קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לתיאוריות פוליטיות אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה ע"י ד"ר גלית דשא. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. אפלטון מציג בכתביו דמות של מנהיג/ה.
  • מהן הנחות היסוד עליהן מתבסס אפלטון כאשר הוא בונה את תהליך ההכשרה, החינוך וחיי המנהיג/ה?
  • מהו המודל שהוא מציע? כיצד נראה המודל ומה תפקידיו במסגרת המדינה ולמול שאר אזרחי המדינה?
  • תאר/י את הקשר בין תהליך ההכשרה וחיי המנהיג/ה לבין המומשל במשל המערה.
  1. מתוך העולה מן הטקסטים ומתוך היכרותך עם אריסטו, מהן הביקורות שלו על תורתו של אפלטון ומה האלטרנטיבה המדינית שהוא מציע? מהי תפיסת האדם עליה מבוססת הצעתו המדינית?

 

סמינריון בכלכלה – ניהול קריירות בארגון – המרכז האקדמי פרס

מתבקשים לצרף את השאלונים שהמרואיין/ת מילא לנספח של העבודה, יחד עם הראיון המתועד. בנוסף, על המרואיין צריך לרשום את שמו הפרטי בלבד ואת מספר הטלפון הסלולארי שלו בדף הראשון של השאלון, זאת בכדי לאפשר לצוות ההוראה לפנות לחלק מהם במטרה לקבל משוב על השאלון ועל חלק מהמדדים שנכללו בו )מדדים שטרם תוקפו בעבר בשפה העברית(

עבודה טובה תביא תימוכין ודוגמאות מהניסיון התעסוקתי והחוץ תעסוקתי הרלוונטי של המרואיין כדי לתמוך בטיעונים, בהסברים, ובניתוח, תוך הצגה נכונה של התיאוריות הרלוונטיות ושילוב נכון בין המקרה לתיאוריה.

 

דיני עבודה – המכללה למנהל

כתיבת העבודה

על העבודה להיות מורכבת משלושה חלקים:

חלק ראשון: תיאור פסק הדין

יש לתאר את פסק הדין הנבחר, תוך התייחסות לעובדות המקרה, השאלה המשפטית, ההנמקות וההכרעה.

חלק שני: מסגרת נורמטיבית

יש להציג את הדין הנוהג בסוגיה שבמרכז פסק הדין, ואת החוק/ים והתקדימים שהיוו את הבסיס לדיון המרכזי בשאלה המשפטית (אין לערוך רשימה של כל המקורות, אלא לנתח את המקורות המרכזיים).

 

רכישת שפות בהיבטים לשוניים וקוגניטיביים – אוניברסיטת תל אביב

  1. עבור כל נושא רוחב ( מימד השוואה):
  2. a. ציינו בתחילה את מימד ההשוואה. הסבירו בשלושה משפטים מדוע בחרתם במימד זה בהקשר לשתי האוטוביוגרפיות שבחרתם. דונו בהבדלים, בנקודות דמיון ובהשלכות כפי שהם מתבטאים ספציפית במקרים שבחרתם.
  3. b. הרחיבו את הדיון בכל נושא מתוך ההקשר הספציפי של האוטוביוגרפיות ותמכו אותו לפחות בשני מקורות.

 

כתיבת עבודות – יסודות השיווק – מכללת תל-חי

שאלה 3

בהנהלה של רשת מכוני כושר בפריסה ארצית התקיים דיון בדרכים להגדיל את מספר המנויים ואת הכנסות הרשת.

מנהל התפעול: "כדאי לנו להתרכז בזמינות גבוהה. יעילות בניהול והורדת מחירים כדי להיות תחרותיים במחיר".

מנהל מקצועי ושירות לקוחות: "עדיף לנו להתרכז בשירות מיטבי, איכות מתקנים טובה וחדשנות. כדאי להפנות משאבים למתקנים ולשרות ולשפרם לאורך זמן".

מנהל המכירות: "אנחנו חייבים להיות מאד נמרצים במכירה ובקידום המכירות, שכן הלקוחות לא יבואו בעצמם".

מנכ"ל: "אני מציע לבצע סקר שוק בקרב המנויים שלנו ובקרב אוכלוסיות אחרות כדי שנוכל לתת מענה טוב יותר לצרכים והרצונות שנזהה".

א.         איזו גישה בניהול השיווק מייצג כל מנהל?

ב.         איזו גישה נראית לך עדיפה? פרט ונמק תשובתך.

ג.          איזה תועלות מציעה רשת מכוני כושר בפריסה ארצית ללקוחותיה הקיימים וללקוחותיה הפוטנציאליים?

 

יסודות ההוראה והלמידה – מתמטיקה – המכללה לחינוך האקדמית גורדון

  1. 'פיתוח יכולת במדידת אורך'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article33.pdf

  1. 'אסטרטגיות להוראת עובדות היסוד'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article36.pdf

  1. 'קישור ההוראה לחשיבה של התלמידים'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article83.pdf

  1. 'ברור כמו 2×2'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/mispar_chazak_2000/issue3/ilya_sinichki.pdf

  1. 'שלושה בלונים בשני דולר: פיתוח חשיבה פרופורציונאלית'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article25.pdf

  1. 'איך לחשוב עם שברים ולהרגיש בלי'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/mispar_chazak_2000/issue2/koren.pdf

  1. 'הראיון ככלי אבחוני לתפיסות מוטעות בכפל'

http://ymath.haifa.ac.il/images/stories/part3/teachers/articles/translations/article102heb.pdf

 

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב מבוא לתיאוריות פוליטיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות