קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לפילוסופיה הומניסטית א' אשר נלמד ב המכללה למנהל ע"י ד"ר ד"ר בת כצמן. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

השקפתם של הפילוסופים של הטבע הייתה כי המציאות אינה סובבת סביב בני האדם וכי הינם רק חלק קטן מתוך השלם. הם בחנו את העולם מנקודת מבט רחבה יותר ובמרכז התעניינותם היה העיסוק בשאלות המתייחסות להרכבו של עולם הטבע ודרך פעולתו.

הרקליטוס-  מתוך – גוטליב, א' (2009). חלום התבונה: (פרק 3: הרקליטוס עמ' 63-75). תל אביב: ידיעות אחרונות.

שאלה 1:

בפרק מצוין כי הרקליטוס ראה דברים שאחרים החמיצו. בהקשר זה מצוינים שני רעיונות מרכזיים בתמונת העולם של הרקליטוס. קראו את הפרק וענו על השאלות הבאות:

א.         ציינו מהם שני הרעיונות המרכזיים בתמונת העולם של הרקליטוס ? הסבירו כל אחד מהרעיונות במילים שלכם והציגו דוגמא רלוונטית מהפרק (30 נק')

ב.         הציעו דוגמא משלכם להמחשת כל אחד מרעיונות אלה של הרקליטוס. (10 נק')

אמפדוקלס – מתוך – גוטליב, א' (2009). חלום התבונה: (פרק 6: אמפדוקלס עמ' 98-111). תל- אביב: ידיעות אחרונות.

 

סמינריון במשפטים – דיני חוזים – המרכז האקדמי הרצליה

ביום 12.3.2014 [עם סיום החופשה] שלחה דנה לנעמי את ההסכם חתום עם מספר הערות בכתב שהוסיפה עליו וחתמה קרוב אליהן: בסעיף 2 השמיטה את אחד האפסים [כך שמספר המסופונים יעמוד על 20,000] ובסעיף 3 הוסיפה את המשפט "כולל מע"מ". המסמך החתום שוגר באמצעות פקס למספר הטלפון שהופיע בכותרת ההסכם.

לאחר חתימת ההסכם הזמינה Barrida 10,000 מסופונים ואלו סופקו לה מיד. דנה, שהאמינה בכוחה לשווק את המסופונים לבעלי עסקים קטנים בצורה מהירה, נתקלה בקשיים וכך Barrida "נתקעה" עם מלאי גדול של מסופונים שלא נמכר.

דנה הייתה מוטרדת מחוסר ההצלחה אך החליטה לא לתת לכך להשפיע על היחסים שלה עם נעמי. באחת הפגישות שקיימו, סיפרה נעמי לדנה על קורס מדהים ללימוד ריקוד הטנגו שמתקיים בבית ספר לטנגו בבואנוס איירס בארגנטינה. נעמי הציעה לדנה כי שתיהן תיסענה יחד לקורס לרגל יום הולדתה ה-40 שיחול ב-1.1.2016. נעמי אמרה לדנה שמדובר בחוויה חברתית מדהימה אך היא מבוססת על זוגות ולא ניתן להגיע לקורס לבד ללא בן זוג שכן "צריך שניים לטנגו". דנה אמרה לה "ברור, אנחנו נסתדר יופי". נעמי הייתה מרוצה ואמרה לה "אז אני מזמינה, כן? בלי חרטות כי אי אפשר לבטל את ההזמנה. היא תעלה 10,000 דולר לאדם". דנה שתקה וחייכה.

 

התנהגות ארגונית – המכללה האקדמית ספיר

  • הציגו בקצרה את ההבדל בין ניהול מכני לאורגני כפי שנלמד בקורס תוך התייחסות למשתנים אליהם מתייחסים רובינס וג'ג'.
  • והסבירו ככל האפשר בפירוט במה הרפורמה תורמת לניהול בירוקרטי מכאני ובמה היא מקדמת את הניהול האורגני הגמיש יותר (התייחסו במידת האפשר לצעדים שתוארו בסעיף 1).
  1. דונו בתוצאות הרפורמה מבחינת המוטיבציה של עובדי הדואר בהקשר לגישות השונות לחקר המוטיבציה עליהן למדנו:
  • בחרו שלוש גישות הרלבנטיות ות בעיניכם לניתוח השינויים במוטיבציה של העובדים.
  • לגבי כל גישה הציגו את עיקריה בקצרה והסבירו ככל האפשר בפירוט  כיצד היא קשורה לממצאים שתארתם בסעיף קודם.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני תאגידים – המכללה למינהל

נושא 2

חווה/י את דעתך הביקורתית בשאלה מהו האיזון הראוי בין הצורך לשמור על עקרונות  אישיות המשפטית הנפרדת והגבלת האחריות ובין הצורך להעניק לבית המשפט סמכות לסייע לצד אשר נפגע מניצול לרעה של עקרונות אלה.

מקורות רלוונטיים:

  1. ספר – יש להיעזר בספר אחד לפחות מרשימת הספרות הכללית המופיעה בסילבוס.
  2. פסקי הדין –

א.         ע"א 4606/90 מוברמן נ' תל מר בע"מ, פ"ד מו) 5( 353 )1992(.

ב.         ע"א 9916/02 אהרון נ' שולדר חברה לבניה בע"מ )5.2.2004(.

  1. מאמר – אוריאל פרוקצ'יה "מושג ותיאוריה בתורת האישיות המשפטית" עיוני משפט יז 167

.)1992(

 

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות בתשלום ב מבוא לפילוסופיה הומניסטית א' הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות