק, אשר המבצר לא נמנה עימם.

 

נוירו-פסיכולוגיה של הקוגניציה – ד"ר מיכל רווה

  1. מדוע קל יותר לזהות דיסלקציית שטח בשפות עם אורתוגרפיה שטחית?

ז.) מונחים:

letter position dyslexia (LPD)- דיסלקציית מיקום אותיות

peripheral dyslexia– דיסלקציה פריפריאלית

orthographic-visual analyzer– נתח ויזואלי-אורתוגרפי

migration of letters– נדידת אותיות

letter transposition– שיכול אותיות

letter litigation– חיבור אותיות בכתיבה

pre-lexical processes– תהליכים תת-לקסיקליים– כלומר תהליכי עיבוד שקשורים לחלקים של המילה ולא למילה השלמה

Abstract letter identity, ALI– הזהות של האות– איזו אות זאת ללא קשר למאפייני צורה כמו גודל או פונט

Developmental LPD– דיסלקציית מיקום אותיות התפתחותית (קיימת מלידה אצל ילדים)

Acquired LPD– דיסלקציית מיקום אותיות נרכשת– לאחר פגיעה מוחית

grapheme-to-phoneme conversion route– המרה גרפמית–פונמית– שעושה ערוץ הפונולוגיה המצרפת

surface dyslexia– דיסלקציית שטח

attentional dyslexia– דיסלקציה קשבית

visual dyslexia– דיסלקציה ויזואלית

neglexia- דיסלקציית הזנחת צד

-deep dyslexia דיסלקציית עומק

 

דיון אזרחי – אוניברסיטת תל אביב

א. בר"מ 8689/16 עיריית רמת השרון נ' הכפר הירוק ע"ש לוי אשכול (17.9.26).

  1. כיצד הייתה משתנה תשובתכם- אילו הכפר הירוק הייתה תובעת תחילה את עיריית רמת השרון בבית משפט אזרחי?

* יש להבחין בין מצב בו- נתבע סעד כספי, לבין מצב בו- לא נתבע סעד כספי (בנוסף לסעדים המבוקשים מכוח המשפט המנהלי, כגון ביטול דרישת התשלום).

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא לכתיבה אקדמית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות