קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מח וחושים אשר נלמד על ידי ד"ר ורד אביב. במסגרת עבודות סמינריוניות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. מערכת העיכול: תזונה נכונה לספורטאים ורקדנים.

 

כתיבת סמינריון – דיני עונשין אשר – ד"ר חמדה גור-אריה

לעומת זאת, התביעה עמדה על דעתה כי יש להרשיע את מיכל בכל מעשי הגניבה והשוד.

בנוסף, סיגל טענה כי לא ניתן להרשיעה בעבירת קבלת דבר במרמה, אך התביעה לא קיבלה עמדתה.

לאור הסכמת התביעה ביחס אליו, ג'ורג' הודה בעבירה שיוחסה לו ובית המשפט הרשיעו וגזר את דינו. לאחר הרשעתו, הסתבר כי יוסי מת מפצעיו עוד לפני ההרשעה, בלא שהתביעה ידעה זאת. לפיכך, הוגש כנגד ג'ורג' כתב אישום נוסף בגין רצח, כאמור בסעיף 300(א)(3) לחוק העונשין. ג'ורג' טען כי לא ניתן להעמידו לדין פעם נוספת.

 

סמינריון – מערכת החינוך בישראל סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה – אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

  1. מבוא- מה בעצם אנחנו יודעים על מערכת החינוך בישראל?

חלק א'- מגמות היסטוריות בהתפתחות מערכת החינוך-

  1. בתי ספר וחינוך בפלסטינה/א"י עד 1948:

אבו-סעד, א. 2009. התפתחות מערכת החינוך הפלסטינית-ערבית בתקופת האימפריה העות'מאנית והמנדט הבריטי. אלנבראס 5: 4-20.

רייכל, נ. 2008. סיפורה של מערכת החינוך הישראלית: בין ריכוזיות לביזור; בין מוצהר לנסתר; בין חיקוי לייחוד. תל-אביב וירושלים: מכון מופ"ת והוצאת מאגנס. עמ' 62-91.

סבירסקי, ש. 1990. חינוך בישראל: מחוז המסלולים הנפרדים, תל-אביב: ברירות. עמ' 7-32.

  1. לידתה של מערכת החינוך הישראלית 1948 – 1953:

רייכל, נ. 2008. סיפורה של מערכת החינוך הישראלית: בין ריכוזיות לביזור; בין מוצהר לנסתר; בין חיקוי לייחוד. תל-אביב וירושלים: מכון מופ"ת והוצאת מאגנס. עמ' 104-113.

סבירסקי, ש. 1990. חינוך בישראל: מחוז המסלולים הנפרדים, תל-אביב: ברירות. עמ' 33-86.

חוק לימוד חובה, התש"ט-1949

חוק חינוך ממלכתי, התשי"ג-1953

אלחאג', מ.. 1996. חינוך בקרב הערבים בישראל: שליטה ושינוי חברתי. ירושלים: מאגנס.

פרק 3.

  1. התרחבות מהירה, פיצול פנימי, מדיניות הטיפוח ומבחן הסקר 1953 – 1968:

סבירסקי, ש. 1990. חינוך בישראל: מחוז המסלולים הנפרדים, תל-אביב: ברירות. עמ' 103-137.

אדלר, ח. 1999. מדיניות הטיפוח בחינוך. בתוך א. פלד (עורך) יובל למערכת החינוך בישראל. תל אביב: משרד הביטחון – ההוצאה לאור.

 

ניהול משברים בארגונים – הקריה האקדמית אונו

  • שילוב ידע תיאורטי עם דוגמאות ו- Case Studies מהעולם ומישראל.

לסיכום, כתיבת עבודות בתשלום ב מח וחושים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות