קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לספרות ילדים ב:ספרות ילדים עכשווית אשר נלמד ב המכללה האקדמית בית ברל על ידי ד"ר חנה לבנת. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

ב. נורמות התרבות, כלומר תפיסות העולם הבאות לידי ביטוי בטקסט/ים (קריטריון 6).

ה. במקרה של התייחסות לספר נוער ארוך ומורכב, אפשר לבקש ממני אישור לעבודה משותפת גם אם מדובר בספר יחיד.

ו. בכל מקרה של עבודה משותפת יש לערוך השוואה בין הטקסטים על בסיס כלשהו (יוצר, תקופה, נושא, ז'אנר, מוטיב מרכזי, גילו של קהל היעד, או אחר).

ז. במקרה של עבודה יחידנית על ספר לנוער רב-היקף ומורכב, אפשר להתמקד רק בהיבטים הבולטים בספר ואין צורך להתייחס לכולם.

2.) השוו איכות ספרותית ותפיסות עולם בין אחת היצירות העומדת בדרישות שהוצגו לעיל (כמפורט באפשרות הראשונה לבחירה), לבין יצירה שנדונה במהלך קורס ספציפי זה. הבחירה יכולה להיות אקראית: בעבודה יתברר אם ההשוואה מניבה דמיון או שוני בהיבטים השונים שיידונו בה.

 

סקירה תיאורטית – הרוסים באים, הרוסים באים – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

3.) הציור לקוח מתערוכת היחיד של הציירת זויה צ'רקסקי (42) שנפתחה לא מכבר במוזיאון ישראל, תופעה בעלת יוקרה עצומה כמובן. התערוכה נושאת את השם "עלייה". זויה צ'רקסקי היא בת העלייה הזאת, "דור 1.5" וקול בולט ומוכר בציבור העולים, המהגרים וציבורים רחבים בכלל.

 

סמינריון – פוליטיקה זהות ומרחב – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

מבוא לספרות ילדים ב ספרות ילדים עכשוויתהטקסט יתייחס באופן פרטני למאבק אחד מבין:

– המאבק סביב סוגיית חטיפת ילדי תימן והבלקן (בעיקר סביב ההתפתחויות האחרונות בנושא).

– המאבק סביב קיום מצעד הגאווה בבאר-שבע (בעיקר המאבק בקיץ 2016, והמצעד שהתקיים בקיץ 2017).

– מאבק הנכים (הנוכחי).

– פעילותן של ״נשים עושות שלום״.

* לתאר את המאבק, הטיעונים, הקהילה והזהויות המעורבות.

שימו לב שהטקסט שיש ליצור אינו סיכום של האירוע או המאבק ולא תיאור שלו, אלא ניתוח שלו, ועל כן עליו להתארגן סביב טיעון כלשהו.

  1. לבחור מושגים שישמשו ציר מרכזי לניתוח הטקסטים: תנועה חברתית, אקטיביזם קווירי מול אקטיביזם להט״בי, שינוי משמר מול שינוי מתקן, גלובליזציה מול ״דומסטיקציה״, נאו-ליברליזם, נקרו-פוליטיקה, פוליטיקה של זהות מול פוליטיקה של שינוי מדיניות, מרחב אוטונומי, התנגדות מרחבית. לא לבזבז מקום בטקסט על תיאור מילולי של המושג אלא להטמיע את המושגים בניתוח שאתם מציעים.

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב הרוסים באים, הרוסים באים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות