קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לתולדות עם ישראל בעת החדשה אשר נלמד ב אוניברסיטת אריאל בשומרון על ידי פרופ' גולדשטיין יוסי. במסגרת כתיבת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

א. דמוגרפיה יהודית.

מבוא לתולדות עם ישראל בעת החדשה - אוניברסיטת אריאל בשומרון - סמינריוןב. מודרניזציה- תהליכי חילון.

ג. הגירה.

ד. אמנציפציה.

ה. השכלה וציונות.

ו. אנטישמיות.

ז. יהודי ארצות הברית.

ח. יהודי אירופה.

ט. מדינת ישראל.

י. יהודים ויהדות, בעיות ודילמות.

א. יהודים ויהדות, בעיות ודילמות:

יוסף חיים ירושלמי, זכור – היסטוריה יהודית וזיכרון יהודי, תל אביב 1988.

עמוס פונקנשטיין, תדמית ותודעה היסטורית ביהדות ובסביבתה התרבותית, תל אביב 1991.

יעקב כץ, מסורת ומשבר. ירושלים 1978.

יעקב כץ, היציאה מן הגיטו, תל אביב 1985.

שמואל אטינגר, תולדות ישראל בעת החדשה, תל אביב 1969.

Salo Baron, 'Ghetto and Emancipation: Shall We Revise the Traditional View?', Menorah Journal 14 (June 1928), pp. 515-526.

יואב גלבר, היסטוריה, זיכרון ותעמולה, תל אביב 2007.

בן ציון דינבורג ויצחק בער, 'מגמתנו', ציון א (תרצ"ו), עמ' 1 – 5.

 

סמינריון במשפטים – מבוא לתורת המשפט – המרכז הבינתחומי הרצליה

(ב) בית המשפט רשאי לחייב את מי שגרם לסכנה שהניצול נקלע אליה, לרבות את הניצול עצמו אם גרם לסכנה זו, לשפות את מי שהושיט עזרה בהתאם לחובות לפי הוראות סעיף 1 על ההוצאות והתשלומים הסבירים שהוציא.

לאחר הוספת המונח, לשון ס"ק (א) תהא: "חובה על אדם להושיט עזרה סבירה לאדם הנמצא לנגד עיניו, עקב אירוע  פתאומי, בסכנה חמורה ומיידית לחייו, לשלמות גופו או לבריאותו, כאשר לאל-ידו להושיט את העזרה, מבלי להסתכן או לסכן את זולתו."

 

עבודה סמינריונית במשפטים – מבוא למשפט עברי – הקריה האקדמית אונו

ב.) האם מטרתם של עורכי התלמוד הבבלי הייתה פסיקת ההלכה?

 

התערבות קצרת מועד – המרכז הבינתחומי הרצליה

פקריק ג. (2002). פסיכותרפיה- טיפול קצר מועד. אח.

שפלר, ג. (1990). טיפול דינמי קצר מועד בשיטת ג'יימס מאן: מושגי יסוד ומודל טיפולי. שיחות-כתב עת ישראלי לפסיכותרפיה, ד (3), 181-182.

שפלר ג. (1995). פסיכותרפיה מוגבלת בזמן. ירושלים: מאגנס.

שפלר ג. (2003). עוד על פסיכותרפיה מוגבלת בזמן. ירושלים: מאגנס.

קייסמנט, פ. (1988). ללמוד מן המטופל. הוצאת דביר, עמ' 205-207.

Budman, S.H. & Gurman, A.S. (1988).  Theory and Practice of Brief Therapy. New York: The Guilford Press.

  • Chapter 3, Common foci in brief therapy (62-74)

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב מבוא לתולדות עם ישראל בעת החדשה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות