קיימים גורמים רבים המשפיעים על מחיר עבודה סמינריוניות והם נובעים בעיקר מעומס העבודה של הכותבים (טיפ: לפנות בהקדם האפשרי) ומהנתונים היבשים של העבודה כגון: מספר העמודים, מספר המקורות בביבליוגרפיים (מאמרים אקדמיים), האם נדרשה הצעת מחקר, מהות הנושא וכדומה כפי שתואר בהרחבה במאמר על הגורמים המשפיעים על מחיר עבודה סמינריונית.

עם זאת, עדיין לא אחת מבקשים הסטודנטים "מחירים לדוגמה" עבור עבודות אקדמיות שכבר נכתבו, ולכן מצאנו לנכון להדגים מחירים של עבודות. מפאת הדיסקרטיות אליה אנו מחויבים כל הנושאים בדוגמאות אינם הנושאים המקוריים, אבל מעבירים את המסר, ואפילו הלקוח עצמו לא יצליח להבין שמדובר על העבודה שלו

עבודות סמינריון בתשלום - מחירים

מחיר כתיבת עבודה סמינריוניות

.

מחיר עבודה סמינריוניות לדוגמא

1.השפעת אירועי טרור על הבורסה בארה"ב " – עבודה סמינריונית אמפירית בלימודי תואר שני במנהל עסקים. בעבודה בחנו באמצעות כלים אקונומטריים את ההשפעה של אירועי טרור על הבורסה בארה"ב ועל מדדים נבחרים. הניתוח האקונומטרי נעשה באמצעות OLS בטכניקה של ניתוח אירוע (Event Study) עם משתני דמי (Dummy). במהלך עבודה נסקרו כ- 13 מאמרים אקדמיים באנגלית, מתוכם מאמר אקדמי אחד שהיה אבן דרך בביצוע העבודה הסמינריונית לבקשת המרצה. על מנת לבחור את העבודה היה צורך להציג למרצה שלוש הצעות מחקר, שכל אחת הכוללת סקירה של מאמר אחד לפחות ובחינה ראשונית של נתונים. הסטודנט שרכש את העבודה ביקש עבודה של 30 עמודים  (מתוכם כ-10 עמודי נספחים), 13 מקורות בבילוגרפיים באנגלית, 3 הצעות מחקר שונות (לא תומחרו במקור ולכן נעשו ללא תשלום). הזמנת העבודה שנעשתה בתחילת הסמסטר עם מועד הגשה של חודשיים מאוחר יותר.

מחיר הבסיסי לעבודה אמפירית כלכלית הוא 3,500 ש"ח כולל מע"מ.
ציון סופי – 94.

2."צנזור תוצאות חיפוש בגוגל – דיון מוסרי" – עבודה סמינריונית בקורס מוסר ועסקים של האוניברסיטה הפתוחה. במסגרת העבודה נערך דיון בהשתלבות גוגל בשוק האינטרנט הסיני, תוך כדי קבלת הכתבות מן הממשל לצנזר את תוצאות החיפוש בנושאים מסוימים. נושא העבודה הוא דיון מנקודת מבט מוסרית בהסתמך על תכני הקורס והיא כוללת: רקע על שוק האינטרנט וחסימות מידע, תיאור המקרה של גוגל, ניתוח החלטת גוגל לפי גישות המוסר של קאנט, של אריסטו וגישת התועלתנות, פיתרון על פי מודל השלבים ומודל בעלי העניין.

מחיר בסיסי של עבודה סמינריונית ללא התחייבות לציון הוא 3,500 ש"ח כולל מע"מ.
ציון סופי – 90.

3. שיווק ברשתות חברתיות – עבודה אקדמית מסכמת בקורס התנהגות צרכנים, העבודה הוגשה ע"י 2 סטודנטים. במסגרת העבודה התבקשתי לסקור את נושא השיווק ברשתות חברתיות לפי 5 מאמרים שבחרו הסטודנטים. העבודה כללה סקירת ספרות בלבד, אך היה צורך להציג את הנושאים בצורה רציפה ועניינית ולא  כניתוח מאמרים. בהיקף של 7 עמודים  (5 עמודי תוכן), ו-5 מקורות בבילוגרפיים באנגלית.

סה"כ מחיר עבודה אקדמית בנושא התנהגות צרכנים הוא 800 ש"ח כולל מע"מ
ציון – 88.

4. ממ"ן 19 בקורס מושגי יסוד באקונומטריקה של האוניברסיטה הפתוחה – מדובר במטלה אקונומטרית מורכבת הדורשת ידע נרחב ומקיף בתורת האקונומטריקה. העבודה בוצעה בהתאם לדרישות הקורס בתוכנת גרטל (Gretel)  בהיקף של 38 עמודים.

סה"כ מחיר עבודה אקדמית ממ"ן 19 – 1700 ש"ח כולל מע"מ
ציון – 95

5. תוכנית עסקית "כדור הפלא" – עבודה אקדמית מסכמת בקורס יזמות עסקית. כוללת כתיבת תוכנית עסקית מלאה על-פי נתונים של המנחה. את התוכנית העסקית היה צריך להגיש בקובץ אקסל מלא ומפורט עם נוסחאות מורכבות. העבודה דרשה הן ידע ובקיאות בתוכנת אקסל והן ידע מעשי בבניית תוכנית עסקית. סה"כ מקורות בבילוגרפיים באנגלית – אחד.

סה"כ מחיר עבודה אקדמית תוכנית עסקית  – 1000 ש"ח כולל מע"מ
ציון – 89

6. סיכום מאמר כלכלי –עבודה בקורס מימון לתואר שני שבו התבקש כל סטודנט לסכם מאמר כלכלי לבחירת המרצה. סה"כ עמודים 2, סה"כ מקורות בבילוגרפיים באנגלית: 2

סה"כ מחיר סיכום מאמר אקדמי – 450 ש"ח כולל מע"מ
ציון – עבודה ללא ציון. 

7. סמינריון בחינוך – הובלת שינוי בתיכון אל מול תפקיד האישה בחברה –  בעבודה זו נסקר נושא של שינויים בבתי הספר התיכוניים המובלים על ידי נשים. העבודה כללה ראיונות עם מורות בבית הספר וסקירת מעמד המורה.

סה"כ מחיר העבודה האקדמית – 3,000 ש"ח כולל מע"מ
ציון – 94

מחירים לעבודות סמינריוניות סטנדרטיות

מאפיינים של עבודה סמינריונית סטנדרטית:

    • יותר מ-30 ימים עד ההגשה
    • היקף העבודה בעמודים 20-25
    • רווח של 1.5 בין השורות, פונט 12 מסוג DAVID
  • 10-15 מקורות בעברית/אנגלית

המחיר הבסיס לעבודה כזו הוא 3,000 ש"ח. 

גורמים אשר יכולים להעלות את המחיר:

  • הגשה מהירה ו/או מיידית
  • היקף עמודים חריג
  • רשימת מקורות מורחבת
  • עבודה הכוללת מחקר אמפירי/כמותני/איכותני
  • עבודות המצריכות ידע מקצועי מיוחד – משפטים, שיווק, פסיכולוגיה, כלכלה
  • הגשת העבודה בחלקים
  • הגשת טיוטה מלאה לתיקונים והערות לפני הגשת עבודה מלאה
  • מצגות, רפראטים, הצעות מחקר מורחבות
  • תקופות עומס
  • עבודות סמינריוניות שמבוססות על יישום ידע מקורס ספציפי

לסיכום, מחיר עבודה אקדמית יכולים לנוע בין 250 ש"ח עבור עבודה בהיקף מצומצם לבין 3500 ש"ח עבור עבודה מקיפה. המחירים האלו הם רק דוגמה וייתכן שהמחיר הספציפי עבור העבודה שלכם נמוך או גבוה יותר. אני מבקש שבעשותכם השוואת מחירים תסתכלו על התמונה המלאה, תשאלו את השאלות הנכונות, תבררו היטב מי הכותב ומה היתרונות שלו בעבורכם. תמיד כדאי לעבוד עם כותב פרטי מאשר מול חברה מתווכת, או כל גורם שאין לכם קשר ישיר איתו, ולכן הוא לא מחויב אליכם ב-100%. גם אם קיבלתם הצעת מחיר שנראית לכם אטרקטיבית, תמיד כדאי לקבל הצעה שנייה.

צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולהתרשמות