קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לתורת הענישה אשר נלמד ב בית ברל ע"י ד"ר אילי גולדברג. במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בחר נושא אחד מתוך רשימת הנושאים הבאה:

  1. דון בסוגיית ענש המוות: בעד או נגד
  2.  השווה בין הבחירה בעונש המאסר לבין הבחירה בחלופות המאסר.
  3.  בחר חלופת מאסר (או הצע חלופת מאסר חדשה ) ונתח את אופייה כעונש ( האם היא מהווה עונש) ודון בהשפעתה על מניעת הפשיעה.
  4. תאר את מערכת אכיפת החוק בישראל ( ציבור, משטרה, שרות מבחן, בתי משפט וכד') וציין את חולשותיה וחוזקותיה.

 

עבודות אקדמיות בחינם – יסודות השיווק – מכללת תל-חי

שאלה 2

בשנים האחרונות ניתן לקנות כרטיסי טיסה מחברות התעופה השונות באמצעות האינטרנט.

א.         באיזו מידה לדעתך מתחרות חברות התעופה בצינורות ההפצה הקיימים שלהן?

ב.         מהם לדעתך צינורות ההפצה הקיימים (מלבד האינטרנט) ומה לדעתך עליהן לעשות במצב החדש?

ג.          מה היתרונות והחסרונות של מדיניות חלק מחברות התעופה למכור ברגע האחרון מקומות פנויים לטיסות בהוזלה משמעותית?

 

עבודות אקדמיות בתשלום – קבלת החלטות – המכללה למנהל

שאלה 2

בשוק קיימת מערכת אשר מפחיתה באופן מלאכותי את כמות פליטת המזהמים ברכבים בסיטואציה של בדיקה במכון רשמי. ההצעה אטרקטיבית עבור יצרניות הרכב שכן תאפשר להם להשתייך לקטגוריה נמוכה יותר של זיהום, ולפיכך לשווק את הרכב כירוק יותר.

שילוב המערכת כרוכה בעלות של 5 מיליון $.

המערכת יכולה להיות מותקנת אצל יצרנית רכב אחת בלבד, בשל מגבלה של יכולת ייצור מצד החברה המציעה אותה.

אם המערכת תותקן ברכבי BMW היא תאפשר ליצרנית לעבור מדרגת זיהום 11 ל- 9. לפיכך היא תגדיל את נתח השוק שלה ב- 10 מיליון $. ובמקביל נתח השוק של המתחרה ירד ב- 2 מיליון $.

אם המערכת תותקן ברכבי סיטרואן היא תאפשר ליצרנית לעבור מדרגת זיהום 14 ל- 12. לפיכך היא תגדיל את נתח השוק שלה ב- 9 מיליון $. ובמקביל נתח השוק של המתחרה ירד ב- 1 מיליון $

אם שתי יצרניות הרכב היו מסרבות להצעה, נתח השוק של שתי החברות היה נשאר כמו בסטטוס קוו לפני ההצעה.

א.        הניחו כי יצרנית המערכת פנתה קודם ל- BMW. שרטטו את המשחק.

ב.         בהנחה ששני השחקנים רציונליים, האם קיים ש"מ במשחק? מהו?

ג.          התעלמו מסעיפים א' ו-ב' והניחו כי יצרנית המערכת פנתה קודם לסיטרואן. שרטטו את המשחק.

ד.         בהנחה ששני השחקנים רציונליים, האם קיים ש"מ במשחק? מהו?

 

סוגיות חברתיות בראי התקשורת – המכללה האקדמית ת"א יפו

דוח העוני האלטרנטיבי: כמיליון ילדים בישראל עניים

קשישים המוותרים על תרופות, משפחות הממעטות בקניית מזון וניסיונות התאבדות עקב מצב הכלכלי – הדוח השנתי של "לתת" מצייר תמונה קשה מזו שבדוח של המוסד לביטוח הלאומי, ולפיו בארץ חיים כ-2.6 מיליון עניים, בהם 998 אלף ילדים

דו"ח של ארגון "לתת" שפורסם ש זמן קצר אחר כך- והוא מצוטט כאן מ"וואלה".

העוני המפוברק של דו"ח לתת

דו"חות של אין תקווה: בחינת דו"ח העוני של ארגון 'לתת' מלמדת שנזקקי העמותה משמשים בעיקר כחומר גלם סטטיסטי לצרכי תעמולה.

שוב הגיע הזמן הזה בשנה, ושוב כולנו מגלים כמה רע לנו פה. האמנם? • בחינת דו"ח העוני של ארגון 'לתת' מלמדת שנזקקי העמותה משמשים בעיקר כחומר גלם סטטיסטי לצרכי תעמולה •

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב מבוא לתורת הענישה הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות