קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא למכשור רפואי אשר נלמד ב המכללה האקדמית לישראל ברמת גן. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. העבודה תעסוק במכשור רפואי- כולל מכשור דיאגנוסטי ומעבדתי.

דוגמאות לנושאים:

  • מערכות שונות לדימות.

 

סמינריון – תדריך מסייע לכתיבת עבודות – המרכז ללימודים אקדמיים

אחת הדרכים, שבאמצעותה יכול כותב העבודה "להוביל" את הקורא אל הנושא התיאורטי העומד במרכז העבודה, היא ע"י שילוב קטע קצר ממאמר, סיפור או שיר למשל, שיש בו המחשה של התופעה הנחקרת. לאחר שיבוצו של קטע פתיחה קצר, ניתן להוסיף כשתי פסקאות שיש בהן מבט כללי על פרק המבוא. כלומר, לפני שהקורא יתחיל לקרוא את סקירת הספרות, עשוי כותב העבודה להציג בפניו את המבנה הרחב שלה ואת ההיגיון שבמבנה זה.

התפקיד השני הוא להציג סקירת ספרות עדכנית בתחומי התוכן השונים, הנדונים בעבודה. העיקרון שבכתיבת פרק המבוא: מעבר מתחום תיאורטי רחב לתחום תיאורטי צר, שבא לידי ביטוי בהשערות המחקר (צורת משפך, כאמור). אחת הדרכים להשיג מבנה כזה, הוא התחלת הסקירה תוך התייחסות למשתנה התלוי. הסיבה לכך היא, שזהו המשתנה שלרוב נמצא במרכז העבודה: אנו מבקשים לדעת מה משפיע עליו או קשור בו. לכן, למשל, לאחר התייחסות לתחום התיאורטי שבו נמצא משתנה זה, ניתן להגדיר אותו, להציע רקע תיאורטי ולהדגים; הפרק הבא כבר עוסק במשתנה ב"ת– זהו משתנה שאנו מעריכים כי ישפיע על המשתנה התלוי שלנו. לכן מטרת הפרק העוסק במשתנה הב"ת היא לנמק מדוע אנו מעריכים כי תהיה לו השפעה על המשתנה התלוי (לאחר הגדרה, רקע והדגמה, כמתואר לעיל).

 

כתיבת סמינריון – התנהגות ארגונית – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

בחלק זה תיעזרו בתיאוריה או במושגים שבחרתם כדי להסביר את האירוע– מדוע מה שקרה קרה. אם האירוע הסתיים בתוצאה שלילית, הסבירו מה ניתן היה לעשות אחרת כדי למנוע את הוצאה השלילית, או מה ניתן לעשות כדי שתוצאה זו לא תקרה שוב. אם תוצאת האירוע הייתה חיובית, הסבירו את הסיבות המרכזיות להצלחה.

מבוא ותיאוריות ארגוניות:

תיאוריות-

  • הניהול המדעי.
  • התיאוריה הארגונית הקלאסית.
  • גישת יחסי האנוש.

תפיסה:

תיאוריות-

  • תיאוריית הייחוס הסיבתי של Kelley.

מושגים-

  • טעות הייחוס הבסיסית.
  • הטיית שחקן-צופה.
  • הטיה בשירות העצמי.
  • אפקט ההילה.
  • אפקט הקונטרסט.

למידה:

תיאוריות-

  • גישת הביהביוריזם.
  • גישת הלמידה החברתית.

מושגים-

  • התניה קלאסית.
  • התניה אופרנטית.

לסיכום, סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות ב מבוא למכשור רפואי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות