סמינריון בחינוך מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי ה-APA וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק מבוא והמשך לסמינריון משפטי בנושא בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

מבוא סמנריון בחינוך – בת השרות כתומכת למידה בבית הספר היסודי

השירות הלאומי מהווה את אחת ממסגרות ההתנדבות הגדולות במדינת ישראל. מדי שנה, מעדיפות כ-9000 בנות בהגיען לגיל 18, לשרת בשירות לאומי על פני השירות הצבאי ובוחרות להתנדב לשירות הלאומי בשל עמדה דתית-מצפונית, מסיבות בריאותיות וכן מסיבות אידיאולוגיות. רבות מבנות השירות לוקחות חלק במערכת החינוך כ"תומכות למידה" וכמי שעליהן לסייע בפעילויות החברתיות, הפדגוגיות וכן להוות אוזן קשבת לתלמידי בית הספר. לאור המספר הרב של בנות שירות הלוקחות חלק במערכת החינוך, ולאור הציפייה מהן להוות חלק בלתי נפרד מהאקלים הכיתתי והבית ספרי, ברורה חשיבותן כמשאב משמעותי שיש להשכיל להשתמש בו באופן יעיל. עובדה זו נכונה פי כמה כאשר עוסקים בבנות שירות המשמשות כתומכות למידה בכיתות של לקויי תקשורת במסגרת החינוך המיוחד. כמי שעוסקת במשך שנים רבות בתחום החינוך המיוחד, ועובדת עם ילדים בעלי הפרעות תקשורת ברור לי היטב כי תלמידים אלה זקוקים באופן ייחודי לתמיכה, ליחס אישי, לתקשורת ולמענה לצרכיהם אשר עשוי להשפיע עליהם באופן חיובי ולקדם את היכולות התקשורתיות שלהם. בישראל, לא נעשו מחקרים אודות השפעתן של בנות השירות הלאומי על התלמידים, אך מחקרים שנעשו בעולם אודות השפעה של מתנדבים על תלמידים מעלה כי השפעה זו הינה רבה ומשמעותית וכי המתנדב יכול להיות משאב רב פנים בכיתה ובבית הספר. כמו כן, מחקרים בעולם  מדגימים את ההשפעה המכרעת שיש למתנדבים על ילדים בעלי לקויות תקשורת וקידומם באספקט הרגשי, החברתי והאקדמי.

            יחד עם זאת, מחקרים אשר עסקו בהשפעה החיובית של מתנדבים על תלמידים בכלל ועל בעלי לקויות תקשורת בפרט, מדגימים את החשיבות של תכנית מובנית, ושל תמיכה והכשרה של המתנדבים ככלל מפתח להצלחה של ההתערבות. לאור נקודת המוצא על פיה תפקידן של בנות השירות הלאומי בכיתת התקשורת עשוי להוות משאב משמעותי בקידומם של הילדים בעלי הלקות, וכי על מנת ליצור אידיאליזציה של  תפקודו של משאב זה, יש ליצור תכנית התערבות מובנית, הכשרה של המתנדבים ומתן תמיכה למתנדבים. לאור הבנתי את החשיבות של הקשר והיחס האישי לילדים בעלי לקויות התקשורת וכן ראייתי את חשיבות ההכנה המוקדמת לעבודה עם ילדים אלו הזקוקים לטיפול מוכוון ומותאם,  מחקר זה מבקש ליצור תכנית התערבות אשר תכשיר את בנות השירות הלאומי העובדות בכיתת התקשורת לעבודה עם אוכלוסייה זו, תוך בחינת ההשפעה של תכנית ההתערבות על עבודתן בכיתת התקשורת ועל תחושת המסוגלות שלהן.

להצעת מחיר עוד היום

    למה לבחור בנו?

    שירות אישי

    אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

    שירות אישי

    כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

    מקצועיות

    התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

    מקצועיות

    אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

    איכות ומקוריות

    התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

    איכות ומקוריות

    כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

    מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

    תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
    מאור, האוניברסיטה הפתוחה
    רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
    מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
    למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
    אלכס, הקריה האקדמית אונו

    שתפו ברשתות החברתיות