קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס ממשל לכלכלנים אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה אצל ד"ר חיים וייצמן. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

נהלו דיון ביקורתי (דיון בו מוצגות 2 עמדות הופכיות, לפחות) בשאלה האם ישראל היא דמוקרטיה? לצורך כך, דונו בהצעות לתיקון חוק העמותות של השרה איילת שקד, לפיהן עמותות יחויבו להצהיר על מימון ממדינות זרות ונציגי עמותות המקבלות מימון ממדינות וגופים מדיניים זרים יחויבו בענידת תג מיוחד שיזהה אותם בבואם לכנסת (ניתן לדון גם בהצעות ותיקונים קודמים לחוק העמותות)  וכן בהצעת החוק שמקדם ח"כ אביגדור ליברמן המבקשת למנוע מבג"ץ להתערב בפסילת ח"כים ורשימות לכנסת (לאחר שאלו נפסלו על ידי ועדת הבחירות).

משפט מנהליהמרכז הבינתחומי הרצליה

[3] מכיוון שרשיונו של מר כהן להסעת נוסעים נשלל בינואר 2014, הרי שאין לו זכות לבקש פטור מתשלום אגרה. לא זו אף זו, נסיון הסתרה זה מצדיק כשלעצמו את דחיית הבקשה על הסף.

[4] החשש לפגיעה בענף המוניות מתגמד לעומת הפגיעה בחברת אגד, שהיא כידוע המוביל הלאומי. לשיקול זה יש לתת משקל מכריע.

 

מר כהן שוקל לעתור לבג"ץ. אילו טיעונים הוא יוכל לטעון כנגד חוקיות התקנות (במישור של אופן הפעלת שיקול הדעת)?

 

חומר הקריאה:

  1. ד"נ 16/61, רשם החברות נ' כרדוש, פ"ד טז 1209 (1962). פסק הדין של השופט זוסמן, עמ' 1214 – 1221.
  2. בג"צ 392/72 אמה ברגר נ' הועדה לתכנון ולבניה, פ"ד כז (2) 764 (1973) פסקאות 1-5 לפ"ד של השופט כהן.
  3. בג"ץ 7365/95 האחים בולוס נ' מרכז ההשקעות פ"ד נ(2) 89 (1996).

 

  1. בג"צ 321/60 לחם חי נ' שר המסחר והתעשיה, טו 197 (1961).
  2. בג"צ 637/89 "חוקה למדינת ישראל" נ' שר האוצר ואח' פ"ד מו (1), 191 (1991) פסקאות 1, 11-24.

 

משפט מנהליהמרכז הבינתחומי הרצליה

 

  1. בג"ץ 170/87, אסולין נ' ראש עיריית קריית גת, פ"ד מב (1) 678 (1988).
  2. דנג"ץ 4110/92, הס נ' שר הבטחון, פ"ד מח (2) 811 (1994).
  3. בג"ץ 2285/93, נחום נ' ראש עיריית פ"ת, פ"ד מח (5) 630 (1994).
  4. בג"ץ 3057/93, דיאמנט-כהן נ' שר החינוך והתרבות, פ"ד מז (3) 525 (1993).
  5. בג"ץ 1759/94, סרוזברג נ' שר הבטחון, פ"ד נה (1) 625 (1994).
  6. בג"ץ 1901/94, לנדאו נ' עיריית ירושלים, פ"ד מח (4) 403 (1994).
  7. בג"ץ 2915/96, הייקינד נ' היועץ המשפטי לממשלה, פ"ד נ (1) 818 (1996).
  8. בג"ץ 240/98, עדאללה נ' משרד הדתות, פ"ד נב (5) 167 (1998).
  9. בג"ץ 2320/98, אל-עמלה נ' מפקד כוחות צה"ל באיו"ש, פ"ד נב (3) 346 (1998), 354-349 (פסקאות 1-4).

יסודות הניהולהמרכז האקדמי פרס

  1. בחר אחד משלושת הסקטורים שהצגת בשאלה 2. נתח/י את רמת אי הודאות בסקטור באמצעות המודל של דנקן (20 נק')
  2. כיצד פועל הארגון על מנת להפחית את תלות הארגון בסביבה ואת אי הוודאות הסביבתית? (2 גורמים) (10 נק')
  3. א. מהו המבנה הארגוני של החברה כיום. יש לשרטט/י תרשים ארגוני מתאים. על אילו עקרונות הוא מושתת. הסבר/י מדוע. (7 נק')

 

לסיכום, עבודות אקדמיות ב ממשל לכלכלנים הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

להצעת מחיר עוד היום

למה לבחור בנו?

שירות אישי

אנחנו מתחייבים להמשיך ולשמור על קשר גם לאחר מסירת העבודה.

שירות אישי

כל בעיה שתתגלה, כל פגם שימצא – אנחנו כאן בשביל לפתור ולעזור, כי ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו!

מקצועיות

התחייבות לכותבים מקצועיים, איכותיים ואמינים בעלי תארים אקדמיים.

מקצועיות

אנו מקפידים על איכות הכותבים שלנו באמצעות תהליך גיוס קפדני.

איכות ומקוריות

התחייבות מלאה למקוריות ולעבודה איכותית בהתאם לדרישות הסטודנט.

איכות ומקוריות

כל עבודה שנמסרת ללקוח עוברת בקרה אקדמית ובדיקת מקוריות לפני שנמסרת ללקוח.

מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו?

תודה רבה לגל על העבודה באקונומטריקה. עד הרגע האחרון לא האמנתי שזה עד כדי כך פשוט. שמחתי לראות שטעיתי. תודה גדולה גם למיכל על הסבלנות הרבה והמקצועיות. ישר כח!
מאור, האוניברסיטה הפתוחה
רציתי לעדכן שקיבלתי 89 בסמינריון במימון. תמסרו תודה גדולה לאורטל על ההשקעה והזמן. נתראה בסמינריון הבא.
מיכל, המרכז הבינתחומי הרצליה
למיכל, רציתי להודות לך ולדורון על הסמינריון המושקע והיחס האישי. אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכם. קיבלתי 92 בסמינריון במוסר ועסקים עם המנחה הכי קשה פתוחה!
אלכס, הקריה האקדמית אונו

שתפו ברשתות החברתיות