קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לממשל ופוליטיקה בישראל אשר נלמד ב המכללה האקדמית ספיר על ידי ד"ר עדו נבו. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

לקרא את: גל- נור יצחק ובלנדר דנה, המערכת הפוליטית בישראל [א'], ת"א: עם עובד ומכללת ספיר, 2013. ע"ע 155- 204, ולענות:

  1. המאמר מציין מספר תפקידים אותם ממלאת הכנסת, מהם וכיצד מתבצעים? (לפרט)

 

סקירה תיאורטית – דיני רווחה – אוניברסיטת תל-אביב

חלק רביעי: האתגרים-

כיוונים אלטרנטיביים להתפתחות מדינת הרווחה:

  • ליה אטינגר ועופר סיטבון, משכורת בסיס לכל (שחרית, 2016)
  • Charles Murray, In Our Hands: A Plan to Replace the Welfare State (2006) 1-14
  • Bruce Ackerman & Anne Alstot, The Stakeholder Society (1999) 1-17
  • דניאל גוטליב ואח', מתווה לחיזוק מעמד הביניים ולצמצום עוני ואי שוויון (המוסד לביטוח לאומי, 2011). קראו נספח 2: מענק העצמה לילד עמ' 30-34.
  • תכנית חסכון לכל ילד יוצאת לדרך, אתר הביטוח הלאומי

 

סמינריון בכלכלה – סטיסטיקה – אוניברסיטת תל-אביב

  1. מה ניתן ללמוד על הנתונים בהתאם להצגה הגרפית שנבחרה?
  2. מרשימת המשתנים המופיעה לעיל, כיצד כדאי להציג את המשתנה מצב משפחתי?

 

מוסר המשך – אוניברסיטת תל-אביב

  1. מהי הפרוצדורה שדרכה קאנט מאפיין את התוכן של חובות מתוך הנוסח השני של הצו המוחלט?
  2. כיצד יש להבין את הקשר בין הנוסחים השונים של הצו המוחלט?

 

דיני משפחה – האוניברסיטה העברית בירושלים

שי ועברי, יהודים ואזרחי ישראל, חולמים להתחתן מזה זמן רב. לאחר קורס מזורז בדיני משפחה הבינו כי המצב בארץ הוא בלאגן רציני, ולכן במהלך חופשת סקי באלפים התחתנו, ובשובם ארצה נרשמו במשרד הפנים. שנה לאחר מכן התחרו שי ועברי בתחרות סקי משוגעת, ולאחר שעברי קטף את הפרס הראשון, החליט שי הקנאי כי הוא חי יותר מידי זמן עם בן זוג שמרוכז בעצמו והוא יוצא לדרך חדשה. כבר במטוס התקשר אליכם שי בעקבות המלצתה של אלכסנדרה, אחותו של עברי וגיסתו האהובה של שי, והחלטתם לקחת את התיק.

ב. לאיזו ערכאה הגשתם את התביעה ומדוע? איזו תביעה הגשתם? האם יש טענות הגנה שיוכל להעלות עורך דינו של עברי כנגד התביעה? מה לדעתכם ייפסק ובאילו תנאים?

 

כתיבה אקדמית – ד"ר לילי צ'רניאק-חי

לתאר מה מאפיין כל כלי מחקר (בהתאם למה שאתם תבחרו ותציעו לעשות במחקר):

במקרה של שאלון/ים- מה ימדוד השאלון? כמה שאלות כל שאלון יכלול? כיצד הנבדקים יסמנו את תשובותיהם- למשל על סולם מ- 1 (מידה נמוכה) עד 7 (מידה רבה).

במקרה של ראיונות- מי יראיין את המשתתפים? כיצד- האם זה יהיה ראיון פתוח (ללא שאלות מכוונות) או סגור(שאלות ספציפיות שהמרואיינים יתבקשו לענות עליהן)?

איזה שאלות?

במקרה של תצפית- מי יערוך את התצפית? מה יירשם במהלך התצפית? כיצד?

במקרה של מניפולציה- האם יוצג דבר מה על מנת להשפיע על הנבדקים? מה המטרה

של המניפולציה? האם המשתתפים יחולקו לקבוצות? מה הנבדקים יתבקשו לעשות –

לצפות בסרטון, לקרוא קטע קריאה, להקשיב לקטע מוקלט.

* תיאור הליך המחקר: במפורט כיצד ייעשה המחקר- היכן וכיצד יגוייסו הנבדקים? כיצד תוצג בפניהם מטרת המחקר וחשיבותו? (לרוב לא נהוג לחשוף למשתתפים את מטרת המחקר האמיתית אלא להציג מטרה כללית שיכולה להיראות רלוונטית לאור מה שיתבקשו לעשות במחקר אח"כ);

האם יובהר למשתתפים שההשתתפות הנה בהתנדבות (וולונטרית), אנונימית, שהתשובות יישמרו בסודיות וישמשו לצורכי המחקר בלבד, ושיהיה ניתן לפרוש מן המחקר בכל שלב שירצו?

מה המשתתפים יתבקשו לבצע שלב אחר שלב:

ימלאו פרטים דמוגרפיים על עצמם- אלו? (למשל, גיל, מין, אזור מגורים, וכד').

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב מבוא לממשל ופוליטיקה בישראל הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות