קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבנה חברתי של ישראל אשר נלמד ב המכללה האקדמית בית ברל אצל המרצה ד"ר שלומית (שולי). במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

שאלה 1

מתוך :

סמוחה, ס' (2009). סוציולוגיה ישראלית אקדמית וציבורית. סוציולוגיה ישראלית, י'(2): 440 – 444.

סמוחה (2009), טוען כי בסוציולוגיה הישראלית ניתן להבחין בשלושה זרמים הנבדלים זה מזה באופן בו הם חוקרים את החברה הישראלית. "…התפתחות זו משקפת את העובדה שישראל היא חברה פלורליסטית, שסועה עמוקות, מתהווה אידיאולוגית" (שם, עמ' 440). לדעתו של סמוחה מדובר בתופעה חיובית אשר "מחדדת פרספקטיבות תיאורטיות, מציעה הסברים חלופיים וחושפת הנחות יסוד והטיות אידיאולוגיות, ובכך תורמת למדע. עם זאת, ההתפתחות מלווה באי סובלנות ובדה-לגיטימציה של מחנה אחד כלפי משנהו, ועל כך יש להצטער" (שם, שם).

טענות מרכזיות של כל אחד מהזרמים אליהם מתייחס סמוחה:

הזרם המרכזי – "החברה הישראלית היא אומה לא קולוניאלית; גבולות החברה משתרעים עד הקו הירוק ללא אוכלוסיית השטחים; המשטר הוא דמוקרטיה ליברלית מערבית; הסכסוך היהודי-ערבי אינו גורם מכונן של החברה מוסדותיה; הציונות היא תנועת שחרור של העם היהודי ומדינת ישראל    מחויבת אליו; ישראל צריכה להישאר מדינה יהודית-ציונית ודמוקרטית" (שם, שם).

מבנה חברתי של ישראל | המכללה האקדמית בית ברל | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

מבנה חברתי של ישראל | המכללה האקדמית בית ברל | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

 

תקשורת כתרבות – 10532 – האוניברסיטה הפתוחה

שאלה 1 (40 נקודות)

כיצד באים לידי ביטוי היבטי הפקה בתהליך יצירת טקסטים תקשורתיים? ענו על פי שניים משלושת החוקרים:

הול, ליבס ופירסט, מבוא לפרק ד: הפקת טקסטים כמשא ומתן

 

שאלה2 (40 נקודות)

באיזו מידה ניכרת תפישה הגמונית בתכנים של התרבות הפופולארית? דונו בשאלה על פי שניים משלושת החוקרים)

פיסק (Some Television),  בארת', וסטרגארד ושרודר

 

שאלה 5

מהם, על פי יזרעאלי, המאפיינים של ״העובד האידיאלי״? מדוע מאפיינים אלה ממקמים את הנשים בעמדת נחיתות בשוק העבודה?

 

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

סוציולוגים בשדה  – המרכז האקדמי רופין

 

ו.          יש לבחור מרצה אורח אחד ולהדגים ב-4 שורות כיצד תוכלו להיעזר בו.

באם הינכם מצטטים מקורות, עליכם להכין רשימת מקורות לפי כללי ה APA בסוף העבודה. רשימת המקורות אינה נכללת בספירת העמודים של העבודה. יש להשתמש בנתונים אמיתיים בעת הצגת הבעיה ולהציע כיצד לפתור אותה לוא היו מזמינים אתכם לטפל בבעיה המוצגת.

דוגמא של בעיות:

         הינך מועסק כסוציולוג יישומי עבור מחלקת הנוער והצעירים במשטרה בעיר תל אביב. לפני 5 שנים החלה המחלקה לתעד ולעקוב אחר פשעים הקשורים לשינאה. ממצאי פשעי השנאה מלמדים כי רוב הפשעים נעשים על ידי גברים בני 18-25 כנגד גברים הומואים וכי מספר הפשעים הללו גדל בהתמדה. עליך להשתמש בסוציולוגיה של המיניות והמיגדר, להבין מדוע מתרחשת התופעה ולהציע תוכנית מניעה.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

 

דיני משפחה – יואב מזא״ה.

 

רשימת הקריאה:

עע״מ (ת״א) 33/96 פלוני נ׳ פלונית (פורסם בנבו, 31.12.1996).

ע״א (ת״א) 3162/98 פלוני נ׳ פלונית (פורסם בתקדין, 28.5.1998)

ע״א (ת״א) 2891/99 פלונית נ׳ פלוני (פורסם בנבו, 10.11.1999).

רע״א 3009/02 פלונית נ׳ פלוני פ״ד נו(4) 872, פסקאות 1-12 לפסק הדין של הנשיא גרוניס.

יואב מזא״ה ״אכיפה של הסדרי ראייה״, הפרקליט נא(1) 227, (2011). ניתן להוריד את המאמר המלא בלינק הבא: 2387870=http://papers.ssm.com/sol3/papers.cfm?abstract id

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטההמרכז הבינתחומי הרצליה

  1. הגדרת קהל יעד – מי הצרכנים ? מאפיינים? מיהם מקבלי ההחלטה? משפיענים?

למי מכוונת הפעילות השיווקית? אילו תועלות / ערכים מוספים מחפשים?(8 נק')

  1. הגדרת מטרות ויעדים מדידים של הפעילות המוצעת (5 נק')
  2. דאטה בייס (20 נק') –
    1. האם לחברה / מותג /שירות יש דאטה בייס? במידה וכן, מהי הביקורת? איך הייתם משפרים ברמת איסוף המידע, שימוש בכחם במידע? כיצד עובדים התהליכים? במידה ולא, איך אתם מציעים להם להקים את הדאטה בייס? לאסוף את המידע? להשתמש בו באופן אפקטיבי?
    2. כרטיס הלקוח – מה מכיל? כיצד בנוי? הציגו כרטיס לקוח מתוכנן
    3. מהם סוגי המידע בהם תעשו שימוש?
    4. פילוח – מהן שיטות הפילוח עימן תעבדו בכדי למקסם ROI?

 

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב מבנה חברתי של ישראל  היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות