קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לניהול אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. נתח הסוגיה הניהולית הנבחרת- כיצד משפיעה על התפתחות המקצוע (מדינית, פוליטית, מיצוב המקצוע במערכת שירותי הבריאות) בארץ ובעולם.

עבודה סמינריונית בחינוך – נוירו-פסיכולוגיה של הקוגניציה – ד"ר מיכל רווה

  1. מדוע יש לחוקרות המלצה לגבי אבחון של דיסלקציית מיקום אותיות אצל דוברי ערבית?
  2. אילו מילים הן ממליצות לכלול באבחון?
  3. מדוע החוקרות מסיקות שזיהוי האותיות וזיהוי מיקום האותיות הם שני תפקודים נפרדים במוח?

ו.) בונוס: מחקרים מצאו שבשפות שיש להן אורתוגרפיה שטחית, מוצאים יותר מקרים של דיסלקציית שטח.

סמינריון במשפטים – דיון אזרחי – אוניברסיטת תל אביב

ב. בר"מ 6007/17 דניה סיבוס בע"מ נ' עיריית קריית ביאליק (17.08.20).

הניחו כי במקום התיאור העובדתי המוצג בפסק-דין דניה סיבוס, מדובר היה- בתחרות צילום ארצית, הנושאת פרס כספי, על סך: 30,000 ש"ח. במהלך התחרות, התצלום שהגיש אחד המשתתפים לא נבחר לעבור לשלב הבא. אותו משתתף עתר כנגד החלטה זו בטענה שוועדת השופטים פעלה בניגוד להוראות התקנון שפרסמו מארגני התחרות. במקביל, הגיש בקשה לסעד זמני על-מנת לעצור את המשך ניהולה של התחרות.

  1. חוו דעה על בקשתו של המשתתף בתחרות למתן סעד זמני ,לאור הדיון בפס"ד סיבוס.

רע"א 5267/15 אוליב קרליבך בע"מ ואח' נ' נת"ע – נתיבי תחבורה עירוניים להסעת המונים בע"מ (2015.7.30).

תקנות סדר הדין האזרחי, תשמ"ד-1984, סעיפים 1 (הגדרת "סעד זמני"), 373-360.

דיני עבודה – המכללה האקדמית צפת

  1. סמינריון דיני עבודהתב"ע נד/86-3 גולן- אי.אל.די בע"מ (30.6.1994)
  2. בג"ץ 239/83 מילפלדר נ' בית הדין הארצי לעבודה ואח' (1.4.1987).

תב"ע מח/2-3 גנני- אמירים, מושב עובדים של צמחונים וטבעונים (9.5.1988).

חלק ב. תום לב ותקנת הציבור:

  1. ע"ע 90/08 איסקוב ענבר- הממונה על חוק עבודת נשים (8.2.2011) [התמקדו בפסקה 54, שמסכמת את המסגרת הנורמטיבית, וביישום ההלכה בשני המקרים הספציפיים].

חלק ד. שוויון הזדמנויות ואיסור אפליה בתעסוקה:

חוק שיוויון הזדמנויות בעבודה, התשמ"ח-1988

  1. בש"א 3863/09 קאדי- רכבת ישראל (8.9.2009).
  2. בג"ץ 9134/12‏ גביש נ' הכנסת (21.4.2016).
  3. צו הרחבה לעידוד והגברת התעסוקה של אנשים עם מוגבלות (21.9.2014).
  4. בג"צ 6845/00 ניב נ' בית הדין הארצי לעבודה (9.10.2002).
  5. תב"ע נו/ 3-2018 יונאי-סלים – גולד שופ בע"מ (30.8.98).

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לניהול הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות