מחקר רב-תחומי בחינוך גופני ובספורט – מכללת קיי – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מחקר רב-תחומי בחינוך גופני ובספורט אשר נלמד ב מכללת קיי על ידי ד”ר פליקס לבד. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

Gonzalez-Rave, J.M., Arija, A., and Clemente-Suarez, V. (2011) Seasonal changes in jump performance and body composition in women volleyball players. Journal of Strength and Conditioning Research 25, (6): 1492–1501.

 

מאמרים אקדמיים – הפסיכולוגיה של הלמידה ב’ – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

א. סביבה מועשרת חברתית תוליך להאטה בהפחתת הערך .

ב .סביבה מועשרת חברתית תוליך להפחתה בבחירה לא אופטימלית.

  1. 5. א. כיצד בדקו החוקרים את הקשר בין מאפייני אימפולסיביות לבין בחירה לא אופטימלית?

ב. מה היו הממצאים ביחס להשערה זו?

  1. 6. לשם מה משמשת את החוקרים ההבחנה בין ערך k גבוה וערך k נמוך?

Laude, J.R., Beckmann, J.S., Daniels, C.W., Zentall, T.R. (2014) Impulsivity Affects Suboptimal Gambling-Like Choice by Pigeons. Journal of Experimental Psychology: Animal Learning and Cognition, 40(1), 2–11.

לשמור בשם: “LearningB_2018_targil_000000000”.

 

סמינריון – פנים בחברה הישראלית שאינם בזרם המרכזי – המכללה האקדמית ספיר

ג. אילו פתרונות נדרשים בשירותי הרווחה לסוגיהם- שינויים, חידושים, תוספות- על מנת לאפשר השבה לזרם המרכזי או לכל הפחות צמצום ההדרה?

3.) מגבלות:

השאלה הראשונה בחנה בעיה, והשנייה פתרון. בהנחה מציאותית שהבעיה טרם נפתרה במלואה, דרושה הבהרת מגבלות הפתרון. לכן, השאלה השלישית היא זו- מה לא ייפתר, גם לאחר נקיטת הצעדים שהצעתן בתשובה לשאלה השנייה, ולמה, בגלל עניינים הקשורים ל:

א. חברה?

ב. אוכלוסיית היעד?

ג. שירותי הרווחה?

ד. כותבות העבודה? לפרט מגבלות אישיות; מהם גבולות ההכלה שלכן בתור כותבות העבודה? מהם הגבולות שלכן בהכנסת האוכלוסייה לחייכן כפרטים? הסבירו כאן את חוויותיכן האישיות למול האוכלוסייה, הדרתה והכלתה האפשרית. מה הפער, אם קיים, בין הערכים המקצועיים כפי שאתן מביעות אותם למול אוכלוסייה זו, לבין הערכים האישיים שלכן? {למשל, תופעת NIMBY (not in my back yard- לא אצלי בחצר האחורית)}.

מחקר רב-תחומי בחינוך גופני ובספורט – מכללת קיי - מאמרים אקדמייםחלק I-

1.) בעיה:

א. הבעיה בכלל, וספציפית מאפיינים בחברה התורמים להדרה.

ב. מאפיינים באוכלוסייה התורמים להדרה.

ג. שירותי הרווחה כיום- סקירת השירותים הנוכחיים ובעיות.

2.) פתרון:

א. פתרון בכלל וספציפית בחברה.

ב. פתרונות באוכלוסייה.

ג. פתרונות ברווחה: שינויים, חידושים, תוספות.

חלק II-

3.) מגבלות.

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב מחקר רב-תחומי בחינוך גופני ובספורט הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות