קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מיומנויות אקדמאיות אשר נלמד ב המכללה האקדמית תל חי. במסגרת עבודות סמינריון אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  1. למצוא נושא המעניין אתכם בתחום הכללי של 'שוויון'.

 

סקירה תיאורטית – מבוא לייעוץ ארגוני – ד"ר אילן דיין

He, H. & Baruch, Y. (2009). Transforming Organizational identity under Institutional Change, Journal of Organizational Change Management, 22, 6, pp. 575-599.

ה.) שינוי ארגוני- ההשפעה על הפרט:

Cutcher, L. (2009). Resisting Change From Within and Without the Organization, Journal of Organizational Change Management, 22, 3, pp. 275-289.

Eilam, G. & Shamir, B. (2005). Organizational Change and Self-Concept Threats, Journal of Applied Behavioral Science, 41, 4, p. 399-421.

ו.) הפרקטיקה של שינוי ארגוני:

Cummings, T. G., & Worley, C. G. (2014). Organization development and change (10th ed.). Mason, OH: South-Western Cengage Learning. Pp. 45-70.

Fincham, R. (1999). The Consultant-Client Relationship: Critical Perspective on the Management of Organizational Change, Journal of Management Studies, 36, 3, pp. 335-351.

Frost, P. J. & Egri C. P. (1994). The Shamanic Perspective on Organizational Change and Development, Journal of Organizational Change Management, 7, 1, pp. 7-23.

ז.) ליווי תהליכי שינוי ארגוני:

Cutcher, L.(2009). Resisting Change From Within and Without the Organization, Journal of Organizational Change Management, 22, 3, pp. 275-289.

Eilam, G. & Shamir, B. (2005). Organizational Change and Self-Concept Threats, Journal of Applied Behavioral Science, 41, 4, p. 399-421.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – סדר דין-פלילי – הקריה האקדמית אונו

א.) נועה היא בגירה, עיוורת, המציגה עצמה כבעלת יכולת לחזות את העתיד. כדי להיפגש עמה ולקבל תחזית אישית על העתיד, על המעוניינים להפקיד סכום של 1,000 ש"ח בחשבונה של חברת "ייעוץ והשקעות בע"מ", המצויה בבעלותו ובניהולו של אביה, נועם. בעת הפגישה שואל המעוניין שאלה ספציפית, ונועה מטילה מטבע ומשיבה "כן" או "לא" לפי תוצאת ההטלה. בפועל, כמחצית מן התשובות שנועה השיבה התבררו כשגויות.

נסחו כתב אישום נגד כל המעורבים הרלוונטיים. לצורך הגשת כתב האישום השלימו את הפרטים העובדתיים והמשפטיים הנדרשים לדעתכם (לדוגמא: שמות, מקום מדויק, פרטים מזהים ועבירות פליליות). לעתים תידרש הכרעה לצורך השלמת הפרטים (לדוגמא: כדי להשלים את פרטי בית המשפט, עליכם להכריע בסוגיית הסמכות העניינית).

לסיכום, עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ב מיומנויות אקדמאיות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות