קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מדיניות המימון של החינוך אשר נלמד ע"י דר' איריס בן-דוד הדר במסגרת כתיבת עבודות לסטודנטים אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. I. מטרה

לנתח את מידת השוויון בהקצאת המשאבים לאורך השנים תשע"ב, תשע"ד.

שאלות המחקר:

באיזה מידה, אם בכלל, הקצאת המשאבים לחינוך שוויונית?

באיזה מידה, אם בכלל, קיימת מגמה של התקדמות לקראת שוויון בהקצאת המשאבים בחינוך?

נתונים: שקיפות תקציבית לשנים תשע"ב, תשע"ד

שיטה: חישוב אינדיקטורים של שוויון הנהוגים בספרות המקצועית (ממוצע, סטיית תקן, טווח, טווח בין העשירון ה-9 לעשירון ה-2, מדד מקלון, מדד וסטרגן, מדד הג'יני- ראו פירוט בהמשך ).

 

סוגיות חברתיות בראי התקשורת – המכללה האקדמית ת"א יפו 

אתר הימין "מידה" , בעקבות דו"ח "לתת"

בכל מקרה גדילו ראש! נניח- אם בשאלה השנייה ברור שהכוונה היא למאמרו של גילנס- חישבו רגע איפה נתקלתם אתם בעיוות של ייצוג תקשורתי של קבוצה חברתית או תופעה. הנה עכשיו מתנהל קמפיין של חד הוריות- "אנחנו לא פרזיטיות". זה הרי בדיוק האופן שבו ניסו להציג את ויקי כנפו וחברותיה , דבר שהשפיע על יחס הציבור למחאה. וכו'. זה נמצא בכל מקום – ואשמח מאד אם תבחינו. לא רק לצורך העבודה.

 

כתיבת עבודות בתשלום – דיני מיסים – מכללת ספיר

יוני תבע את בית המלון ובמסגרת הסדר פשרה קיבל פיצוי בסך 20,000 ש"ח ששולמו בחודש אפריל 2014 וכן תשלומים חודשיים של 10,000 ₪ למשך שנה.

בעת המנוחה הממושכת בבית, קרא יוני את מדורי הכלכלה בעיתונות ביסודיות רבה. הקריאה השפיעה על יוני עמוקות, והוא החליט כי ברצונו להתחיל להשקיע בנדל"ן. יוני קרא על הזדמנות עסקית לרכישת חנות במרכז מסחרי חדש בקרית גת. לשם כך גייס יוני סך של 1,000,000 ₪ כמפורט:

 

מערכות מידע תחרותיות – אסטרטגיות – האוניברסיטה הפתוחה

למחרת בבוקר, הלך יאיר לשתות קפה עם ידידו היחיד בעירייה, מנהל מערכות המידע, אביב, וסיפר לו על האתגרים החדשים. אביב הנהן בראשו ובסוף אמר: "אתה יודע, יאיר, יש פתרונות לא מסובכים מדי שאפשר ליישם כדי לפתור את כל העניין הזה, הבעיה שהם כמובן עולים כסף ."יאיר חייך חיוך מריר ואמר, "בסופו של דבר תמיד הכל קם או נופל על כסף. אני מאמין שלאור הבחירות הקרבות יהיה הפעם קל יותר לסגור זאת עם הנהלת העיריה, רק תגיד כמה ."אביב הסתובב והתחיל לכתוב ולצייר דברים על הלוח ולבסוף אמר, הנה עיקר העניין והשלבים שיכולים לממש את מה שאתה צריך:

שלב א': מימוש סקר אלקטרוני בין ההורים ובין הגננות אשר תוצאותיו יסייעו לאפיון שאר השלבים.

במידה ולאחר קיום הסקר יוחלט להמשיך בביצוע הפרויקט יהיה ההמשך:

שלב ב': הקמת מאגר מידע שיכלול מידע מפורט אודות כל גני הילדים העירוניים והעלאתו לאינטרנט.

שלב ג': שדרוג מערכת הרישום הקיימת כך שתכלול את כל הפרטים הדרושים למערכת השיבוצים החדשה.

שלב ד': הקמת מערכת שיבוצים ממוחשבת שתשבץ את הילדים בהתאם לבקשות ולשיקולים שיקבעו. היעד לפיו תאופיין המערכת הוא שרק בקשות חריגות ידונו באופן ידני. יאיר הביט על הדברים ואמר לאביב: "נראה לי שיהיה לנו זמן רב לבלות ביחד."

 

עבודות אקדמיות בחינם – משפט חוקתי – מכללת צפת

שאלה 3:

קראו את חומר הקריאה הרלוונטי לשיעור 22 בסילבוס העוסק בזכויות אדם בשעת חירום וענו על השאלות הבאות:

  1. מה המיוחד בתקנות שעת חירום מבחינה נורמטיבית ?
  2. כיצד מגדירה השופטת דורנר בבג"צ פריצקי מהי "שעת חירום?"
  3. מהי ההלכה שנקבעה בבג"צ עדאלה?

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב מדיניות המימון של החינוך הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות