קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לספרות ילדים מגרים לוולט דיסני אשר נלמד ב המכללה האקדמית בית ברל. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

עבודת סוף קורס –

ענו על אחת מתוך האפשרויות הבאות (לבחירה ביניהן):

כל עבודה תלווה בשימוש במקורות עיוניים אקדמיים כנדרש, וראו גם הערות כלליות חשובות בהמשך.

  1. השוו את הסיפור "הברווזון המכוער" כפי שכתב אותו ה.כ. אנדרסן, עם שניים מעיבודיו המודרניים לילדים. בהשוואה התייחסו לקריטריונים של איכות ספרותית או לקריטריונים של תפיסות עולם ומושג הילד. צרפו לעבודה רק את העיבודים או את תצלומיהם.
  2. בחרו סיפור מקראי כלשהו במקורו והשוו אותו לשני עיבודים מודרניים כתובים לילדים של הסיפור הזה. בהשוואה התייחסו לקריטריונים של איכות ספרותית, או לקריטריונים של תפיסות עולם ומושג הילד. צרפו לעבודה רק את העיבודים או את תצלומיהם.

 

סמינריון במשפטים – משפט פלילי – הקריה האקדמית אונו

          Larrainzar, C., (1991) Introduccion al Derecho Canonico, Idecsa, Santa cruz de Tenerife.

          Lawyers in Postmodern World (1994), Ed Cain and Harrington : New York.

          Luban, D. (1988), Lawyers and Justice, an Ethical Study, Princeton University Press.

          Lund, T. (1970) Professional Ethics, International Bar Association.

          Marks, F.R. (1972), The Lawyer, the Public and Professional Responsibility, American Bar Foundation: Chicago.

          Moore,N.J., (1989)"The Usefulness of Ethical Code", Annual Survey of American Law.

          Phillips, S.F. (1978), The Evolving Legal Profession in the Commonwealth, Oceana Public: New York.

          Pound, R. (1953), The Lawyers from Antiquity to Modern Times, West.

          Rand, R. (1991), Comrade Lawyer, Inside Soviet Justice in an Era of Reform, Oxford.

          Revista Espanola de Derecho, Associason Espanola de Profesores de Derecho Internacional, 1998, vol.1.

          Shepard, D. (1995) "My Story-How To Survive Your First Disciplinary Inquiry", Barrister, 22, 1 :4.

          Shepherd, G.B., Shepherd, W.G. (1997/8), "Scholarly Restraints? A.B.A. Accreditation and Legal Education" Cardozo Law Review, 19, 3 : 2091.

          Smith, B.A. and Stevens, R. (1965), Lawyers and the Courts, a Sociological Study of the English Legal System, Heinemanns: London.

          State of New Jersey (1998), Attorney Disciplinary System Report.

          The Association Of The Bar of The City Of New York (1961) ,  “Canons of Professional Ethics”

          The Georgetown Journal of Legal Ethics, (Summer 1998).

          Venero, M.G. (1971), Origins y Vida Del Ilostre Colegio de Abogados de Madrid, Spain.

          Wolfram, C.W. (1986), Modern Legal Ethics, West Publishing Co.: Cornell.

          Zaitsev, Y., and Patorak, A. (1959), The Soviet Bar, Foreign Languages Publishing House: Moscow.

 

סקירה תיאורטית – יסודות הניהול – המרכז האקדמי פרס

  1. נתחו את המבנה הארגוני של חברת פובליסיס ודונו ביתרונות ובחסרונות של מבנה זה עבור החברה.

בכנס משקיעים שקיימה פובליסיס בלונדון לפני מספר חודשים הצהירה החברה כי תשקיע ב-5 השנים הקרובות סכום של 4 מיליארד דולר על רכש נוסף. באותו המעמד ציין לוי כי היעד אליו מכוונת פובליסיס הוא ש-75% ממחזור הפעילות יגיע מתחום הדיגיטל ומשווקים מתפתחים.

מועד פרישתו המקורי של לוי מניהול פובליסיס, היה לפני מספר שנים. בעלי המניות של החברה שלא השכילו לטפח יורש ראוי או לפחות לא סמכו מספיק על ממשיכי דרכו, הביעו בפניו את רצונם שימשיך בתפקידו לקדנציה נוספת, לא לפני ששומן באמצעות מענק כספי של 16 מיליון אירו. סברה נוספת שניתן להעלות על הדעת, בכל הקשור למיזוג עם אומניקום מכוונת לחשש של בעלי המניות בפובליסיס מהיום שאחרי לוי. עצם העובדה שאף יורש לא קיבל עד עתה את מושכות ניהול הרשת, מצביעה על כך שייתכן והמיזוג הוא דרכה של החברה להתמודד עם הסיטואציה כאשר מנכ"ל אומניקום ג'ון וורן (John Wren) ויו"ר פובליסיס מוריס לוי יכהנו יחד.

 

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב מבוא לספרות ילדים מגרים לוולט דיסני הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות